Skocz do zawartości

Sachs Advantage do zwykłego zawieszenia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Orientujecie się czy amortyzaotry Sachs Advantage można założyć do E39 bez zawieszenia m-technic? One są włąśnie dedykowane do tego typu zawieszenia, jednak wraz z nimi zamierzam założyć obniżające springi. Sprzedawca wspominał coś, że są o 3cm krótsze od SuperTouring, ja sądziłęm że są jedynie twardsze od nich (cos takiego jak Bilstein B4 i B6) i przystosowane do pracy zarówno ze zwykłymi springami, jak i ze skróconymi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam podobne wątpliwośći jak kolega, zamierzam założyć sprężyny Eibach pro kit i zastanawiam się nad amortyzatorami do nich.

 

Czym dokładnie różni się Sachs Advantage od Super Touring jeśli chodzi o

wysokość. To że różnią się charakterystyką tłumienia nie ulega wątpliwości.

Opublikowano

U mnie jest zawias M, w tym z tyłu autopoziomowanie. Na przodzie będzie także Eibach Pro Kit -30.

Zamawiając amory Sachsa na przód dali mi Advantage, na tył Super Touring. Wszystko z katalogu wg numerów OE.

 

Więć IMO nie należy się do końca sugerować nazewnictwem. Prędzej S/N.

Logiczne, ze skoro M-zawias jest obniżony, to i wypadałoby, żeby amor był krótszy

Opublikowano
ar_w a jak sie jeździ na zawieszeniu M-technic? Jest sporo twardszy od zwykłego? Pytam, bo mam ogromny dylemat pomiędzy kombinacją Sachs Advantage + Eibach oraz Koni Sport regulowane + Eibach. Pierwszy zestaw kosztuje 2200 zł (amorki 1500 + springi 700) drugi zestaw jest droższy o 1000 zł ze względu na amorki Koni Sport (2500 zł + 700 zł). Ten drugi jednak można ponoć zestroić dosyć komfortowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.