Skocz do zawartości

Skutki braku plastikowego elementu do chlodzenia alternatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam pytanie czy cos zlego sie stanie alternatorowi jak bede jezdzil bez tej ruruy doprowadzajacej zimne powietrze? Wypiela sie z mocowania i chcialem ja wsadzic, to pekla...pekla tak ze ten "elastyczny" element mam w domu :? musze kupic nowy lecz na allegro nie znalazlem. Wie ktos ile moze kosztowac orgyinal?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
to ja sie tez podlacze bo juz od pare tys. zrobilem bez tej rury :duh:
Opublikowano
Adzio jest przykładem że nic nie powinno się stac :twisted2: Ale wiosną dobrze by było założyc ponieważ ciągle jeżdzimy na światłach alternator ma co robic i zarówno diody jak i uzwojenie stojana dosyc mocno się nagrzewają .Emalia (izolacja )na drucie miedzianym ma już swoje lata i lubi pękac, co sprzyja przebiciom .Reasumując skoro tak zostało zaprojektowane to w jakimś celu dlatego warto założyc.
Opublikowano
Można dorezać z peszla do instalacji elektrycznych. Takie rury były dostępne na alledrogo po 20PLNów - sam kupiłem bo mi popękała...
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
Zobacze ile kosztuje oryginal. Nie bede dziadowal z peszlami zadnymi. Jest BMW i lipy byc w niej nie moze. :wink:
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
to ja sie tez podlacze bo juz od pare tys. zrobilem bez tej rury :duh:

Adzio najpierw sprawdź, czy przypadkiem nie masz alternatora, który fabrycznie nie jest zaopatrzony w ten kanał wentylacyjny. Jest jeden model, który właśnie jest pozbawiony tego systemu - typ z końcówką 877 numeru Bosch na etykiecie alternatora (czyli jedna z dwóch 80-tek, które były przy M20B20 - ja właśnie taką mam).

 

Jeżeli chodzi o cenę rury, to jedynie potwierdzę, że to jeden z najtańszych elementów jakie można kupić w ASO:

element nr 4 to koszt 6.25 zł w Polsce,

kolanko (nr 2) 7.69 zł,

a nr 5 to 36 zł

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GA71&mospid=47338&btnr=12_0162&hg=12&fg=23

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

może to głupie pytanie ale jak rozwiązana jest kwestia chłodzenia alternatora w e32 750i / 740i z końca produckji? zderzaki w tychże mają dokładkę z 2 wlotami powietrza które mają polepszać wentylowanie tarcz przednich - stare zderzaki miały natomiast właśnie jeden asymetryczny wlot od chłodzenia alternatora

 

interesował się tym ktoś?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
tylko 750 przed 92 ma asymetryczny wlot do alternatora...

 

dokładnie to miałem na myśli i taki miałem u siebie

 

po 92 w 730/40/50 chlodzenie idzie z kratki kolo halogena.

 

właśnie dlatego to pytanie - zakładam że np. nie wszytkie 730/735 przed '92 miały tą 80 amperową "nie chłodzoną" wersję, ze wzgledu że na liście dodatkowego wyposażenia był większy altek (140 amper) ale nie mam info do jakich wersji wyposażeniowych / silnikowych?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.