Skocz do zawartości

316i Zimowy projekt, swap czy wyciskać obecny ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hamulce to nie przelewki!!!

Trzeba mieć czym zatrzymać takiego diabła :twisted: hehehe

 

Jeśli na tylnej osi masz bębny to do wymiany. Tarcze obowiązkowo.

Przód to minimalnie wentylowane (szerokie) tarcze no i warto by się pokusić o czterotłoczkowe zaciski na przód.

 

Nie wiem jaki jest tego koszt bo ja mam przód wentylowane i tył tarcze (touring :) )także prze SWAPie nie powinno być problemu ( poza wymienionymi wyżej zaciskami na przód)

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
A ciężko jest wymienić z tyłu hamulce na tarcze? Trzeba było by chyba dorwać kompletne zawieszenie od 325 albo 318is i założyć, chociaż myślę że jakieś używane zawieszenie od 325 przód + tył i podmianka tego i dało by radę chyba nie?
Opublikowano

z tego co pamiętam to żeby mieć tarcze z tyłu potrzeba:

1. Wahacze od wersji z tarczami

2. półośki od wersji z tarczami (mają inny frez)

3. linki do hamulca ręcznego

4. no i będziesz musiał kupić nowe tarcze i klocki, do tego odrazu można zrobić regeneracja zacisku, żeby potem się nie babrać drugi raz

 

najlepsze hamulce z tyłu miała 325ix touring, tylko tam były tarcze wentylowane z tylu, jednak kupić taki zestaw będzie ciężko

 

aha i jeszcze taki pozytywny efekt uboczny wymiany wahaczy, będziesz mógł założyc z tyłu stabilizator, bo na tych wahaczach jest uchwyt do niego (też szukaj od touringa, bo jest najgrubszy)

 

na przód na początek kup porządne tarcze i klocki (oryginały z ASO mogą być), zrób regeneracje zacisku, wymień przewody na takie w stalowym oplocie, do tego zalej dobrym płynem np motul RF i będziesz bardzo pozytywnie zaskoczony co do hamulców

 

jak chcesz robić swap to załóż serwo od ix, inne pewnie nie wejdzie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

aha i jeszcze taki pozytywny efekt uboczny wymiany wahaczy, będziesz mógł założyc z tyłu stabilizator, bo na tych wahaczach jest uchwyt do niego (też szukaj od touringa, bo jest najgrubszy)

Ja u siebie założyłem stabilizator na "bębnowych" wahaczach - one też są przystosowane do montażu.

Opublikowano

aha i jeszcze taki pozytywny efekt uboczny wymiany wahaczy, będziesz mógł założyc z tyłu stabilizator, bo na tych wahaczach jest uchwyt do niego (też szukaj od touringa, bo jest najgrubszy)

Ja u siebie założyłem stabilizator na "bębnowych" wahaczach - one też są przystosowane do montażu.

 

Miałem 320i z 1985 roku, z bebnami z tyłu, z zawieszeniem M-tech seryjnie i miałem stabi.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.