Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem gdy odpalam samochod rano to nierowno pracuje na wolnych obrotach na benzynie jak go przelacze na gaz to jest ok i jak jest juz cieply to benzynie chodzi rowno nie mam pojecia co jest grane jesli macie jakies pomysly to prosze o pomoc :modlitwa: :modlitwa:
Opublikowano
U mnie było tak samo a nawet gasł. A wszystko przez to ze miałem trzy niewielkie pekniecia na gumie łaczacej przepływomierz z przepustnica. Po wymianie tej gumy wszystko wrócilo do normy całkiem inna praca silnika. Na forum wyczytałem ze jeszcze siliczek krokowy moze cos do tego miec.
BMW i jest zabawa
Opublikowano
A czy ktos byłby tak miły i pstryknął fotkę tej gumy i zaznaczył? Jakoś ostatnio szukałem i nie moge się połapać któa to :) Albo chociaz napiszcie od czego wychodzi i dokad... Albo Realoem :) OBOJĘTNIE :twisted2:
Opublikowano

jak w 2 wypowiedzi" na gumie łaczacej przepływomierz z przepustnica"

Takie grube kolanko z gumy zaraz za przepływomierzem ( przynajmniej u mnie tak to wyglada)

BMW i jest zabawa
Opublikowano
A czy ktos by?by tak mi?y i pstrykna˛? fotke˛ tej gumy i zaznaczy?? Jakos´ ostatnio szuka?em i nie moge sie˛ po?apac´ któa to :) Albo chociaz napiszcie od czego wychodzi i dokad... Albo Realoem :) OBOJE˛TNIE :twisted2:

 

Nie da sie jej przeoczyc. Gruba, czarna, troche jak kolanko laczy przeplywomierz z przepustnica. Ta droga podrozuje powietrze zassane przez filtr,zmierzone w przeplywce a potem wlanie ta rura do przepustnicy. Ostatnio ja wymienialem.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

na zimnym jeszcze silniku na niskich obrotach na 1szym i drugim biegu zaczyna dygotać caly jakby miał zaraz zgasnąc- trzeba dodać gaz do 2 tys obrotów, wtedy jako tako, jak się rozgrzej to problem znika... czy w dieslach to też bedzie sprawa tej pękniętej gumy ?? / będę wdzięczna za odp. bo mam wrażenie że z dnia na dzień jest coraz gorzej :duh:

miesiąc w miesiąc w warsztacie ............p fff

Opublikowano
na zimnym jeszcze silniku na niskich obrotach na 1szym i drugim biegu zaczyna dygotać caly jakby miał zaraz zgasnąc- trzeba dodać gaz do 2 tys obrotów, wtedy jako tako, jak się rozgrzej to problem znika... czy w dieslach to też bedzie sprawa tej pękniętej gumy ?? / będę wdzięczna za odp. bo mam wrażenie że z dnia na dzień jest coraz gorzej :duh:

miesiąc w miesiąc w warsztacie ............p fff

 

Nie wim jak z dieslem ale mi na zimnym odrazu gasł a jak sie rozgrzał obroty spadały do 5tys. (oczywiscie na luzie i podczas postoju) a potym jak wymieniłem ta peknieta gume wszystko radykalnie sie zmieniło. U mnie akurat w tym tkwiła przyczyna. "Lewe" powietrze potrafi sporo na mieszac :)

BMW i jest zabawa
Opublikowano

Pewnie znajdę ale dla pewności - jaki to numer na tym schemacie :)

 

http://www.vielebny.aplus.pl/rura.gif

 

Z góry dzięki :)

Opublikowano
Ja mam ten sam problem z rana, ale już odkryłem że nie jest to żadna usterka tylko tak ma być! Jak mi się zepsuł przełącznik/sterownik od gazu, to jeździłem przez 4 dni tylko na benzynie, i jak tylko komputer (ja tak podejrzewam ale dodam ze mechanikiem nie jestem) poukładał mapę zapłonu na nowo to na benzynce ładnie śmigał i po porannym odpaleniu obroty nie falowały. Jak kupiłem przełącznik, pojeździłem dzień na LPG, i następnego dnia znów rano obroty zaczęły falować na benzynce, a na gazie było wszystko w porządku!
Opublikowano
mianowicie mam 1,8 m40 z gazem(przy złąpaniu temperatury sam się włacza gaz) rano jak odpalam jest zimny wiec na benzynie i jakos chyba w momencie przełączenia się na gaz gasnie i trzeba go chwilke pokrecic zeby zapalił ponownie ale jak sie juz zagrzeje i jest na gazie jest ok, skacza rowniez obroty. kupiłem filtr paliwa i bede wymianiał.PROSZĘ O POMOC z góry dzieki
Opublikowano

Ha! BardZo dziękuję za rady! Po zdjęciu rury były sparciałe dziury tam na tej elastycznej części. Zalałem dziury klejem a po wyschnięciu silikon i samochodzik nabrał odpowiedniego wigoru i juz nie przerywa tak jak pisałem! Ładnie, płynnie przyspiesza...

 

BARDZO DZIĘKUJĘ!!! :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.