Skocz do zawartości

Nieuleczalny problem po wymianie uszczelki.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Rekinek dostał niedawno nową uszczelkę pod głowicę i Pan który planował głowicę nieźle namieszał z ustawieniem zaworów ale z tym się już uporałem w takim stopniu że "nie grają", odpala też bardzo dobrze.

Pozostaje tylko sprawa wkręcania się na obroty, on w ogóle nie reaguje na pedał gazu..., linka jest dobra może coś z tymi wężykami od baranów coś namieszałem?

dzieje się tak również na benzynie jak i na gazie 2 generacji.

Panowie jeśli macie jakieś pomysły to bardzo proszę o nakierowanie mnie na właściwy trop.

Silnik to m10 1.8 wtrysk, 82r.

  • 1 rok później...
  • 2 lata później...
Opublikowano
Miałem tak gdy w (e30-320iA) poszedł mi jeden z popychaczy na zaworze :cry2: :mad2: :mad2: jak odstala tak 2 miesiace to juz wgl byl problem z odpaleniem :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.