Skocz do zawartości

Terkoce w silniku E46 rocznik '99 z silnikiem 1895 cm3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem polega na tym ze jak silnik pracuje na wolnych obrotach to prawie nic nie slychac, pod dodaniu gazu cos terkoce w silniku i dodam, ze nie sa to popychacze hydrauliczne i panewki.

Ja podejzewam, ze moze to jakies lozysko albo jakis sworzen w srodku.

 

BMW e46 z silnikiem 1895 cm3 - olej CASTROL EDGE 0W40, paski wymienione, alternator sprawny.

 

Prosze o fachowa pomoc.

Z gory dziekuje. :wink:

Opublikowano
Hoho kolego, nie czas zalać półsyntetyk? Tyle latek i przebieg też pewnie imponujący, po za tym wyciszyłby Ci silnik, bo jest gęstszy, ale nie musi. A tak w ogóle, to jaki masz w końcu silnik 1.8 czy 1.9, bo pod avatarem masz 1.8, a w poście napisałeś, że 1.9?
Opublikowano
u mnie też słychać takie terkotanie. sworzeń tłokowy stukałby cały czas, mnie sie wydaje że to coś nie halo z okolic rozrządu albo klawiatury. chyba trzeba wziąśc stetoskop do ucha i dokładnie obsłuchać
Opublikowano
Hoho kolego, nie czas zalać półsyntetyk?

Hoho kolego nie czas, bo ten silnik nie na półsyntetyk projektowany :duh:

 

Bez urazy :clap: bravo

Opublikowano

Dzieki koledz za odpowiedz.

To jest model E46 318i z silnikiem 1895cm3 M43 z przebiegiem 150 tys.

wlasnie musze dokladnie osluchac silnik bo na wolnych obrotach slychac ale duzo ciszej niz podczas dodawania gazu.

 

A co do oleju to mysle ze najlepiej jednak lac pelen syntetyk tak zaleca BMW w instrukcji - oleje typu Long Life.

 

Jesli ktos mial takie obiawy i wie co jest przyczyna to prosze o rade

Dziekuje z gory za odpowiedz. :hand: Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.