Skocz do zawartości

Zielone kontrolki na liczniku co to jest?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wcześniej świeciły mi się 4 później 3 teraz 2 od czego są te kontrolki zapalają się po przekręceniu kluczyka i po zapaleniu po kilku sekundach gasną
Opublikowano
To jest komputer olejowy.Gdy zapali sie czerwona dioda i komunikat Oil Service należy wymienić olej w silniku.Diody gasną średnio co 2000 km,ale tak właściwie,to jest to uzależnione od ilości wypalonego paliwa przez silnik.Oczywiście po wymianie oleju należy wykasować ten komunikat.
Opublikowano
Wcześniej świeciły mi się 4 później 3 teraz 2 od czego są te kontrolki zapalają się po przekręceniu kluczyka i po zapaleniu po kilku sekundach gasną

 

jak ci sie zapali pomarańczowa to trzeba udać się naprzeglad na tzw inspekcje I lub II gdzie I to tylko wymiana oleju II to dodatkowe elementy do wymiany i sprawdzenia

Opublikowano

Wpisz w wyszukiwarce "inspekcja", "inspekcja olejowa"...

W skrócie wygląda to tak: odkręcasz pokrywkę gniazda diagnostycznego, które jest pod maską obok kielicha amorka, bierzesz kawałek kabelka, prosisz kogoś o pomoc aby wsiadł za kierownicę, ZAMKNĄŁ DRZWI KIEROWCY, przekręcił kluczyk w pozycję II (aby zaświeciły się kontrolki). Wtedy Ty łączysz kabelkiem piny gniazda diagnostycznego oznaczone numerami 7 (inspekcje) i 19 (masa) na około 12 s.... To wszystko...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Wpisz w wyszukiwarce "inspekcja", "inspekcja olejowa"...

 

No właśnie, każdy odsyła do wyszukiwarki, a w "use the search" są wyłącznie posty tego typu i w efekcie nic konkretnego nie ma.

 

Jak skasować inspekcje w wersji po lifcie, w której złącze diagnostyczne ewoluowało do OBD2 i w której tego okrągłego złącza już nie ma?

Opublikowano (edytowane)

Odnosnie do tego i podobnych tematow, to pojawiaja sie one nawet co drugi dzien. czasami tematy o takich samych tytulach sasiaduja ze soba..

 

Temat inspekcji olejowej byl walkowany obszernie dopiero wczoraj.

 

Dowodzi to braku checi przeczytania chocby biezacej strony dzialu.

 

Dzieki temu forum staje sie nudne,jak flaki z olejem i irytujace. Chocby watki typu: ile pali wam... , co lepsze...

 

Ide o zaklad, ze z nadejsciem chlodnych dni odzyje temat gongu ostrzegawczego o temperaurze ponizej 3 stopni...

 

Ludzie, poczytajcie! Znajdziecie odpowiedzi na swoje pytania i nabedziecie duzo wiedzy na temat, co moze sie zdarzyc w Waszym autku.

 

P.S. Kupcie sobie instrukcje obslugi w ASO. Nie kosztuja majatku, sa po polsku i mozna sobie nawet zazyczyc wyslanie poczta, badz kurierem.

Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak Piotrek, ale trzeba wiedziec, co to Google i umiec z tego korzystac!

 

A no tak,ale myślę że każdy umie tylko nie którym się nie chce :nienie:

Opublikowano

Nie bylbym taki pewny... Sformulowac slowa kluczowe...

 

Jak sie nie chce poczytac forum, to nie chce sie uzyc wyszukiwarek.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
mam te same odczucia - jak się śledzi forum to niektóre tematy powtarzają się wielokrotnie i do znudzenia, ale wielu i to nawet starych użytkowników mimo to odpowiada z całą powagą, jakby problem pojawiał się po raz pierwszy. Właściciele szrotów (chociaż i tych lepszych też się nie przejmują zbytnio) wpadają na forum z wrzaskiem "Pomocy!", nie czytając choćby tytułów postów z najnowszej strony (a jak piszą o szukajce, to niektórzy są tak uprzejmi, że zaznaczają , że nie mają czasu na takie bzdury, bo oni muszą już zaraz uzyskać odpowiedź) i pakują kolejny wątek o złym zapalaniu na gorącym silniku.
PawełH
Opublikowano

Patrząc z perspektywy, jak ktoś wie o co chodzi z kasowaniem inspekcji to rzeczywiście, ale dla kogoś kto kupił dopiero auto, nie ma instrukcji, to są tylko "cegiełki", czy "diódki"... Ja się nie dziwię takim gościom i wskazuję, a przynajmniej się staram wskazać drogowskaz (co wpisać, aby odnaleźć), ale jak nie wymaga długiego opisu to napisać...

Inna sprawa, że jest taka kategoria ludzi, którym z definicji nie chce się nic samemu robić, zawsze byli, są i będą wyręczani i idą przez życie ślizgając się tyłkiem (ale nie swoim!!!!!) po drzazgach...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Macie całkowitą rację. Jest dużo powielanego syfu i ciężko jest czasem coś znaleźć.

Sam czytałem ten niedawno wałkowany temat, jak ktoś tu wyżej wspomniał i dostałem odnośnik właśnie do tego postu, a w nim? Nie ma nic na temat. Dopiero przez kolegę piotrek1 dostałem link, ale i tak spoza forum!

Więc z całym szacunkiem, ale proszę mi nie aplikować braku chęci i lenistwa w czytaniu. Poza tym pozostaje kwestia umiejętnego dobrania słów kluczowych, które dla świeżego właściciela pojazdu jest to trudne.

 

Jak wam nudno, sugeruję zrobić rzeczowe faq z najcześniej zadawanymi pytaniami, podwiesić link na samą górę forum i będzie o wiele łatwiej i przejrzyściej.

 

A gdy trafią się ci faktycznie leniwi, wysłać im link z faq przez PW, a ten zadany poraz setny post - skasować. I forumowy "śmietnik" będzie znikał.

Opublikowano

Ale do FAQ tez nikt nie zajrzy!

 

Bedzie jak zwykle jeden z pierwszych postow na forum i krzyk, jak to PawelH napisal, POMOCY!

 

80% pytan -> INSTRUKCJA OBSLUGI, ktora kosztuje majatek, az 60 zeciszow.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.