Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy wkładał ktoś tłumik końcowy z innego auta do E36 M44 1,9L compact?

Chodzi o to że chcę z czegoś innego wepchać tłumik bo gość za dedykowany do tego auta powiedział mi 700zł :(

Chodzi o to żeby go nie przymulało to pewnie z mniejszego silnika nie za bardzo styknie. Jak ktoś coś takiego kombinował niech da znać :)

I szczęśliwego nowego roku :roll2:

Opublikowano
Niezłą kwotę Ci krzyknął:)ale z tłumikami do iesów jest własnie taki problem.Ciężko dostać a jak jest to drogo.Ja zakupiłem na allegro ale do końca nie jestem zadowolony
Opublikowano (edytowane)

Kwestia dostępności : nie chodzi o to czy tłumik ma być do Is'a czy R6, tylko o konstrukcje tłumika do Compact'a, gdzie puszka jest prawie kwadratowa... Poszukaj na allegro, czasem coś się pojawia.

Lub zadzwoń tutaj:

http://www.kalinski.pl/

Edytowane przez Raceboy
Opublikowano

Nie do końca tak jest.

Gdyby to była wersja coupe/sedan to nie byłoby problemu. Sam kupiłem do is-ki Płuciennika za 300zł i był super cichy.

Do compacta idzie całkiem inny tłumik a takowego w ofercie (tam gdzie ja kupowałem) nie widziałem.

Spróbuj poszukac jakiegoś używanego.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Chodzi o pojemność tłumika i co za tym idzie tworzące się w nim podciśnie. Od diesla odpada, silniki pracują na zupełnie innych obrotach, przy zupełnie innej kompresji. Zmuli auto.

Od 1.6 - zagadka. Sprawdz na realoem po numerach części i rysunkach technicznych. IS nie ma czasem dwururki? Jeśli tak, to w jednej masz wylot spalin, a w drugiej do pewnych obrotów jest podciśnienie.

Zadzwoń do Intercars, może coś mają na stanie dedykowanego do IS'a.

Opublikowano
generalnie rzecz biorac ten tłumik jest taki sam jak od 1,9 powinien pasować do auta na haki itd.. jedyną róznicą jaka ma znaczenie to bedzie średnica zastosowanej rury i tu musiałbyś sprawdzić jaką średnice masz w swoim orginale i jaką średnice ma ten z allegro.. czasami pewne parametry są takie same dla kilku modeli bo 1,6 i 1,9 mają nie wielką róznice w mocy i może się czasem okazać ze ten tłumik podrabiany z allegro co nie jest orginałem z fabryki z bitym znakiem BMW na nim może być że tak to określe uniwersalny... z moich doswiadczeń a pracowałem 13 lat jako blacharz samochodowy i wymieniłem w swojej karierze WIELE tłumików w różnych modelach aut i zazwyczaj były to tłumiki z firmy Polmostrów tzw zamienniki wiele tańsze ale jakość wykonania to jest poprostu koszmar, zle ugięta rura, nie ta średnica rury, haki nie w ty miejscu co trzeba lub za duże bądz za małe, syf, i wierz mi ze oryginał ze znakiem bmw przeżyje takie 3 z allegro.. tak wiec jeśli ten oryginał jest drogi to dlatego że jest solidnie wykonany i za to ta cena.. ja we wszystkich swoich autach jeżeli już miałem problem z tłumikami to pierw je naprawiałem bo po mimo jakiejś tam dziurki czy małego przetarcia czy przepału taki zreperowany tłumik potrafił wiele jeszcze przeżyć, no ale tak jak pisałem pracowałem w warsztacie i miałem dostep do wszystkiego i wszystko robiłem sam wiec nic mnie to nie kosztowało po za straconym czasem...
Opublikowano
Witam ja w momencie zakupu is-a miałem założony końcowy tłumik od 1.6 i wyciętego kata ,zmieniłem go na dwu rurkę ultera pojeżdziłem stwierdziłem że za głośny i nie widzę żadnej różnicy w osiągach auta ,no chyba że znaczenie ma brak katalizatora :):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.