Skocz do zawartości

W JAKI SPOSOB MOZNA POPRAWIC MOC RZĘDOWEJ SZÓSTKI 3,0 E32???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam do was pytanie. posaidam bmw e32 730i r6 z przebiegiem 250tys. auto jest mechanicznie idealne praktycznie zero wad silnik igla zawieszenie wymienione cale zaraz po kupnie...jest cale nowe...

plyny wymieniane na biezaco.

 

w zwiazzku z tym ze nie starcza mi juz w nim mocy tylko 188km a taka ciezka buda , czy jest cos oprocz turbo (bo w to sie nie chce bawic) zeby skutecznie podniesc jego moc np sportowy wałek czy cos w tym stylu.

 

wiem ze to auto ponadczasowe i nie powinno sie w nim robic zadnych "tunigow" ale napradwe mi brakuje mocy..

 

i nie rozwazam rowniez nad swapem np 3,5 bo uwazam ze trafie na złom w ktorym bede musial robic generalny remont ,tylko delikatnie podrasowac ten silnik r6.

pomocy.pozdrawiam

Opublikowano
powiem Ci tylko jedno jak Ci brakuje mocy w tym silniku to sprawdź czy aby wszystko jest ok, wiadomo że to nie V8 ale nie znam osoby której by brakowało mocy w tym silniku no chyba że jeździł V8 albo V12. Ja też narzekałem i okzało się że powodem były usterki, teraz auto ma ognia takiego jak trzeba.
Opublikowano
nie znam osoby której by brakowało mocy w tym silniku no chyba że jeździł V8 albo V12. Ja też narzekałem i okzało się że powodem były usterki, teraz auto ma ognia takiego jak trzeba.

 

mialem v12 i nie narzekam na brak mocy w 3 litrach i narzekac nie zamierzam :mrgreen:

 

uwazam podobnie jak kolega wyzej - jesli uwazasz ze jest to "IGLA" to dla zweryfikowania swoich przekonan mozesz zkonfrontowac sie z inna 730i

 

jesli twoje wymagania nadal beda wieksze to polecam swap na 3,5 albo zmiane auta

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Jak brakuje ci mocy i masz "za ciężką budę" zawsze możesz ją odchudzić zostawiając wewnątrz tylko fotel kierowcy plus ewentualnie wymiana blach na karbonik :mad2:

 

Chciałbym zauważyć, że E32 to nie jest sportowy wózek typu Celica, Impreza czy inna MR2 :nienie: a jeśli faktycznie sądzisz, że brakuje ci mocy w 3.0 to faktycznie pozostaje zmiana bryki na inną, choćby 840i :twisted:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=285366 <- E36 318i Touring ... była :(

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=73366 - E39 520i ... była :(

E32 730i R6 - Diamantschwarz Metallic

Opublikowano

Było już trochę o tym na forum,jeśli chcesz się w to bawić to wymień:

-wałek rozrządu z 264 stopnie na 288 stopni

-załuż kolektor wydechowy tzw."barany"

-chip(poczytaj kilka postów niżej).

-planowanie głowicy o mniej więcej 1.3mm(od wartości nominalnej,jeśli była już planowana to mniej).Powinno to wystarczyć.Poczujesz większą różnicę jeśli zamontujesz silnik 3.5 i te czynności przy nim wykonasz.

Nur bmw e32
Opublikowano
Rzeczywiście,kupno sportowego kolektora wydechowego i sportowego wałka np. firmy SCHRICK to nie mały wydatek,ale splanowanie głowicy i kupno chipa to suma nie przekraczająca 500zł a napewno odczujesz różnice.Jeśli nie chcesz kupować nowego wałka możesz go dać do modyfikacji http://www.polok.pl/kontakt.php w tej firmie napawają ci krzywki i będziesz miał ostrzejszy wałek.Chip napewno założysz sam(kolega z forum posiada),resztę wykona Ci mechanik,który ma pojęcie.Trwałość silnika napewno się trochę pogorszy,ale jeśli masz rzeczywiście 250 tyś km,to nie masz czego się obawiać,m30 nie jest "plastikowym" silnikiem.
Nur bmw e32
Opublikowano
. posaidam bmw e32 730i r6

Kupiłeś samochód bez silnika, to się nie dziw, że Ci nie chce jechać. Jak wstawisz silnik, to na pewno pojedzie. W modelu E32 silniki zaczynały się od 3,5 z manualem...

Opublikowano
. posaidam bmw e32 730i r6

Kupiłeś samochód bez silnika, to się nie dziw, że Ci nie chce jechać. Jak wstawisz silnik, to na pewno pojedzie. W modelu E32 silniki zaczynały się od 3,5 z manualem...

 

23 konie i 40 Nm mniej to juz brak silnika? rewelacja panie

 

ilekroc pada stwierdzenie wyzszosci manuala nad automatem w autach pokroju serii 7 juz wiem na jaki poziom zmierza dyskusja i jakiego rodzaju argumenty zostana przywolane i przez jakich znawcow

 

 

:doh: :doh: :doh:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Z tym stwierdzeniem że 730 nie jedzie to nie przesadzajmy ludzie jeżdżą seicentami i uważaja że nieźle idą więc 730 nie jest złe robi setkę lepiej jak większość nowych aut do 100 tysięcy zotych pomijam rzadkie sportowe wersje fakt że 750 to wymiata zwłaszcza powyżej 100 ale pali też niesamowicie :)

 

Wstaw M30B35 sprzedaj swoje M30B30 i wyjdziesz na zero wtedy zrób kapitalkę tego nowego serca obniż głowice choćby te 0,5mm przerób wydech w takim el-tecu wstaw chip pod tego moda i powinno podejść pod 230-240KM może i wałek jak chcesz przy manulau spokojnie zejdziesz do setki poniżej 8sekund i poniżej 9 w automacie a to już nie jest źle :)

 

albo kup sobie 740 czy 750:)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

 

23 konie i 40 Nm mniej to juz brak silnika? rewelacja panie

 

ilekroc pada stwierdzenie wyzszosci manuala nad automatem w autach pokroju serii 7 juz wiem na jaki poziom zmierza dyskusja i jakiego rodzaju argumenty zostana przywolane i przez jakich znawcow

 

 

Na papierze są tylko 23 konie ale odczuwasz to tak, jak by było ich dwa razy więcej. Miałem 730 i 735 w automatach oraz 735 manuala i dobrze pamiętam, że naprawdę jechał tylko manual, ale tak naprawdę to przekonałem się, że E32 może dobrze ciąć dopiero, jak kupiłem 740-kę i dlatego jeździ ona u mnie do dziś i ma juz ponad pół miliona kilometrów. A wracając do automatów, to czterobiegowe konstrukcje 730-ki i 735-ki zabierają tym silnikom za dużo mocy...

Opublikowano
Z tym stwierdzeniem że 730 nie jedzie to nie przesadzajmy ludzie jeżdżą seicentami i uważaja że nieźle idą więc 730 nie jest złe robi setkę lepiej jak większość nowych aut do 100 tysięcy zotych pomijam rzadkie sportowe wersje

Spróbuj pojechać sobie takim Focusem, Astrą, czy Golfem z silnikami 1,8-2,0d a szybko się zorientujesz, dlaczego 730-ka nie jedzie

 

albo kup sobie 740 czy 750:)

I to jest najlepszy sposób na stuningowanie 730-ki :D

Opublikowano
Jeździłem takimi dieslami nie bawi mnie ich niby duży moment w zakresie 1000RPM i dostaja w dupe jak tylko najdzie ochota na ściganie właściciela 730 taka prawda :) A różnica w odczuciach jest dklatego ze taka astra czy focus to mniejsze lżejsze auto o gorszym komforcie które nie zabija tak dobrze osiągów jak E-32 wsadź tego komarka z astry do e-30 i zobaczymy jak pojedzie :)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
M30 to silnik bardzo prosty,myślę,że w 2 tyś zł byś się zmieścił z remontem,chyba,że trafisz na mechanika cwaniaczka,który Cię obierze z pieniędzy.Jak nie chcesz swapować to zrób jak pisałem.730i fajnie jeździ,silniki 1.8 czy 2.0 w innych autach,które do setki mają tyle samo albo trochę lepiej,na autostradzie przy większych prędkościach nie mają żadnych szans.
Nur bmw e32
Opublikowano
Remont M30B35 w skład którego wejda piersceinei panewki planowanie głowicy wszelkiego rodzaju uszczelki uszczelanicze i nowiutki wałke rozrządu z robicizna to 2000zł plus wycięcie katów i przeóbka wydechu chi to masz góra 5000zł i efekt myśklę co najmniej 240KM to da jakieś 7,5s do setki i ze 240-250km/h to już będą dobre osiągi
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

no z tym sie z toba zgodze ,i powiem szczerze ze chyba tak zrobie, tylko najpierw musze zajac sie lakiernikiem bo doppiero co wymienilem sobie grill na szeroki z maska i jest ''troszeczke'' porysana no i dookola wlewu paliwa mam potworna korozje pozatym wszystko pieknie nawet drzwi jak nowe,a z tego co wiem to drzwi lubia rdzewiec w bmkach i to nie sa ich dobre strony czy to tylko plotka?

 

powiedzcie mi jeszcze panowie ,gdzie moge dostac takie ''barany'' ,oprocz allegro i ebaya mozna gdzies zamowic?pzdr

Opublikowano (edytowane)
Na papierze są tylko 23 konie ale odczuwasz to tak, jak by było ich dwa razy więcej

 

nie, nie odczuwam

 

Spróbuj pojechać sobie takim Focusem, Astrą, czy Golfem z silnikami 1,8-2,0d a szybko się zorientujesz, dlaczego 730-ka nie jedzie

 

przystaw sie focznikiem albo aśka 2 L w ropie do zdrowej 730i na autostradzie, zmieknie ci rurka gwarantuje

 

730i fajnie jeździ,silniki 1.8 czy 2.0 w innych autach,które do setki mają tyle samo albo trochę lepiej,na autostradzie przy większych prędkościach nie mają żadnych szans.

 

tu wlasnie piszą ci ludzie wyraznie jak wyglada temat, realia są takie ze w warunkach autostradowych chociazby pasek 1.9 tdi ma niewiele do pokazania przy 730i i to bez przelaczania sie z E takze po co te rewelacje?

 

miedzy 730i a 735i jest jasno zauwazalana roznica, jednak 20 koni to nie przepasc miedzy ktorą auto jedzie albo nie jedzie, jedno i drugie robi robote

Edytowane przez sz4l0ny

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
Na papierze są tylko 23 konie ale odczuwasz to tak, jak by było ich dwa razy więcej

 

nie, nie odczuwam

 

Spróbuj pojechać sobie takim Focusem, Astrą, czy Golfem z silnikami 1,8-2,0d a szybko się zorientujesz, dlaczego 730-ka nie jedzie

 

przystaw sie focznikiem albo aśka 2 L w ropie do zdrowej 730i na autostradzie, zmieknie ci rurka gwarantuje

 

730i fajnie jeździ,silniki 1.8 czy 2.0 w innych autach,które do setki mają tyle samo albo trochę lepiej,na autostradzie przy większych prędkościach nie mają żadnych szans.

 

pisza ci ludzie wyraznie jak wyglada temat, realia wygladaja tak ze w warunkach autostradowych chociazby pasek 1.9 tdi ma niewiele do pokazania przy 730i i to bez przelaczania sie z E takze skoncz moze te rewelacje?

 

sz4l0ny, chyba jesteś trochę niekonsekwentny, w podpisie masz cytat z xsilvera dokladnie - tylko v12 daje komfort - i zaden inny silnik ... np 735 to kaplica - 0 komfortu ...

 

Ale powracając do tematu, to bym to 3.0 zostawił tak jak jest, ew. jakiś wirus, ale nie ma się co cudów spodziewać, to nie silnik turbo, żeby przy niskich nakładach uzyskać duże efekty.

 

A co do tego co komuś wystarcza, a co nie to już inna sprawa. Na co dzień smigam 406-tką HDI(110KM) i mi wystarcza, a jak w weekend siadam w ósemkę to mi mało(a powinno być odwrotnie.)

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

sz4l0ny, chyba jesteś trochę niekonsekwentny, w podpisie masz cytat z xsilvera dokladnie - tylko v12 daje komfort - i zaden inny silnik ... np 735 to kaplica - 0 komfortu ...

 

polecam sprawdzenie sobie takich terminow jak sarkazm, cynizm, oraz szyderstwo moze ci sie rozjasni kolego

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

przystaw sie focznikiem albo aśka 2 L w ropie do zdrowej 730i na autostradzie, zmieknie ci rurka gwarantuje

 

Widać, że takim autem jeszcze nie jechałeś. Każdy nowoczesny dwulitrowy turbodiesel, który ma 130-150 koników, objedzie 730 jak tramwaj, a jak trafisz na takiego, który z 2 litrów wyciska 170 koni, to i 735ka będzie miała problem. Piszę oczywiście o automatach...

Opublikowano

przystaw sie focznikiem albo aśka 2 L w ropie do zdrowej 730i na autostradzie, zmieknie ci rurka gwarantuje

 

Widać, że takim autem jeszcze nie jechałeś. Każdy nowoczesny dwulitrowy turbodiesel, który ma 130-150 koników, objedzie 730 jak tramwaj, a jak trafisz na takiego, który z 2 litrów wyciska 170 koni, to i 735ka będzie miała problem. Piszę oczywiście o automatach...

 

gdzie sie doszukales tych 150 czy 170 koni? w focusie 2.0 TCDI czy w astrze 1.9 CDTI?

 

niech spotka cię kiedyś na autostradzie jakieś 730i/735i gdy będziesz sobie człapał swoim turboropnym 2 litrowym plastikiem, dowiesz się prawdy :mrgreen:

 

zastanawiałeś się czy popularyzowane przez twoją osobę poglądy nie zrobiłyby większej furory na forum TDI czy innego klekota?

 

może czas się tam przenieść skoro serce nie bije już tak mocno dla BMW?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.