Skocz do zawartości

jak wymienić caly plyn chlodzący?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

 

z pewnych przyczyn musze wymienic caly plyn chlodzacy (i przeplukac uklad). nie wiem jednak jak to zrobic. Interesuje mnie spuszczenie jak najwiekszej ilosci tego plynu, z malego i duzego obiegu, z nagrzewnicy itd. jak to poprawnie zrobic? poki co odkrecilem tylko korek w chloidnicy na zimnym silniku, ale plynu wylalo sie niewiele... z gory dzieki za jakies sugestie pozdrawiam

Opublikowano

Odkręć także korek w bloku. Pewnie jest w tym samym miejscu co u mnie (w M20) czyli pod kolektorem wydechowym.

 

Jeżeli pamiętam, u mnie jeszcze po zdjęciu z chłodnicy dolnego węża wypłynęła jakaś ilość płynu.

 

Pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

tak jak Solaris pisze, korek w bloku silnika, do tego chlodnice wyjac, lub poluzowac z zaczepow i pozdejmowac z niej wszystkie weze, takze te od termostatu, mozna jeszcze posciagac weze ktore ida do bloku, mozna tez dmuchac w weze aby plyn szybciej wyciekl

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.