Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnimi dniami przeprowadzałem operację wymiany kół z letnich na zimowe - jako że mam komplety wszystko powinno iść gładko - podjeżdżam do serwisu - zdejmują jeden komplet, zakładają drugi - góra 10 minut. I tu pojawił się pewien problem - otóż przez sezon letni tak zardzewiała część na której osadza się koło, że trzeba było je ściągać używając wyrafinowanej metody polegającej na "uderzaniu młotkiem przez deskę". Jestem mocno zawiedziony, bo wystąpiło to zarówno w niespełna 3-letniej jedynce mojej mamy jak i półtorarocznej trójce ojca - nie wiem czy można to reklamować - ale będę próbował... Tak na marginesie jakież czułem zażenowanie, gdy na stanowisku obok w starym polonezie zdjęto koła bez najmniejszego użycia siły.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Mi po wymianie FELG i wahacza oddano auto na niemieckie autostrady..bez wyważania kół :mad2:

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

to że zapiekły się koła to nie wina BMW,

 

poprostu jak się zakłada koło to najlepiej posmarować krawędzie piasty smarem ołowianym i nie będzie potem problemu , aby zdjąć koło i

także zależy jak bardzo były dokręcone też trzeba miec wyczucie.

Czas i warunki atmosferyczne robią swoje , ale to jest banał a nie jakaś poważna sprawa. :D

Opublikowano
wymieniam koła od kilku ładnych lat w tym samym miejscu i zawsze smarują piasty przed założeniem - niestety materiały chyba coraz gorsze dają nawet w BMW - w trójce e-36 po kilkunastu latach użytkowania nie było takich problemów - a tu w 1,5-rocznym samochodzie - i to po sezonie letnim :/ trochę obciach... wydaje mi się, że możliwości techniczne pozwalają na zrobienie czegoś co nie zardzewieje i nie zapiecze się przez 6m-cy - od zmiany do zmiany...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Wszystko zależy, jestem świadkiem codziennych walk ze zdejmowaniem kół. Nie ma zależnośći czy było zabezpieczone pastą czy nie. Z lewej strony zdejmuje się bez problemu, z prawej trzeba użyć siły, lub na odwrót.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
no dotychczas nie miałem takich problemów... mam wrażenie, że jakość niektórych podzespołów jest niższa...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.