Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlaśnie czy jest to bezpieczne :?: Przód auta nie znajduje się na tej samej wysokości proporcjonalnie do tyłu i mam zamiar przyciąć przednie sprężyny o 0,5 zwoja ..

Nie ukrywam , nie chce sportowego zawieszenia :mad2:

Opublikowano

A może pomyśl nad wymianą tylnych sprezyn skoro dupcia Ci siedzi.Gdzieś na forum sie spotkałem z taka opinia ze jak tył siedzi to sprezyny sa do wymiany.

Ja osobiscie odradzałbym ciecie.

Opublikowano

Rozumiem ze podoba CI sie ten tył i chcesz przód dostosować do niego.

 

Bo ja mówie o tym że jeżeli tył jest niżej od przodu to sprezynki z tyłu sa juz wypracowane.

Opublikowano
Mogło tak się zdarzyc ze ktos wioząc pełen komplet ludzi dolozyl jeszcze sporo bagazu ( za duzo ;) ) i jadąc dluzszy odcinek sprezynki sie przepracowaly. Jest jeszcze mozliwosc regeneracji sprezyn na gorąco ;) chyba ze masz kase to nowe sprezynki i po problemie
Opublikowano
Odradzam Ci cięcie, kiedyś za młodych głupich lat obniżyłem tak sobie 525, efekt - auto twarde jak deska, zero komfortu i fatalna mimo wszystko przyczepność, auto żyło własnym życiem. Po dwóch tygodniach zmieniłem na oryginalne, choć używane Spax.
Opublikowano
Wlaśnie czy jest to bezpieczne :?: Przód auta nie znajduje się na tej samej wysokości proporcjonalnie do tyłu i mam zamiar przyciąć przednie sprężyny o 0,5 zwoja ..

Nie ukrywam , nie chce sportowego zawieszenia :mad2:

 

Auto bedzie podskakiwac na nierownosciach i amortyzacja bedzie marna.

Krotsza sprezyna nie ma mniej zwojow tylko sa one innej grubosci i

z innego materialu. Obcinanie to porazka

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

jest jeszcze mozliwość dania sprężyny do kowala, który umie to robić.

On je rozhartuje, ściśnie, by była niższa, i zahartuje na nowo.

Ponoć jest to w porządku jeśli chodzi o komfort i przyeczepnośc.

Bo cięcie to rzeczywiście porażka.

Opublikowano
jest jeszcze mozliwość dania sprężyny do kowala, który umie to robić.

On je rozhartuje, ściśnie, by była niższa, i zahartuje na nowo.

Ponoć jest to w porządku jeśli chodzi o komfort i przyeczepnośc.

Bo cięcie to rzeczywiście porażka.

 

Niestety w fabryce sprezyny sa hartowane metodami "nieco" bardziej

zlozonymi niz zanuzenie sprezyny do wiadra z woda (czy olejem), wiec

byc moze i tymczasowy efekt bedzie znosny ale docelowo sprezyna

nie bedzie miala juz takich wlasnosci jak fabryczna, moze zmieknac,

peknac, i Bog wie co jeszcze.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.