Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Szukam fachowców którzy podpowiedzą czy te instalacje gazowe nadja sie do BMW E36 2.0i 95r. Sirocco i Autronic. facet mi krzyknął od 2600 do 3000 tys. zl na takie instalki. Prośże o jakąś porade czy sie opyla . I jak sie sprawują te instalki.
Opublikowano
nie zakladaj staga stag to polska instalacja a to mowi samo za siebie doloz troszke i za cene ok 3300zl masz ladni renzo a nie ma porownania do staga jest o niebo lepsza kazdy gazownik ci to powie
brak
Opublikowano
Zapomnij o STAGU! Jedna wielka pomylka wiem co mowie bo mialem. Teraz mam sterownik OMVL Dream i auto chodzi jak na benzynie i oprocz kalibracji listwy zasilajacej i wymiany filtrow w przeciagu 7 lat nie dotykalem sie do tej instalki pozdrawiam
Opublikowano

Miałem wątpliwości czy zakładać LPG ale po niecałym roku od kupna założyłem w dobrym zakładzie sekwencje BRC.

Mój silnik to 1,9L 140KM i jedzie na gazie ciut lepiej niż na benzynie :norty: :norty:

 

I niech mi ktoś powie że falują obroty, strzela coś, i ubywa mocy!!

Jeśli masz silnik w dobrej kondycji, układ paliwowy i zapłonowy, lambde (bardzo ważna przy LPG) to nie widze minusów-tylko mówię dobra instalacja, dobrze wtryski dobrane, dobry gazownik i musi być :cool2: :cool2: :cool2:

Opublikowano
A ja proponuje Komputer KME i wtryski Valteca komputer jest ważny jak i zarówno wtryski. Oprócz tego osoba która umiejętnie bezie umiała zrobić mapę.
Opublikowano

Panowie zanim zamontowałem LPG (a mam ją od 3 dni) dzwoniłem chyba do wszystkich warsztatów w okolicy i wkoncu zamontowałem instalacje KME Diego G3 - najnowszy sterownik, reduktor KME silver, wtryski Valtek

jestem z instalacji mega zadowolony. Jestem po wekendowym wypadzie w trase (akurat szukalismy bratu e36 cabrio ) przejechalem ponad 500km, nie ma roznicy miedzy gazem a benzyną :) do tego wlew we wlewie benzyny

Nie zdecydowalem sie na instalacje stag 300 gdyz wszyscy co ją polecali (w warsztatach montujących ) na pytanie dlaczego stag mowili ze sie go latwo konfiguruje :D:D:D

Rozmawialem z gazownikami ktorzy mi montowali instalacje na temat staga300 niestety nie mieli o niej pozytywnej opini i odradzili mi ją.

Będziesz Mógł Wyprzedzać
Opublikowano
niechce komuś mieszać ani gadać mądrości bo u tych co dziął beda mówić ze to nie prawda ale też tam gdzie zakladali powiedział mi koleś co robił regulacje że założyli tylko pare sztuk, i że oni ich nie chcieli montować, woleli właśnie KME bo wtryski w jednymi drugim przypadku były te same.
Opublikowano

Z tym odradzaniem Staga uśmiałem się trochę. Centralka wcale nie jest taka ważna. To, że Stag powoduje problemy to bzdury. Nie wiem jacy mistrzowie się tym zajmowali. Podstawa to odpowiedni reduktor, wtryski i jakość montażu. Po prostu wszystko zależy od gazownika. Ja mam instalkę jeszcze na starym Stagu 200 i nie wiem co to gaz. Może się trochę pochwalę ale warsztat, w którym robiłem autko jest w 100% profi. Czterech ludzi robi samochód. Koronkowa robota, wykonana w szybkim tempie. Dla tych ludzi nie ma problemu nie do rozwiązania. Gazują wszystko co podjedzie. Akurat po mnie mieli klientów z Hummerem H3 i jeszcze jednym nowszym amerykańcem. Tak to wygląda u mnie.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img141.imageshack.us/img141/1638/img51731ff9.jpg

%5B640%3A20%5Dhttp%3A//img141.imageshack.us/img141/1638/img51731ff9.5fc8a992ca.jpg

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img187.imageshack.us/img187/1222/img51741xo2.jpg

%5B640%3A20%5Dhttp%3A//img187.imageshack.us/img187/1222/img51741xo2.516c6a0a8d.jpg

 

Stag 200-6 + KME Silver + Planijet + butla w kole 60l.

Właściwie to niewiele widać, i o to chodzi, im więcej instalki widać tym gorzej.

 

 

Wszystko kosztowało mnie 3kzł + koszta podróży (130km w jedną stronę).

 

Pozdrawiam

Opublikowano

i owszem jeżeli chodzi o odradzanie, wiem z doświadczenia że można spartaczyć nawet zwykły gaz, tylko zawsze jest tez tak żę coś się może wysypać, albo źle działać bo "pan heniek ze stodoły" zapomniał o czymś.

Każdy pisze coś i coś poleca, mam przykłady kolegów którzy nie sa zbytnio zadowoleni ze staga z prostych powodów: ginącego ciśnieni, zaiwszania się wtrysków, może sie zdarzyć to rózniweż w instalce typu Princ albo BRC.

Ja mam taka tzn KME i chwale, i idzie na każdy biegu do końca byłem na hamowni i wynik jest taki żę benzyna jest lepsza o 8km z czego benzyna wypada gorzej od gazu do 3tys a puxniej się pokrywaja.

Ważne jest gdy przy próbie wyprzedzania nie bedzie ci się sama przełączać na Benzyne bo bedzie brakować ciśnienia gazu,Parownik mam do 280km zazwyczaj i koledzy co mieli problemy z gazem mieli takie same.

W zasadzie to dobry gazownik założy ci zwykła instalke z krokowcem i bedzie ok, ale jeżeli stan świec,przewdoów itp rzeczy bedzie do pupy to wszystko bedzie sie chrzanić.

 

Myśle że ważne jest :

Komu sie daje auto tzn sprawdzony zakład, i mieć przykład kogoś kto już troche pojeździł i moze sie wypowiedzieć o danym zakładzie oraz jego pracy i koniec.

 

Szkoda że nie napisałeś jaśniej co oznacza Stag 200-6 + KME Silver + Planijet

A wieć, Stag to komputer sterujacy, KME silver to reduktor a planijet wtryski :lol:

Musze przyznać że masz to ładnie poskładane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.