Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem ostatnio BMW 320i 1991r.

i zauwazyłem że jaki silnik jest zimny to chodzi jak ta lala, źle sie zaczyna robic dopiero gdy silnik sie nagrzeje, tzn. czym jest cieplejszy tym wieksze ma skłonności do zadławiania, no i odrobine na biegu jałowym obroty falują... jak juz sie zadławi to zęby można o kierownicę wybić.

Miał juz może ktoś na forum taki problem?

Opublikowano

jutro sprawdze czy mam cewki firmy zundspule poniewaz znalazlem wlasnie na forum takie same objawy i wystepuja wlasnie przy tych wadliwych cewkach z ktorych BMW szybko zrezygnowało.

i czy ktos odpisze mi wogole? czy bede sobie sam odpisywac? :)

Opublikowano

Mam w aucie od nowosci słynne wadliwe cewki zundspule BMW 1726177

także na 99% właśnie to jest przyczyną, wiadomo ze podczas wyzszej temp. oporność na cewkach rośnie dlatego auto nagrzane sie gorzej zachowuje jak na zimnym. gubi zapłon tylko przy ruszaniu, a to jest jeden z objawów padniętych cewek. Zamówiłem już cewki BREMI, także będe pisac w tygodniu czy pomogło.

Opublikowano
Cewki nowe?mam podobny problem czasem lata jak talala a czasem muli.Teraz mniej bo jest zimno ale w lato było to bardziej czuć.Ale myslałem ze jakby cewka to zawsze by się tak działo.Mój rzadko ale zdarza sie że strzeli delikatnie w wydech.No i robi właśnie kangury przy ruszaniu!
Opublikowano

Objawy miałem takie:

przy ruszaniu czyli przy duzym obciążeniu dławił się z impetem, głownie jedynki i dwójki to dotyczyło, czasami nawet na 3 się zdławił.

Obroty na jałowym były ok.

objawy wystepowały gdy silnik był nagrzany, czym cieplejszy tym częściej sie zadławiał.

 

 

Daj na nagrzanym aucie szybko gazu na biegu jałowym, powinien powoloi swoim tempem wejść na wyższe obroty, u mnie przed wymianą przy takim szybkim dodaniu gazu pyrkał i kaleczył ten wzrost obrotów

Opublikowano
U mnie jest tak że jak się nagrzeje przy przygazówce na luzie pyrka w wydech i minimalnie obroty spadną i idzie w górę ładnie.Najbardziej to widać przy szybkim wciśnięciu gazu,na ok 4 tys obrotach puszczam na sekundę i wciskam ponownie gaz to wtedy delikatnie strzeli w wydech.Dziś jak jest mokro to poszarpuje przy jeździe np. przy 2 tyś.obrotów.Na wyższych np.4 tyś.jest ok.Podejrzewam kable no i cewke bo kiedyś w oplu podczas roztopów jak mi sie zalał woda było podobnie.Zalało zaplon i tak podobnie chodził.Cewka maly problem,ale kable drogie...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mam w aucie od nowosci słynne wadliwe cewki zundspule BMW 1726177

także na 99% właśnie to jest przyczyną, wiadomo ze podczas wyzszej temp. oporność na cewkach rośnie dlatego auto nagrzane sie gorzej zachowuje jak na zimnym. gubi zapłon tylko przy ruszaniu, a to jest jeden z objawów padniętych cewek. Zamówiłem już cewki BREMI, także będe pisac w tygodniu czy pomogło.

 

 

 

Mowa o cewkach zaplonowych ile zaplaciles???

Opublikowano
dzisiaj wymieniłem cewki na bremi :)

auto nie do poznania, zadnych zadławień.

 

 

 

wymieniles wszystkie cewki czy jedna i czy te z bosch sie nadadza

Opublikowano
Ja dzisiaj kupowałem 1 sztuke ( cewka i fajka) BREMI i zapłaciłem 136zł.

 

 

 

a jaka miales wczesniej cewke ja mam bosch jest to inna niz kolega napisal wyzej i nie wiem czy jest sens to wymieniac mio ze mam takie same objawy

Opublikowano

kupiłem 4 cewki 50zł za sztukę BREMI oczywiście używki ale z wyglądu wyglądaja jakby dopiero ktoś je z pudełka wyciągnał :)

Chodzą elegancko. tak myslalem nawet kupic więcej na zapas ale bez przesady...

Opublikowano
kupiłem 4 cewki 50zł za sztukę BREMI oczywiście używki ale z wyglądu wyglądaja jakby dopiero ktoś je z pudełka wyciągnał :)

Chodzą elegancko. tak myslalem nawet kupic więcej na zapas ale bez przesady...

 

 

co to sa te cewki a gzdie to kupiles

Opublikowano

co to sa te cewki a gzdie to kupiles

 

Może nie wniose nic nowego do tematu ale Twój post przypomina mi trochę długą kolejkę przed sklepem za komuny. Nikt nie wie za czym stoi i czy jest mu to potrzebne ale każdy bardzo chciał by to mieć :cool2:

Opublikowano

co to sa te cewki a gzdie to kupiles

 

Może nie wniose nic nowego do tematu ale Twój post przypomina mi trochę długą kolejkę przed sklepem za komuny. Nikt nie wie za czym stoi i czy jest mu to potrzebne ale każdy bardzo chciał by to mieć :cool2:

 

 

 

jezeli nie potrafisz odpowiedziec na pytanie po prostu na nie nieodpowiadaj

Opublikowano

jezeli nie potrafisz odpowiedziec na pytanie po prostu na nie nieodpowiadaj

 

Ja wcale nie odpowiadałem na Twojego posta.

 

Ale teraz odpowiem.

 

Jeżeli nie jesteś w stanie sam dojść do tego co to jest cewka to nie zawracaj sobie nią głowy. :)

Opublikowano

jezeli nie potrafisz odpowiedziec na pytanie po prostu na nie nieodpowiadaj

 

Ja wcale nie odpowiadałem na Twojego posta.

 

Ale teraz odpowiem.

 

Jeżeli nie jesteś w stanie sam dojść do tego co to jest cewka to nie zawracaj sobie nią głowy. :)

 

 

cewki wiem co tyo jest nie o to mialem zapytac kos wyzej napisa; ze jakies fajki kupul do cewek ale pytanie dlaczego 4 kupiles jamam jedna

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mam w aucie od nowosci słynne wadliwe cewki zundspule BMW 1726177

także na 99% właśnie to jest przyczyną, wiadomo ze podczas wyzszej temp. oporność na cewkach rośnie dlatego auto nagrzane sie gorzej zachowuje jak na zimnym. gubi zapłon tylko przy ruszaniu, a to jest jeden z objawów padniętych cewek. Zamówiłem już cewki BREMI, także będe pisac w tygodniu czy pomogło.

 

 

gdzie ta cewke kupiles :bremi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.