Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowy na forum jak i jestem po raz pierwszy uzytkownikiem BMW 520. Mam pytanko ile powinno palić takie auto w cyklu mieszanym mam silnik 2.0 V6 24V 150 KM zagazowany, a i jak rozpoznać po wygladzie silnika czy to jest napewno 150-tka czy 129-tka? proszę o odpowiedzi. pozdrawiam
Opublikowano

R6 a nie V6 ;) Auto w zaleznosci od instalacji gazowej, powinno palic jakies 2 litry wiecej w odniesieniu do zuzycia Pb przy mieszalnikowej, a przy sekwencyjnym wtrysku roznica powinna byc kosmetyczna w zuzyciu LPG a Pb, lub wogole zadna nie bedzie... Silniki najlatwiej rozroznic po wygladzie kolektora dolotowego. W M20B20 (129KM) byly takie rozwidlone, po trzy na strone "barany" zas w M50B20 (150KM) jest ladnie ulozone w rzedzie...

M20B20

http://moto.allegro.pl/item395632727_silnik_bmw_2_0_m20_gwarancja_wroclaw.html

M50B20

http://www.allegro.pl/item400715152_silnik_bmw_3_e36_320_m50_vanos_2_0_lublin_.html

Opublikowano
Witam jestem nowy na forum jak i jestem po raz pierwszy uzytkownikiem BMW 520. Mam pytanko ile powinno palić takie auto w cyklu mieszanym mam silnik 2.0 V6 24V 150 KM zagazowany,

 

15-20 lpg (+) /100km - normalne, zalezne od instalacji i stylu jazdy

 

a i jak rozpoznać po wygladzie silnika czy to jest napewno 150-tka czy 129-tka? proszę o odpowiedzi. pozdrawiam

 

Po roku produkcji tez mozna :)

 

2.0 V6 24V 150 KM

 

Nie V6 a R6 :twisted2:

 

Edit:

 

Juz ktos mnie uprzedzil w momencie jak pisalem :)

Pozdrawiam
Opublikowano

cześć,

 

wiedziałem ze 2,0 pali więcej niz 2,5 ale widze że róznica jest spora

u mnie sekwencja KME G3, magicjet i przy testach 150km (200-220km/h skrzynia w trybie sport 6000rpm) srednia wyszła nie całe 15l (zbiornik 80l) przy napędzie 4x4

 

wiec ukłon w stronę 2,5

Opublikowano

bylo sporo ale pewnie nowy nie potrafi szukac..

 

ja mam taka bunie z powyzszego opisu z sekwencja i pali po warszawie przy normalnej jezdzie 15-17 gazu na 17"

Opublikowano
Temat stary jak LPG w BMW............,miałem E34/520iA/150KM.Paliła na trasie ok 12 litrów,a w mieście 17 do 20 gazu...,i na koniec : LPG ma jedną jedyną zalete-kosztuje połowe Pb i na tym sie zalety kończą.........
Opublikowano

moim zdaniem zalet może byc więcej niż jedna przy prawidłowo zestrojonym gazie w BMW, problem jest tylko taki że niewielkie grono ludzi potrafi to zrobić cała reszta to lebiedzie zakładający instalacje

ja w końcu wylondowałem u producenta KME w Łodzi, stary sterownik nie radził sobie z moją bunika nie mówie już jak była ustawiona przez pseudo mechaników

jest już o wiele wiele lepiej ale czeka mnie jeszcze jedna wizyta bo reduktor nie trzyma stałego ciśnienia mam nadzieję że to już ostatnia wizyta i będzie git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.