Skocz do zawartości

silnik z M3 czy może v8 ? do cabrio


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za V8 przemiawia dźwięk, kultura pracy , moment obrotowy, ciąg od dołu itp. Minus to makabryczna przeróbka . Silnik z M3 wrzucam bez problemów poprostu wywalam M50B25 wszystkie modyfikacje mam już wykonane i czy to będzie S50B30 czy też S50B32 to oba wrzucam praktycznie bez problemów. Moc obu oscyluje od ok. 290 do 320 KM , miunus jest to silnik już bardziej wyżyłowany , dalej 6 garów , lubiący bardzo wysokie obroty . Dla V8 musiałbym kupić 540i lub 740i i z pewnością szukać manulanej skrzyni (98% wychodziła w automacie ) , do ///M-ki wystrarczy mi "tylko" e36 ///M3 ...

chodzi o swap z 2.5-24v w cabrio

Opublikowano

kolego nie jeździlem e30 z silnikiem od m3, kumpel teraz włożył V8 nie jest tak duzo pracy w zasadzie, najwiecej i najciezej było z kolektorami. Ogolnie to tak kupił silnik bez skrzyni, kupił całe e34 rozbite z 3.0 V8 dla skrzyni bo było za 3tys - ale to był plus bo wiele części sie przydaje, serwo, zbiorniczki płynów, wisco, i wiele innych pierdół.

A no iza silnik dał 4tys ale okazał sie troszke podjechany i go ma oddać i kupił już drugi za 2,5 tys.

Wszytkie przeróbki prócz kolektorów wykonał sam.

Podstawą była eta.

Ale myśle że lepiej jest pobawić się jak ktos ma smykałke to sam to zrobisz.

Jak już upchnie silnik drógi silnik czyli mysle ze po niedzieli to postaram sie to jakoś nagrać i umieścić coś. Osobiście nie jestem mechanikiem, ja tylku mu towarzyszyłem w wolnym czasie i tych przeróbkach.

mała fotka http://images30.fotosik.pl/272/940ab6057c958bfam.jpg

 

tylko tutej był włozony silnik na przymiarke.

Opublikowano

fajnie że odpowiedziałeś bo to taki nietypowy temat , wcześniej był już robiony swap z 1.8 na 2,5 , teraz po kilku miesiącach jest mało chociaż niezle rwie i wybór jest jak wyżej z tym że kupując M3 e36 za 2500funtów praktycznie Mpakiet + fotele to już 1/2 z auta odbite i reszta na części też sie sprzeda więc serce będzie prawie za free .

200 KM jest fajnie , ale zawsze może być lepiej :mrgreen:

Myślałem że silnik 4.0 będzie cięższy i auto będzie tyłem do góry ale chyba nie bo waga silnika 4.0 jest porównywalna z m50 gdyż ten ma blok żeliwny , m60/2 już aluminiowy ( jest nawet minimalnie lżejszy od m50 ) przy tym silnik jest bardziej cofnięty w komorzxe silnika niż m50 co daje lepszy rozkład masy .Co do zawieszenia mam gwintowane FK z zamorami KONI

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.