Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Najprosciej bez zbednego "babrania sie" - miernik cegowy i sprawdzic pobor pradu (powinno byc okolo 15-18A na swiece). Najpewniej - wykrecic i podlaczyc - koncowka powinna sie po chwili dosc mocno nagrzewac - robi sie czerwona.
Witam wszystkich.
Opublikowano
Jeśli chodź jedna nie działa to i tak lepiej wymień wszystkie. Za dużo roboty (ew. kosztów) by zaraz wymieniać następną.
Opublikowano
najlepiej wykręć i na krótko podłącz po chwili powinna sie ostro nagrzać,jak masz z nimi problemy wymień wszystjie spokojna głowa
Opublikowano

Najłatwiej sprawdzić wypinając przekaźnik świec żarowych i wpinając się omomierzem w obwód zasilający świece;1 cylinder Pin Nr.9

2 cylinder Pin Nr.8

3 cylinder Pin Nr.2

4 cylinder Pin Nr.3.

Wszystkie instrukcje zawiera TIS numer instrukcji 12 23 000. Rezystancja sprawnych świec żarowych przy 20 stopniach Cecjusza to 0.5-2.0 Ohma.

Opublikowano
Przekaźnik znajduje się w skrzynce w prawym górnym rogu pod maską stojąc przodem do samochodu ma prostokątny kształt i numer 12 21 2 246 919.Każdy Pin ma swój numer trzeba sobie czymś przyświecic bo cyferki są bardzo małe będą widoczne po wypięciu przekaźnika.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dziwna sprawa, rozkręciłem tę skrzynkę (stojąc przed samochodem z podniesioną maka w prawym górnym rogu) nie chciałem nic urwać więc tylko lekko uchyliłem i żadnego przekaźnika nie zauważyłem. Masa kabli powpinanych do różnych wtyczek:

 

http://picasaweb.google.pl/rkarnia/BmwParts?authkey=RGZ7VkK2sAw#5264922131246828658

 

no chyba, że to to niebieskie ?

rychu
Opublikowano

Najszybciej sprawdzisz świece podpinanają sie pod kompa pokaże ktora jest już niesprawna (dostanie sie do świec w tym silniku i sprawdzenia tradycyjną metodą wymaga zdjęcia kolektora) pozdrawiam

ps.uważaj przy ewentualnej wymianie lubią sie ukręcać !!!

było E-36 1,8 E-36 compakt 1,8d E-46 320dTa,jest E-46 330dt

http://www.bmwteam.pl

Opublikowano
Wszystkie instrukcje zawiera TIS numer instrukcji 12 23 000. Rezystancja sprawnych świec żarowych przy 20 stopniach Cecjusza to 0.5-2.0 Ohma.

A jak znaleźć tę instrukcje :) - zainstalowałem ten program ale nie mogę jej znaleźć ...

rychu
Opublikowano
ps.uważaj przy ewentualnej wymianie lubią sie ukręcać !!!

Niestety przekonałem się o tym na własnej skórze - u mechanika :/ - opisywałem sprawę na innym wątku ...

rychu
Opublikowano
ja też się przekonałem , skończyło się na zdjęciu głowicy tragedia !!

Ja zostaje z trzema - powinno dać radę.

rychu
Opublikowano
Wszystkie instrukcje zawiera TIS numer instrukcji 12 23 000. Rezystancja sprawnych świec żarowych przy 20 stopniach Cecjusza to 0.5-2.0 Ohma.

A jak znaleźć tę instrukcje :) - zainstalowałem ten program ale nie mogę jej znaleźć ...

 

Udało mi się odnaleźć tę instrukcje i:

1) faktycznie mam sprawne 3 z 4 świec - to już wiedziałem :)

2) niestety po przekręceniu kluczyka do świec nie płynie prąd (sprawdzałem miernikiem cęgowym)

3) do przekaźnika dochodzi napięcie (takim grubym czerwonym kablem)

 

Teraz muszę zlokalizować "kable sterujące przekaźnikiem" - chyba że ktoś zna inny sposób na jego sprawdzenie?

Wybiegając do przodu - może ktoś wie co steruje tym przekaźnikiem :).

rychu
Opublikowano
Przekaźnikiem steruje jednostka DDE. Jeżeli grzeją ci trzy to przekaźnik jest sprawny tylko świeca jest uszkodzona.Jeżeli by był uszkodzony to nie grzały by wcale tak przynajmniej wynika ze schematu. :)
Opublikowano
Błąd się wkradł możliwe jest to by był uszkodzony przekaźnik każda świeca ma śwój obwód w przekaźniku.Mój wielki błąd :doh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.