Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak ten napis oznacza podgrzewanie, grzanie wstępne, tylko zapala sie z opoznieniem i pierwsza zime wogle nie czekalem, tylko od razu kluczyk cyk i w sumie nie bylo roznocy w odpalaniu zadnej, raz lub 2 rozrusnzik zakrecil i chwytal.

 

Teraz jak wiem ze jest napis to czekam az zgasnie :)

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Ja mam padnięte 4 świece żarowe a kontrolka zapala się na 1sek. albo mniej i pali przy temp -18. (2-3 sek kręcenia)

Wg paru fachowców, 3.0 d pali praktycznie baz świec żarowych :jawdrop:

Opublikowano

A benzyna na stacjach paliw jest tańsza od ropy. I co Ty na to? :doh:

 

Denerwuje mnie takie gadanie. To jest gospodarka i raz jedno jest droższe teraz a jedno później. Czyli jak będę miał 10 gr taniej ON to ja będę "cfaniak". Bezsensu :duh: P.s U mnei na zachodzie cena jest jednakowa ale jeszcze pb nie tańsze ale mi to wisi już za 4,70 tankowałem i się jeździło.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
A ja wsiadam, przekrecam zapłon, czekam w sumie z 10sek, wciskam sprzegło, odpalam. Uroki diesla. I kto jest lepszy? ;)

Ani Ja, ani Ty.

 

Oj chłopaki, jak zwykle dyskusja schodzi na gadki o niczym.

 

Seba daj znać, czy pomogła wymiana świec.

 

A do ar_w i tego drugiego kolegi.

 

Ja wsiadam przekręcam kluczyk i zapalam, a do tego nie muszę naciskać sprzęgła. I kto jest lepszy ? :mrgreen:

 

pozdrawiam gorąco wszystkich fanów jedynej słusznej marki

 

Mariusz

Opublikowano

Różnica jest taka miedzy dieslem, a benzynka ze sis bumer e90 318i 150 hp dla mnie w ogole nie jeździ jak i pare innych aut. Jazda zaczyna sie z 530d :P 230 kucy 510 nm.

Bumer pali mi za pierwszy razem, a narozgrzanie czekam (liczylem :P ) dokładnie 6s. Ze mieszkam na podlasiu, tu w nocy temp. spadaja do -30 * C . Rope leje na Shell'u bez zadnych dodatkowych ulepszaczy.

Opublikowano

Makaron87: Zobaczyłem Twój filmik z akceleracji i... Masz na 100% zaaplikowanego czipsa w ECU.

Chyba, ze jakims sposobem pozbyłeś się 200kg z auta...

 

To już tak zupełnie OT. Sorry.

Opublikowano

Nic nie wyciagałem :p Poprstu zrobilem porzadek z paroma rzeczami pod macha. Ponoc Włosi lubia chipsy i bardzo czesto to wykonuja. Jak bumera sprowadziłem to było gorzej niż seria :P Ciągle wybieram się na hamownie ale zawsze mam cos ważniejszego do roboty, ale jak patrzyłem i porównywałem to z tym przyspieszeniem bumery dysponuija moca jaka podałem wcześniej.

 

Wracając do tematu. Aby dieselek BMW ladnie palil przy dużych mrozach nalezy mieć minium 30l ropki w baku, dobra rope lac i mieć sprawny aku. Zadne uszlachetniacze wtedy są niepotrzebne, a co do sprzegła to i w benzynie waro wciskac przy niskich temp. :)

Opublikowano
Wymieniłem świece. Wszystkie 6 sztuk i nic się nie poprawiło. Jak nie odpalała tak nie odpala. Dzisiaj rano było -5 stopni i walczyłem z nim ponad 20 minut. Mechanik rozkłada ręce i nie wie gdzie jest przyczyna. Poradźcie co jeszcze może z nią być.
Opublikowano
mam 530d z 99, przy ostatnich mrozach(kolo -20st) wlaczalem stacyjke, pokazywal sie na kompie vor cos tam ;D zapomnialem dokladnie jak to idzie, znikal komunikat i pali praktycznie na dotyk, nie ma roznicy czy odpalam zimny silnik czy cieply, pali zawsze tak samo. na swiece dlugo nie czekam, mysle ze kolo 6 sec az zniknie komunikat i pale od razu jak zniknie, dzis mroz ok -3st, bez grzania odpalila bez wiekszego problemu, ale minimalnie dluzej na rozruszniku.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Przecież 530D to CommonRail wysokie ciśnienie na wspólnej szynie. Do -20 stopni świece są tak jakby 'a-propo' potrzebne :)

To nie tds który od braku np. 2 świec zacznie dłużej kręcić. Jeżeli przy 0 stopniach jest problem, to nie jest on w świecach.

Pozdrawiam.

Memento Mori :-)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Od miesiaca jestem posiadaczem BMW E39 530d z 99r, nie ma tu zadnej kontrolki od swiec zarowych a i komunikatu tez zadnego nie widze.

Raz jak było ponizej -3 stopnie na dworze pojawił sie jakis komunikat na sekunde. Czy to normalne? :?:

Opublikowano

Jeszcze ja mam pytanko ...

Gdzie jest wskaźnik temperatury silnika w 3.0 d ?

W siódemkach jest pomarańczowy ring , który pokazuje do jakich obrotów można kręcić zimny motorek

Jak jest w E61 ? :oops:

Opublikowano

U mnie po odpaleniu nic nie widzę ...

W firmie mamy 535 i też nic nie pokazuje ... :roll:

W 7-ce widać wyraźnie

 

Jutro się przyjrzę :wink:

Opublikowano
Gdzies czytalem ze E60/61 przy otwarcu za pomoca üilota w kluczyku juz sam rozgrzewa swiece dlatego niewidac symbolu,ale co w tym jest :think:

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.