Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czemu tak drogo? 550zł :evil: ja uszczelkę wymieniłem sam koszt 130zł i teraz autko hula jak ta lala, to musieli być totalni partacze i naciągacze.
Opublikowano
czemu tak drogo? 550zł :evil: ja uszczelkę wymieniłem sam koszt 130zł i teraz autko hula jak ta lala, to musieli być totalni partacze i naciągacze.

 

A czy kolega zrobił szlif głowicy i wymienił śruby :duh: ? Po takiej czynnosci należy wymienić również olej i plyn chłodzący Pozdrawiam

brokat_
Opublikowano

słuchaj kolego nie jestem portierem z wykształcenia tylko mechanikiem, i nie jest to pierwsze auto które robiłem ,a teraz;

-głowicę sprawdzałem na płycie

-śróby nie wymieniałem zawsze przed założeniem mierzę czy są rozciągnięte

-a co do oleju i płynu to nie będę komentował

Jestem ciekaw ile silników ty poskładałeś?

Opublikowano

550zł za wymianę uszczelki pod głowicą to bardzo tanio. Z tego co się orientuję to za tanio aby poprawnie wykonać taką naprawę.

Mi wycenili wymianę uszczelki (troszkę inny silnik), bo też myślałem że walnięta, ale okazałoa się inna usterka

- uszczelka 150zł

- śruby 130zł

- uszczelka pokrywę zaworów 60zł

- planowanie i sprawdzenie głowicy 250zł

- wymiana płynu w chłodnicy i robocizna 400

ceny podawane na oko (mniej więcej) i powiedział, że około 1000zł

Mechanik mający bardzo dobrą opinię

Pozdrawiam

Opublikowano
słuchaj kolego nie jestem portierem z wykształcenia tylko mechanikiem, i nie jest to pierwsze auto które robiłem ,a teraz;

-głowicę sprawdzałem na płycie

-śróby nie wymieniałem zawsze przed założeniem mierzę czy są rozciągnięte

-a co do oleju i płynu to nie będę komentował

Jestem ciekaw ile silników ty poskładałeś?

 

Super ze jesteś mechanikiem, w koncu będą fachowe odpowiedzi na forum :) ale auta do Ciebie i tak bym nie oddał za daleko mieszkasz :)

Mam pare pytań i odpowiedzi związanych z głowicą:

- a co z mikroszczelinami lub wżerami w głowice powstałymi na skutek wycieku plynu i oleju?

- to dobrze, że mierzysz śruby:) bo wielu fachowcow ma to w dupie... chwałą Ci za to

- olej i płyn - jezeli jest uszkodzona uszczelka to chyba się miesza plyn z olejem ?! dlatego też warto go wymienić, a koszt chyba nie jest duży :) więc nie wiem dlaczego nie chciałeś komentować :D

 

A co do silników to bawiłem się z jednym w E34, pozostałe mi się nie psują (oby było z nimi jak najlepiej)

 

Pozdrawiam

brokat_
Opublikowano

wydaję mi się że 550zł było za wymianę samej uszczelki,bez wymiany płynu i oleju [nie wiem co ze śrubami],co do mikrowżerów to na powierzchni głowicy je widać, a mikro pęknięcia to chyba nawet w ASO nie sprawdzają , ja swoją uszczelkę wymieniłem w ciągu 10 godz.Pracowałem w niejednym warsztacie i wiem jak tam potrafią naciągać. Sory że się wtedy uniosłem, ale to pukanie w głowę.....

 

pzdr.

Opublikowano
przy jakich przebiegach wymienialiście uszczelki? i co jest główną przyczyną tej awarii ?

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

Opublikowano
przy jakich przebiegach wymienialiście uszczelki? i co jest główną przyczyną tej awarii ?

 

U mnie w E34 525i wydmuchało ją przy 230 tys, a przyczyną było uszkodzone wisko nie zalaczało się tak jak powinno caly czas się slizgało i silnik pomalu, pomalu sie przegrzewał.

brokat_
Opublikowano
przy jakich przebiegach wymienialiście uszczelki? i co jest główną przyczyną tej awarii ?

 

U mnie w E34 525i wydmuchało ją przy 230 tys, a przyczyną było uszkodzone wisko nie zalaczało się tak jak powinno caly czas się slizgało i silnik pomalu, pomalu sie przegrzewał.

 

czyli po wymianie pompy wody, wisko i termostatu (bo przeszedłem to 2dni temu) mam szanse na dłuższą żywotność uszczelki (dodam że mam BP+LPG)

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

Opublikowano
przy jakich przebiegach wymienialiście uszczelki? i co jest główną przyczyną tej awarii ?

 

U mnie w E34 525i wydmuchało ją przy 230 tys, a przyczyną było uszkodzone wisko nie zalaczało się tak jak powinno caly czas się slizgało i silnik pomalu, pomalu sie przegrzewał.

 

czyli po wymianie pompy wody, wisko i termostatu to przeszedłem to 2dni temu mam szanse na dłuższą żywotność uszczelki (dodam że mam BP+LPG)

 

Ja też jedziłem na LPG, na uszczelke chyba nie ma reguły ile wytrzyma :) oby jak najdłużej

brokat_
Opublikowano
wydaję mi się że 550zł było za wymianę samej uszczelki,bez wymiany płynu i oleju [nie wiem co ze śrubami],co do mikrowżerów to na powierzchni głowicy je widać, a mikro pęknięcia to chyba nawet w ASO nie sprawdzają , ja swoją uszczelkę wymieniłem w ciągu 10 godz.Pracowałem w niejednym warsztacie i wiem jak tam potrafią naciągać. Sory że się wtedy uniosłem, ale to pukanie w głowę.....

 

pzdr.

 

Spox luzik i powodzenia z BMW :) ja już nigdy nie przesiąde się na inna markę. I sorki za to :duh: nieładnie z mojej strony

brokat_
Opublikowano

a takie pytanko z innej beczki

 

a jak jest z VANOSEM jak jego żywotność od czego zależy ?

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

Opublikowano
a takie pytanko z innej beczki

 

a jak jest z VANOSEM jak jego żywotność od czego zależy ?

 

Nie katować, wymieniać olej przepisowo, itd itd:)

brokat_
Opublikowano

ja uszczelkę wymieniłem przy przebiegu 360tys,ale jak na silnik m30 to dużo nie jest, co do przyczyn to jak napisał brokat ; katowanie zimnego silnika i niesprawny układ chłodzenia.

Jak się okazało poprzedni właściciel mojej bestji wymieniał głowice ale założył starą uszczelkę[ posmarował ją z każdej strony silikonem i założył, nieżle co] :shock: i chyba to było przyczyną, że nawaliła, i wiesz brokat, ja się też nigdy nie przesiąde na inną marke, TYLKO I WYŁĄCZNIE BMW.

 

pzdr.

Opublikowano
ja uszczelkę wymieniłem przy przebiegu 360tys,ale jak na silnik m30 to dużo nie jest, co do przyczyn to jak napisał brokat ; katowanie zimnego silnika i niesprawny układ chłodzenia.

Jak się okazało poprzedni właściciel mojej bestji wymieniał głowice ale założył starą uszczelkę[ posmarował ją z każdej strony silikonem i założył, nieżle co] :shock: i chyba to było przyczyną, że nawaliła, i wiesz brokat, ja się też nigdy nie przesiąde na inną marke, TYLKO I WYŁĄCZNIE BMW.

 

pzdr.

 

ktoś ma opis pod swoją osobą Miłość i wirność żonie i BMW :)

 

a co do tego mechanika to niech sie w piekle smaży silikon :mad2: :duh:

brokat_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.