Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolejne zaskoczenie , co ma automat do chłodnicy ?? ja już nic nie rozumiem ale właśnie z tego co widziałem to mam raczej coś z drugiego linku a nie jakieś żaluzje , przecież wiecie że mam automat to po jakie licho marzłem dzisiaj szukając żaluzji :mad2:

 

Olej w skrzyni automatycznej jest chłodzony cieczą z silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolejne zaskoczenie , co ma automat do chłodnicy ?? ja już nic nie rozumiem ale właśnie z tego co widziałem to mam raczej coś z drugiego linku a nie jakieś żaluzje , przecież wiecie że mam automat to po jakie licho marzłem dzisiaj szukając żaluzji :mad2:

 

Wiecie, nie wiecie zahartowałeś się chociaż :D

Opublikowano (edytowane)

podłacze sie skoro mowa o termostacie od skrzyni automatycznej. U mnie też auto nagrzewa dopiero po ok. 10 km, potem trzyma tylko 78-80 stopni. Termostat główny wyjąłem i jest szczelny 100%, od EGR-u zamknąłem obieg wiec tez odpada. Pozostał wiec do sprawdzenia termostat od skrzyni auto ale problem polega na tym że nie idzie go wyjąć z obudowy, probowałem wyciągać , krecic, wciskać, szarpac, ale za żadne skarby nie chce wyjść. Ktoś ma jakis pomysł?:

 

 

%5B800%3A463%5Dhttp%3A//sellanet.pl/at_thermo.jpg

 

%5B640%3A785%5Dhttp%3A//sellanet.pl/at_thermo2.jpg

Edytowane przez Zbir
Zbir
Opublikowano

Wyglada jak by mial normalnie wyjsc. Poz 4. Moze jest jakas dodatkowa blokada, zabezpieczenie, pierscien?

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/u/y/261.png

Opublikowano
Wyglada jak by mial normalnie wyjsc. Poz 4. Moze jest jakas dodatkowa blokada, zabezpieczenie, pierscien?

 

no wlasnie tez patrzylem na ten schemat i nie wiem co jest grane ze nie wychodzi...

Zbir
Opublikowano
Mike68, ja po zakupie u siebie mialem problem z przykrym zapachem z klimy. Nie bawilem sie w zadne psikanie odgrzybiaczem. Zrobilem ozonowanie. Moj brat sie tym zajmuje akurat. Wsadzil mi 2 koncowki weglowe do auta, 2 czerpiace świeżego pow. na zew. odpalilem auto z klima na sredni wiatrak i autko pochodzilo tak ok 20-30 min. Po zabiegu w aucie przyjemny zapach, uczucie czystosci i swiezosci. Zrobilem to 2 razy i do dzis mam spokoj z klima i wentylacja.
Opublikowano
Mike68, ja po zakupie u siebie mialem problem z przykrym zapachem z klimy. Nie bawilem sie w zadne psikanie odgrzybiaczem. Zrobilem ozonowanie. Moj brat sie tym zajmuje akurat. Wsadzil mi 2 koncowki weglowe do auta, 2 czerpiace świeżego pow. na zew. odpalilem auto z klima na sredni wiatrak i autko pochodzilo tak ok 20-30 min. Po zabiegu w aucie przyjemny zapach, uczucie czystosci i swiezosci. Zrobilem to 2 razy i do dzis mam spokoj z klima i wentylacja.

 

no to ciekawa opcja , ja odkazić musze bo kilka lat nic nie robione i jak chodzi to OK ale jak wyłączę to jak zgnite jajko :duh: wiec jak pamietam starałem sie jej nie wyłączać , chłodzic to chodzi no ale wymaga dezynfekcji

Opublikowano
wszystko OK z nagrzewaniem , trzyma pion a w koncu dzisiaj minus 6 było , po prostu wtedy byłem chyba przewrazliwiony i niewyspany bo miałem wyjazd o 5 rano w noc sylwestrową , raczej juz po tej nocy :twisted2:
Opublikowano

witam jestem nowy na forum i z gory sorki za moje niedociągniecia

mianowicie mam problem z niedogrzanym silnikiem M57 3.0D

bardzo dlugo nagrzewa mi sie silnik i kreske w pionie osiągam dopiero po jeździe w miescie okolo godziny czasu:/ po za miastem wskazówka lezy na koncu niebieskiego pola. Duzo czytalem o malym termostacie AGR ale niestety w moim silniku nie ma go rownież nie ma webasta i mam skrzynie manualną

jakie sugestie ??

 

pozdrawiam

Opublikowano
witam jestem nowy na forum i z gory sorki za moje niedociągniecia

mianowicie mam problem z niedogrzanym silnikiem M57 3.0D

bardzo dlugo nagrzewa mi sie silnik i kreske w pionie osiągam dopiero po jeździe w miescie okolo godziny czasu:/ po za miastem wskazówka lezy na koncu niebieskiego pola. Duzo czytalem o malym termostacie AGR ale niestety w moim silniku nie ma go rownież nie ma webasta i mam skrzynie manualną

jakie sugestie ??

 

 

Ja mam podobnie, tzn. nagrzewa mi sie do pionu dopiero po okolo 20-30 minutach po miescie ale na przyklad do pierwszej kreski rosnie w 2-3 minuty po odpaleniu, takze mysle ze to termostat. Odpowietrzalem uklad i nic to nie dalo. Zamowilem juz termostat takze w tym tygodniu pewnie jeszcze wymienie i dam znac.

Mysle, ze u ciebie tez termostat do wymiany. Koszt 170-200zl zalezy gdzie kupisz. Nie wymieniaj na inne niz oryginal bo zaplacisz podwójnie.

 

pozdr.

Opublikowano

zaraz za korkiem wlewu do zbiorniczka wyrównawczego masz taka plastikową śrubkę na krzyżaka.

 

Musisz nagrzac auto do pionu, wlaczyc ogrzewanie - ja daje na max i delikatnie odkrecam ta srubke az zacznie leciec plyn i wtedy zakrecam.

Wczesniej na zimnym, na przyklad po nocy dolewam plynu na max, tzn. najpierw sprawdzam jesli nie ma na max to dolewam ale w sumie u mnie byl na max :)

Opublikowano
Podłącze sie do kolegi pytania: gdzie odpowietrzyć układ chłodzący oprócz tej śruby przy zbiorniku na płyn i oprócz tego pokrętła na wężu przy amortyzatorze (320D M47)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.