Skocz do zawartości

chce kupic 18TDS i mam kilka pytan-moze ktos pomoze !?!?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem nowym uzytkownikiem forum, przegladalem wyszukiwarke ale nie moglem znalezc skompesowanych odpowiedzi na meczace mnie tematy:)

 

jestem na etapie poszukiwan E36 kombi 18TDS tylko taki silnik mnie interesuje, ale nie za bardzo mialem okazje go poznac, wiec mam kilka pytan:

 

1) na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie ?? czy ma jakies newralgiczne punkty ?? wiem ze 2,5 jest roznie z glowicami, czy w 1,8 tez sa podobne problemy ??

2) BARDZO WAZNE !!! jak te silniki zapalaja w zime w mrozy jak sie stoi pod chmurka ;) (pytam bo mam rozne doswiadczenia z dieslami)

3) jak oglnie sprawuja sie E36 chodzi o zawias i blacharke, pytam bo moja ostatnia beja to byl rekin :) 8 lat temu

4) bedzie w elektryce i z klimatronikiem wiec kolejne pytanie jak awaryjne sa te uklady ?

5) jak taka E36 z 1,8tds sie zbiera, z tego co wiem na 90KM, czy ktos ma na tyle doswiadczenia zeby porownac to z 1,9tdi w golfie lub passacie ?

 

jak mi sie jeszcze cos nasunie to jeszcze napisze

dzieki z gory za odpowiedz

Opublikowano

Witam

Co do dynamiki to moim zdaniem jak oczekujesz osiągów TDi to sobie odpuść, albo weź poprawkę iż autko nie jest super dynamiczne jednak pojemność to tylko 1665 cm3, co do spalania to ok 7 l /100 przy klimie, elektryka jest ok , choć drobnostki mogą padać u mnie sterownik świec żarowych powodował rozładowanie akumulatora, a tak nic sie nie zepsuło, co do blacharki to muszę przyznać że blacha mocna ale powłoka lakiernicza niezbyt odporna na odpryski, mam dwa purchle pod tylnym znaczkiem, oraz rant drzwi, obite i niezabezpieczone, ale blacha mocna mam odpryski trzy lata nic nie robiłem, ale moje autko jest bezwypadkowe oryginał, silnik oraz osprzęt bez problemów trzy lata 70000 km, wymieniono filtry oleje co 10000 km, paski + napinacze oraz uszczelnienie pompy wtryskowej z własnej winy wlałem środek zimowy do ropy i roszczelniła się, niestety polskie drogi dają w kość zawieszeniu po 70000 km po polskich drogach oryginalne amortyzatory do wymiany (jeden cieknie), i gumy wahaczy, wymieniłem jeszcze tłumik też nie wytrzymał ale 11 lat to i tak dobry wynik był oryginał, co do zapalania w zimie to jeśli kupisz w dobrej kondycji+mocna bateria+dobre paliwo powinno być OK, ale powiem ci że widziałem wiele TDS i mało jest w stanie aby nie dokładać, mi sie udało :) Trzy lata 200000 km przebiegu i nawet nie sprawiła dużo kłopotów, jedynie te purchle ale to może dlatego iż nie dbam zbyto o karoserie dużo odprysków, itp....

 

a i szukaj 97 i wyżej klimatronic, 4xairbag, abs, w serii a można jeszcze trafić elektrykę z tyłu i przdu itd..... ja taką mam

 

 

pozdrawiam

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.