Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie. Moj silniczek potrzebuje ok jednosekundowej pracy rozrusznika, zanim zbierze się do pracy. Mechanik powiedzial, ze to nie jest powod do zmartwien. Ja jednak lubie miec wszystko na Tip Top i dlatego chce sie dowiedzieć czy to faktycznie normalne... :?:

 

Jesli nie to, co trzeba zrobic??. Akumulator jest ok, bo kreci dobrze, swiece jakby byly zle to chyba jakies inne objawy jeszcze by sie pokazaly. Myslalem ze uklad paliwowy nie trzyma cisnienia i za kazdym razem musi pompowac, ale niezaleznie czy samochod stoi noc czy 5min. zawsze trzeba krecic ok. 1 sek

 

Co myslicie na ten temat.

 

Peace.

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
Mam to samo. Chyba wszystkie V8 tak mają (przynajmniej te, którymi jeździłem). Musi minąć chwila zanim 8 cylindrów zaskoczy. Gdyby zawór zwrotny na pompie puszczał to by kręcił koło 5 sekund. Ten typ tak ma.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Raczej nie - u mnie raczej szybciej "zaskakuje" - muszę zmierzyć czas ;), ale też mi trudno powiedzieć, bo się inaczej odczuwa na "systemie automatycznego startu" ;) i to jest M62, to też troszkę może zmienia stan rzeczy ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

no też mi się wydawało, że 3 litrowy silnik nie odpali na dotyk, jak 1,6 czy 1,8. Ale wolę mieć pewność.

 

Poza tym musze posłuchać jakiegoś V8 bo mój jakby ciut nierówno chodzi..tzn obroty trzyma ( na jałowym ok 600 rpm ) ale nie jest idealnie...mechanior powiedział, że któraś ze swiec moze niedomagać...

 

A może na to odpalanie komp ma jakiś wpływ..!?

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
Moj tez nie pali odrazu ale mowili ze to normalne. V12 to juz wogule slabo pali ale to podobno przez to ze pompa oleju musi cisnienia odpowiedniego dostac.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

u mnie tez tak bylo, ze tak z 1.5 sekundy musial pokrecic

 

ale juz od dosyc dawno pali na dotyk

wymieniali filtr paliwa w miedzyczasie, moze od tego?

 

a moj tez nierowno chodzi, na jalowym tak +-20 obrotow

 

mam tak od 1.5 roku odkad kupilem auto

poprzedni wlasciciel mowil ze zawsze tak bylo, juz sie przyzwyczailem

 

to podobno wina silnika krokowego, lub lewego pwietrza, trza przeczyscic

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
+- 20 obrotów - to jest nie zauważalne, może chodzi Ci o +-200 ?

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
W weekend być może stane się posiadaczem V8, to też podrzuce swoje "czasy" ;)
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

no widzisz mój obroty trzyma ale nie chodzi tak jak bym chcial....troszke silnik sie kolysze...

 

lewe powietrze...może.... :think:

 

może filr paliwa jeszcze sprawdzę...

 

zalew a jaki zwiazek moze miec przekrecona staycjka i ukladanie sie w fotelu..??

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
Witam.

Mam pytanie. Moj silniczek potrzebuje ok jednosekundowej pracy rozrusznika, zanim zbierze się do pracy

 

Czy Ty aby nie jesteś samochodowym hipochondrykiem :lol: :?:

 

Ja bym się nie przejmował - no chyba, że to jakaś wyjątkowo długa sekunda :think:

 

Co do obrotów w V8 to ktoś pisał kiedyś o jakiejś membranie

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

Czy Ty aby nie jesteś samochodowym hipochondrykiem :lol: :?:

 

O kobietę trzeba dbać.... :mrgreen:

 

Ja bym się nie przejmował - no chyba, że to jakaś wyjątkowo długa sekunda :think:

 

a tak na poważnie to się chciałem dowiedzieć, bo bałem się, że coś większego może z tego wyskoczyć.

 

Co do obrotów w V8 to ktoś pisał kiedyś o jakiejś membranie

 

Zanim się będę pytał o membrane chyba sprawdze świece... jak mówiłem obroty są równe ale silnik jakoś się kołysze.....

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
+- 20 obrotów - to jest nie zauważalne, może chodzi Ci o +-200 ?

 

jest zauwazalne nie pamietam ile jest nominalnie w v8

chyba 600 (albo 500), to tak sie kolysze -580 +620

z reszta na kompie tak wykazalo, i to slychac

 

 

+-200 to robi jak sie rozpedze, i wcisne sprzeglo, to najwyrazniej cos z powietrzem lub silnikiem krokowym bo widac ze zalezne jest to od pedu powietrza

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
U mie też czasami zdarza się, ze trochę nierówno chodzi, ale tylko na biegu jałowym i na obrotach gdzieś poniżej 1000obr/min (powyżej jest wszystko OK), ale jest to czasami (tak ze 1-2 razy na 10) i obroty są OK, ale jakby 1 cyl. nie pali. Z tego co wiem to jest baaardzo częsta przypadłość tych silników, ale z różnych powodów - m.in. np. "sławetna" membrana w V8. U mnie jest podejżenie, że któraś cewka - ale która ?! Może u Ciebie też ? Tylko u mnie odpala bez problemu ... i też jest przeze mnie "zdiagnozowane" (że tak dumnie powiem :lol:), że nie jest to napewno układ paliwowy, bo tak samo dzieje się na LPG i Pb (do takich celów czasami przydaje się instalacja LPG 8) :mrgreen:)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Wiecie co :?: :?: tak sobie to czytam i dochodzę do wniosku że " robicie z igły widły " :mrgreen:

Zamiast cieszyć sie autkiem i jazdą nim, to wyszukujecie sobie niepotrzebnie problemy :wink:

Jak coś się nie zepsuło to się tego nie naprawia :!: :mrgreen:

Opublikowano

w takim razie sprobuje pokombinowac ze swiecami....jesli nic nie wyjdzie to znaczy ze z cewkami trzeba bedzie popracowac...

 

Tylko u mnie odpala bez problemu ...

 

U mnie też odpala. Zimno, ciepło, sucho, mokro zawsze pali tyle ze po 1-1,5 sek. krecenia. No ale jak większość mówi to normalne. Może jak zrobie świece to się wyprostuje....

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano

ja nic nie robilem, przeszlo jakos samo

na kompie robilem tylko sprawdzenia w serwisie ale nic nie robili z elektronika

 

jedynie auto przeszlo zwykly serwis, wymiana filtrow, plynow itd

 

i nie wiem nawet odkad odpala na cyk, bo kiedys to czasem odpalal na cyk czasem musialem chwilke zakrecic

 

mysle ze nie ma sie czym przyjemowac :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Wiecie co :?: :?: tak sobie to czytam i dochodzę do wniosku że " robicie z igły widły " :mrgreen:

Zamiast cieszyć sie autkiem i jazdą nim, to wyszukujecie sobie niepotrzebnie problemy :wink:

Jak coś się nie zepsuło to się tego nie naprawia :!: :mrgreen:

 

Ja się z autka cieszę i dlatgo chce, żeby działało jak najlepiej. :cool2: Nie szukam na siłę usterek. Pierwszy raz mam tak duży silnik i myślałem, że coś jest nie tak skoro kręci 1,5s żeby odpalić. :worried:

 

 

Ale koledzy mnie trochę uspokoili.....Co nie znaczy, że nie będę próbował... :twisted2:

Black - Mighty - Wonderful
Opublikowano
W V8 jest tyle czujników że zanim dane z nich dotrą do kompa to chwile trwa i dlatego musi chwilke zakęcić.Ja mam już czwarte V8 i każde tak samo odpala to znaczy ok 1s. :D
www.klinika-bmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.