Skocz do zawartości

Dziwne piszczenie na niskich obrotach !!!! Co to???????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam !!!

Mam BMW 735i z 88' . Problem polega na tym, że gdy silnik sie rozgrzeje, słychać dziwne piszczenie. Podkreślam ze dzieje się to tylko na rozgrzanym silniku!! To coś piszczy tylko gdy silnik jest na niskich obrotach- np gdy stoję w miejscu. Po dodaniu gazu przestaje i wszystko jest ok. Na zimnym nic nie wydaje żadnych podejrzanych dźwięków, wszystko chodzi ładnie i cicho.

Co może być uszkodzone??

Bardzo proszę o poradę :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Maciek18
Opublikowano
Po pierwsze wypadałoby się przedstawić - kultura tego nakazuje... Co do piszczenia to zapewne jeden z pasków klinowych, stary jest i wyciągnięty (poluzowany) i tyle. Wymień sobie wszystkie paski (klima, alternator i wspomaganie) za jednym razem, koszt niewielki w granicach 40PLNów i spokój na długi czas... Powodzenia
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

arthuro proszę Cię co się gościa czepiasz? Dajesz rady a nie masz pojęcia co jest ;p

 

Gdyby były paski to rewelka i oczywiście będą do wymiany, zapomnij o tych cenach to chyba że z importu z chin lub tajwanu wzglednie z ciągnika sąsiada :D ogólnie przede wszystkim puszcza napinacz! A możliwe że i rolki będą już słabe...

Opublikowano
zapomnij o tych cenach to chyba że z importu z chin lub tajwanu wzglednie z ciągnika sąsiada :D ogólnie przede wszystkim puszcza napinacz! A możliwe że i rolki będą już słabe...

 

Dokładnie. Te ceny to chyba tylko z allegówno.

a tak poważnie to już jeden sobie kupił a allegro komplet pasków za 140pln - po niedługim czasie mu strzeliły i uszkodziło silnik.

Nie ma jak chińszczyzna :duh:

Opublikowano
NIe wiem ile kosztuje napinacz do tego silnika ale wgre jak zawsze chodza renomowane zamienniki. Do 2,5TDS dawalem chyba ok 250zl za sam napinacz do tego wymienilem paski i 3 rolki i uwierz ze portwel zabolalo lecz rolek nie musialem wymianiac. Dobry mechanik Ci je przesmaruje czy cos tam aby jeszcze pojezdzily i pasuje. Napinacz jest na bank walniety bo to wlasnie jego wina piszczy Ci z pod maski na wolnych obrotach mialem identycznie to samo przy starym samochodzie.
Opublikowano
Przecież gość ma E32 z 88roku - tam jest R6 i rozrząd na łańcuchu... Pisałem o paskach klinowych i u mnie w mieście komplet Gatesa kosztował mnie 40PLNów...
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano

Dziekuję Panowie !

Nigdy sam bym na to nie wpadł i mechanik, który kiedyś robił mi zawieszenie i wymieniał przepływomierz też by nie wpadł :] Pojechałem z tym piszczeniem do niego to wywalił oczy i chciał wyciągać skrzynie biegów ale jak to usłyszałem to uciekłem :)

Opublikowano
Silnik krokowy... no tak, jest odpowiedzialny za wolne obroty, ale tam nie bardzo ma co piszczeć. Najprawdopodobniej będą to napinacze, już coś nieco wytarte, wyrobione.
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
heh oprzyj się na doświadczeniach z silnikami BMW jeżeli coś piszczy to znaczy że napinacz jest już słaby task jest w każdym silniku tej marki jak masz już na kulane 400-500tys ma prawo się to z użyć. I mówię o prawdziwym przebiegu nie to co masz na busoli ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.