Skocz do zawartości

Usunięcie kleju po likwaidacji emblematu oznaczenia silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :-),

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images33.fotosik.pl/333/2836742fbed70de1.jpg

 

mam prośbę o poradę w sprawie usunięcie widocznych na zdjęciu oznak po likwidacji emblematu oznaczenia wersji silnika.

 

Po zdjęciu emblematu wyczyściłem powierzchnię na mokro, później resztki kleju po taśmie samoprzylepnej usunąłem spirytusem, ale nadal są widoczne miejsca, w których oznaczenie było przyklejone.

 

Czy ktoś wie czym to usunąć do końca, tak aby nie zniszczyć i nie porysować lakieru na karoserii?

 

 

 

Pozdrowionka :-)

Opublikowano
sprobuj pasta tempo lekko ścierna to zapastować tylko sprobuj parę razy

 

tą pastą szorowanie kilkukrotnie w jednym miejscu doprowadzi do porysowania i zmatowienia lakieru. spróbuj jakąś delikatniejszą pastą. Ja do usunięcia resztek taśmy dwustronnej z maski po weselu która się wręcz rozpuściła i była mazią o konsystencji prawie zaschniętego budaprenu :evil: usunąłem tym specyfikiem. http://tnij.org/bkg6 gwarantuję ci że dasz rade się uporać ale aby nie rób tego pastą tempo, czymś delikatniejszym!

Opublikowano
miałem ten sam problem.Użyłem pasty Tempo-nie doczysciło sie idealnie ale po kilkukrotnych powtórkach zabiegu nie widać tego ''lepiku''. Lakier nie ucierpiał,zapewniam.
Opublikowano

Zaopatrzyłem się w pastę TEMPO

 

http://images30.fotosik.pl/255/7448a603bca268e9.jpg

 

Po wypastowaniu wygląda jakby lepiej, ale ciągle są widoczne "cienie" po kleju spod emblematu.

Nie chciałem katować lakieru za bardzo, więc zaaplikowałem kilka razy i wypolerowałem.

Póki co pozostawię te "cienie" z kleju, niech się trochę utlenią na słońcu a za kilka dni powtórzę pastowanie i polerowanie.

 

Dobra rzecz ta pasta :-) (tylko nie należy przesadzać)

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Po zdjęciu emblematu wyczyściłem powierzchnię na mokro, później resztki kleju po taśmie samoprzylepnej usunąłem spirytusem, ale nadal są widoczne miejsca, w których oznaczenie było przyklejone

 

ratovnik spirytus to trzeba było trochę rozcieńczyć i wypić :D

do takich rzeczy urzywaj benzyny ekstrakcyjnej dostępna w każdym sklepie z art.chemicznymi,rozpuszcza kleje i nie powoduje zmatowienia lakieru można też lekko podgrzać klej np.suszarką do włosów a pasta polerska to zawsze na koniec a tak nawiasem to po pierona usuwołeś to chopie!!!

Opublikowano
Po zdjęciu emblematu wyczyściłem powierzchnię na mokro, później resztki kleju po taśmie samoprzylepnej usunąłem spirytusem, ale nadal są widoczne miejsca, w których oznaczenie było przyklejone

 

ratovnik spirytus to trzeba było trochę rozcieńczyć i wypić :D

do takich rzeczy urzywaj benzyny ekstrakcyjnej dostępna w każdym sklepie z art.chemicznymi,rozpuszcza kleje i nie powoduje zmatowienia lakieru można też lekko podgrzać klej np.suszarką do włosów a pasta polerska to zawsze na koniec a tak nawiasem to po pierona usuwołeś to chopie!!!

święte słowa ! święte słowa !

spirolem doprawić wątrobę :D a zmywać czymś konkretnym , jak sie jest auta pewnym to i rozpuszczalnik nitro nie ma prawa ruszyć laleru ale dla pewności całkowicie wystarcza benzyna

casami wszelkiego rodzaju plastmale są bardzo dobre na zmywanie takich pozostałości klei czy smoły

Opublikowano
Po zdjęciu emblematu wyczyściłem powierzchnię na mokro, później resztki kleju po taśmie samoprzylepnej usunąłem spirytusem, ale nadal są widoczne miejsca, w których oznaczenie było przyklejone

 

ratovnik spirytus to trzeba było trochę rozcieńczyć i wypić :D

do takich rzeczy urzywaj benzyny ekstrakcyjnej dostępna w każdym sklepie z art.chemicznymi,rozpuszcza kleje i nie powoduje zmatowienia lakieru można też lekko podgrzać klej np.suszarką do włosów a pasta polerska to zawsze na koniec a tak nawiasem to po pierona usuwołeś to chopie!!!

 

Benzyną ekstrakcyjną też przemywałem i zostały cienie. Może spróbuję z tą suszarką :-).

 

Ściągnąłem, ponieważ jakoś tak dostojniej i bardziej tajemniczo wygląda BMWica :-)

Opublikowano
Na zdjęciu widać że emblemat nie był przyklejony w miejscu gdzie robi to fabryka,pewnie po lakierowaniu klapy został za szybko przyklejony i stąd te ślady.Ja swój usunęłem bez śladu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.