Skocz do zawartości

W JAKI SPOSOB MOZNA POPRAWIC MOC RZĘDOWEJ SZÓSTKI 3,0 E32???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmm najnowszy passat 2,0 TDI o mcy 170KM robi setke w 9,1 na manulau 730 w 9,3 więc właściwie do setki wygra ten co lepiej ruszy potem i tak wygra 730 :) a to jest najmoncijesze 2,0 TDI a 735 zrowe robi setke w 8,3 więc bez problemu odstawi paska fakt 730 na automacie będzie mieć problem xz powodu starej skrzyni ale fakt faktem te wszelkie TDI powyżej tych 150 zazwyczja maja dosyć pomijam kosntrukcje typu 5,0 TDI czy 4,0 TDI no ewentualnie 3,0 TDI też jedzie poniżej to klęski które jada od 2000-3000RPM i koniec frajdy z jazdy i zazwyczja jest tak że kolo w pasku mysli że się ścigam a ja sobie jade ao on tam wstawia potem mnie nudzi redukuje i się żegnamy i jest zdziwoiny bo myślał że przy 100 czy 150km/h to ja wymięknę pamiętajmy że duże R6 że o V8 czy V12 nie wspomnę ciągnie już znośnie od 2500RPM do 6500RPM czyli ma zakres jakichś 4000RPM obrotów użytkowych a diesel 1000-1500RP{M i koniec tubra klapa z 400Nm powyżej 3000RPM robi się nagle 200 :)

 

Ale to tylko moje zdanie ale patroma TDI jechałem a ich właściciele chcieli mnie zaszkowoać jak to TDI idzie coś im nie wyszło co najwyżej bałem sie jadą ąc golfem TDI bo taka puszka to nie chorni w razie wypadku wogóle :)

 

Zrestz ato noie temat o tym czy szybszy jest R6 czy TDI

 

Temat był jak wzmocnić 730 i kolega chyba uzyskał dobre informacje czyli:

Swap na M30B35 + remont ( panewki pierścienie remotn głwoicy z nowym włąkiem obniżenie głowicy około 0,6-1mm )

Profesjonalny wydech w el-tecu około 2000zł od kolektroa do końcowek i dźwięk nie jest wiejski tylko miły dla ucha

Chip odk olegi z forum kktóry zgra te modyfikacje kupę a wtedy naprawde rzadko który diesel Ci podskoczy

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

jeździłem mondeo 1.9cdti i powiem Wam że to jest porażka.Wujek ma nowego paska 2.0tdi i tak jak napisał kolega wyżej ciągnie miedzy 2 a 3tys obr.Nie zrobił na mnie wrażenia a miała być taka kosa :norty:

 

co do podniesienia mocy też zgadzam się z kolegą Zdzira850I

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Chciałbym zauważyć tylko jedną rzecz - siódemka to NIE JEST samochód sportowy :mrgreen:, nawet jeśli ma pięciolitrowy silnik. Ja mam 3.0 w rzędzie i nie marudzę na "brak mocy". To wciąż jest limuzyna, zaprojektowana aby odczuwać komfort z jazdy, a nie dostarczać wrażeń przy przełamywaniu bariery dźwięku :nienie: Ta fura ma ponad 1700 kg wagi !!!

 

Nie tak dawno temu miałem poranną jazdę na lotnisko, jakieś 100 mil po "autostradzie" (zwykła dwupasmówka). O godzinie 5 rano w niedziele nie ma praktycznie żadnego ruchu. Śmigaliśmy 200km/h praktycznie większość trasy a obrotomierz nie przekraczał 4500rpm (fura z 91 roku!) - czyli praktycznie śmiganie w ciszy i komforcie, nawet radia nie musisz głośniej podkręcać ... te przyjemne dla ucha mruczenie nawet sprawia że wyłączasz radio aby się tym napawać. Spróbuj potargać przez godzinę jakimkolwiek TDI 200km/h ... zapewniam cię że gdy wysiądziesz z fury po takiej jeździe odgłos przelatującego nad głową myśliwca na dopalaczach będzie błogosławioną ciszą w uszach :twisted: Nie wspominam już o bólu rozprostowywania bardzo mocno zaciśniętych palców na oparciach fotela :mrgreen:

 

Jak dla mnie te 188 koni w E32 na razie wystarcza. :mrgreen:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=285366 <- E36 318i Touring ... była :(

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73366 - E39 520i ... była :(

E32 730i R6 - Diamantschwarz Metallic

Opublikowano

niech spotka cię kiedyś na autostradzie jakieś 730i/735i gdy będziesz sobie człapał swoim turboropnym 2 litrowym plastikiem, dowiesz się prawdy :mrgreen:

 

zastanawiałeś się czy popularyzowane przez twoją osobę poglądy nie zrobiłyby większej furory na forum TDI czy innego klekota?

 

może czas się tam przenieść skoro serce nie bije już tak mocno dla BMW?

Jeżeli spojrzałeś na mój profil, to powinieneś dostrzec, że mam czym jeździć i nie muszę podsiadać pracowników. Ale dobrze wiem, co te małe diesle potrafią i między innymi dlatego od dawna staram się dla siebie kupować auta z najmocniejszymi silnikami w modelu, choć by po to, żeby mi jakiś Kubica w służbowym Astro-Focuso-Octavio-Golfie TDCICIDSDI Turbo nie siedział na trasie na bagażniku.

A to, że serce słabiej mi bije do BMW, to tylko zasługa Chrisa Bangle, natomiast jeżeli kiedyś dokonam zdrady marki, to tylko dla Phaetona W12 po lifcie/450/

Pozdrawiam

Opublikowano
Chciałbym zauważyć tylko jedną rzecz - siódemka to NIE JEST samochód sportowy :mrgreen:, nawet jeśli ma pięciolitrowy silnik. Ja mam 3.0 w rzędzie i nie marudzę na "brak mocy". To wciąż jest limuzyna, zaprojektowana aby odczuwać komfort z jazdy, a nie dostarczać wrażeń przy przełamywaniu bariery dźwięku :nienie: Ta fura ma ponad 1700 kg wagi !!!

Ehhh

Nie wiem czy doczytałeś, ale kolega nigdzie nie napisał że ma przełamywać barierę dźwięku, chce mieć szybsze e32 i o to pyta , prawda ?

Po drugie - temat powtarzany już kilkakrotnie, może jest jakiś kolega który posiada i potrafi udokumentować poprzez fotki/opis modyfikację, efekty w m30-póki co cisza i same gdybania... równie dobrze można odwiedzić: www.e30.de i tam poczytać i popatrzeć jak bawią się nasi zachodni koledzy,zdobyć odpowiednią ilość gotówki,przekalkulować i ZROBIĆ TO, lub nie ...

Po trzecie-nie oszukujmy się, mimo ponadprzeciętnej trwałości M30 to są już dość wysłużone motory, jedne ,, trzymają'' katalog, inne mniej ( z przeróżnych powodów), więc porównania do nowoczesnych diesli są mimo wszystko nie na miejscu => motor motorowi nierówny..

Z topicu o modyfikacji znów zrobił się poligon na różne tematy i nie dziw że trudno cokolwiek sensownego znaleźć na forum.

To na pewno NIE pomoże i przyszłym i obecnym użytkownikom.

 

Pozdrawiam

 

:wink:

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

Opublikowano

niedlugo co drugie auto bedzie mialo silnik 1.4 TSFI-HPGTDDIDTT power i bedzie wyciskal 200 koni co uczyni 1200 kilogramowy samochodzik rakieta... nawet 750i w wersji mada faka z blendą na tylnejsz szybie nie pierdnie...

 

ale to nie to przeciez chodzi - komus sie cos pomylilo - to jest prawie 2-tonowa limuzyna , ktora jak bylo w zamysle konstruktorow w polowie tal '80 zapewnic komfort podrozowania ...

Opublikowano
Chciałbym zauważyć tylko jedną rzecz - siódemka to NIE JEST samochód sportowy :mrgreen:, nawet jeśli ma pięciolitrowy silnik. Ja mam 3.0 w rzędzie i nie marudzę na "brak mocy". To wciąż jest limuzyna, zaprojektowana aby odczuwać komfort z jazdy, a nie dostarczać wrażeń przy przełamywaniu bariery dźwięku :nienie: Ta fura ma ponad 1700 kg wagi !!!

 

Nie tak dawno temu miałem poranną jazdę na lotnisko, jakieś 100 mil po "autostradzie" (zwykła dwupasmówka). O godzinie 5 rano w niedziele nie ma praktycznie żadnego ruchu. Śmigaliśmy 200km/h praktycznie większość trasy a obrotomierz nie przekraczał 4500rpm (fura z 91 roku!) - czyli praktycznie śmiganie w ciszy i komforcie, nawet radia nie musisz głośniej podkręcać ... te przyjemne dla ucha mruczenie nawet sprawia że wyłączasz radio aby się tym napawać. Spróbuj potargać przez godzinę jakimkolwiek TDI 200km/h ... zapewniam cię że gdy wysiądziesz z fury po takiej jeździe odgłos przelatującego nad głową myśliwca na dopalaczach będzie błogosławioną ciszą w uszach :twisted: Nie wspominam już o bólu rozprostowywania bardzo mocno zaciśniętych palców na oparciach fotela :mrgreen:

 

Jak dla mnie te 188 koni w E32 na razie wystarcza. :mrgreen:

 

konkretny post!

za to kocham swoje BMW :wink:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Hmmm te silnik 1,4 które niedługo będą miały ze 5 turbo maja jeden minus a mianowicie oteżna ich moc kończy się po peirwszej setce góra wpołowie do drugiej nie tak dawno widziałem dane polo 1,4 TSI 140KM do setki 7,5s czy 8,5 nie pamiętam ale dobrze tymczasem druga setka w 45s czyli tyle co moje ówczesne 520i E-34 M50 to mnie zdziwiło v-max też koło 210 czyli nic porażającego faktem jest też to że nowe auta tyją są wieksze od ich poprzedników a do tego podstawowy fakt te auta będa tak drogie w serwisie że szok i to ze troche mnije spala to raczej tego nie zrekompensuje bo w byle pierdku R4 bedzie do roboty co 5 lat kompresor i turbo i kupa pierdołów za kwoty takie że wyjdzie to tak samo jakby miał 2,5 R6 pod maską :)

 

Swoja droga BMW może sobie zrobić niezłe kuku tym pozbywaiem się R6 bo klienic częsciowo kupuja te wozy dla pięknej kultury i dźwieku tych motorów które sąd ziełami sztuki żeby się nasz koncern nie przeliczył :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

Swoja droga BMW może sobie zrobić niezłe kuku tym pozbywaiem się R6 bo klienic częsciowo kupuja te wozy dla pięknej kultury i dźwieku tych motorów które sąd ziełami sztuki żeby się nasz koncern nie przeliczył :)

70% siódemek sprzedaje się z 3 litowym dieslem. Czy on tak pięknie dźwięczy, czy po prostu mało pali? :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.