Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najłatwiej byłoby najpierw wykręcić fotele a dopiero potem ściągnąć z nich tapicerkę. Montujesz te maty na fotele (może być na jakiś klej) i zakładasz na to tapicerkę. Potem wkręcasz fotele i jedziesz do elektryka żeby ci to bezpiecznie podłączył do instalacji.

pozdro

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
No tak tak to wiem :)

Ale czy trudno jest rozebrać fotel(nie chodzi mi o wyciągnięcie go z auta tylko ściągnięcie tapicerki itp.) i potem poskładać go spowrotem ?

Fotel w skórze jeśli to jakaś różnica.

Powinieneś wyrobić się jedno popołudnie. Przekładałem tapicerkę w mercedesie i w zasadzie nie ma dużo roboty ale najgorzej jest z zakładaniem żeby to potem wszystko dobrze naciągnąć.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano

No to jednak takie łatwe to nie jest, ale spodziewałem się że będzie trudniej. W cinquecento zrobiłem to w jakieś 20 minut, tutaj to zajmie troche więcej ale chyba warto :8)

Dziękuje za linka :cool2:

Tylko jeszcze się zastanawiam jak sensownie rozwiązać sprawe włączania tego.

Opublikowano

To chodzi normalnie pod 12V tak?

Nie wiem jaki prąd idzie na to-jeśli niewielki (w co wątpię) to sam wyłącznik, jeśli większy prąd to przekaźnik trzeba dać. A wszystko ze źródła gdzieś blisko akumulatora. No chyba że chciałbyś, aby się same włączały zależnie od temperatury to na jakiś termistorach by wypadało.

Opublikowano
Jeśli sensownie to myślę że najlepiej kupic oryginalną używaną wiązkę z włącznikami,podpinasz przewód + do złącza pod kierownicą masę do tunelu i rewelka ,do e30 wiązkę kupiłem za 90 pln. I jest :cool2:
Opublikowano
To chodzi normalnie pod 12V tak?

Nie wiem jaki prąd idzie na to-jeśli niewielki (w co wątpię) to sam wyłącznik, jeśli większy prąd to przekaźnik trzeba dać. A wszystko ze źródła gdzieś blisko akumulatora. No chyba że chciałbyś, aby się same włączały zależnie od temperatury to na jakiś termistorach by wypadało.

 

No tak to wszystko to wiem, chce normalnie na włacznik, nie wiem czy orginalnie była możliwość grzania z dwoma mocami, bo coś takiego by mnie też bardzo interesowało.

No i największy problem gdzie umieścić sensownie jakiś włącznik do tego, bo normalnie to jest obok tych rączek do regulacji fotela.

Chyba najlepiej było by je umieścić za gałką zmiany biegów :)

Opublikowano
Jeśli sensownie to myślę że najlepiej kupic oryginalną używaną wiązkę z włącznikami,podpinasz przewód + do złącza pod kierownicą masę do tunelu i rewelka ,do e30 wiązkę kupiłem za 90 pln. I jest :cool2:

 

Same przewody to nie problem, myśle że problemem może być troche włacznik tego, bo e e36 jest w fotelu a w e30 chyba gdzieś na desce ? Więc tam to nie problem.

Opublikowano
W e30 jest na plastiku obok dzwigni ręcznego ,w e36 podobnie jak w e34 w plastiku fotela dla mnie kabelki też nie stanowią żadnego problemu z racji zawodu wyuczonego, jednakże wykorzystanie oryginalnych dwustopniowych włączników zaoszczędziło mi dużo pracy.
Opublikowano
W e36 przynajmniej przed liftem przełaczniki podgrzewania umiejscowione są obok zapalniczki i są dwupozycyjne.

 

O to mnie zaskoczyłeś, ułatwiło by mi to wszystko :cool2:

Nie masz może zdjęcia jak wyglądają ?

Ciekawe jaka ich cena w ASO, bo na alledrogo nic takiego nie znalazłem do e36.

Opublikowano

O super :cool2:

W razie czego te przyciski napewno też kupie :)

 

A czy ktoś się orientuje czy te ceny:

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?searchstring=52106966556&searchqt=byvehicle

pokrywają się jakoś z tymi z ASO BMW ?

Na stronce realoem nie udaje mi się wyszukać po tym numerze części żeby sprawdzić ile kosztuje(51 10 6 966 556)

 

Zadzwonił bym do salonu BMW no ale w niedziele to raczej mają zamknięte a aukcja kończy się już jutro, a jeśli cena w ASO jest niższa niż ta na aukcji to po co tyle $ wydawać, ale coś ciężko mi uwierzyć żeby ten nowy zestaw w BMW kosztował około 30zł :roll2:

Opublikowano
Zestaw instalacyjny na 2 fotele kosztuje w ASO ok 258,62 € a to co podałeś na allegro i w ostatnim linku to jakiś zestaw naprawczy i raczej do nowej instalacji sie nie nadaje.
Opublikowano
Tydzień temu montowałem podgrzewane fotele w moim E36, kupiłem na allegro całe fotele wraz z wyłącznikami i kawałkami przewodów (kostki itp.) Zasilanie podłączyłem do zielonego przewodu (taki grubszy) wychodzącego ze stacyjki, przełączniki zamontowałem w wolne miejsca obok gniazda zapalniczki. Przełączniki mają wbudowany uk. sterowania elementami grzejnymi w siedzisku i oparciu, przy ustawieniu na "1" grzanie jest pulsacyjne, przy ustawieniu na "2" elementy grzejne są zasilane bez przerwy, dodatkowo wyłącznik sam przełącza się na ustawienie "1" po pewnym czasie oraz przy wyłączonym silniku po pewnym czasie wyłącza się automatycznie (prawdopodobnie aby zapobiec rozładowaniu aku.)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.