Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
wstaw lepiej M30B35 w sumie i tak wyjdzie taniej niż dłubanie ety do tej granicy 200KM, a jak ci się znudzi to i M30 modzić
Opublikowano
jaka głowica od b25 ?!

 

do zwyklej ety głowica podejdzie od b20 a cala reszta osprzętu od b25 i owszem.

Do zwykłej ety fakt, czapa z b20 + osprzęt z b25, tyle że co to za przyrost mocy będzie? Bo widziałem wykresy z hamowni i coś w granicach 140-145 KM taka hybryda wypluwała.

Co innego supereta, czapa z b25, obróbka głowicy, odpowiednie wałki i inne elementy rozrządu + strojenie - w granicach 200 można sięgnąć :)

Opublikowano

do tych 200KM nie jest tak łatwo dobić

przydałby się jeszcze remont dołu silnika, żeby się nie rozleciał za szybko

 

no i jeszcze większe wtryski, wydajniejsza pompa paliwa...

 

co do głowic to w 325 i SupeEta jest ta sama, w 2.7 nie ma 3 otworków do smarowania wałka, ponoć do się to zrobić samemu (nie wiem, bo nie przerabiałem tematu) bardziej chodzi o wałki i sprężyny zaworowe niż samą głowicę, żeby było jeszcze lepiej to wałki możesz dać 285 stopni i do tego mocniejsze sprężynki

 

a tu zobacz co można zrobić z m20 jak się ma worek kasy

http://pl.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U&feature=channel_page

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.