Skocz do zawartości

Znowu sie cos skopalo z obrotami!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Sprawa wyglada tak:silnik pracuje na wolnych obrotach a po dodaniu gazu

i odpuszczeniu zachowuje sie tak jak by mial za niskie i zzzza chwile

wraca do poprzednich obrotow.

Co to moze byc?Jesli ktos ma chwile niech pomoze :modlitwa:

Pozdrawiam

I dajcie namiary na konstruktora M 40 !!! chcialbym mu pogratulowac :D

Opublikowano
wlej dużą ilość wd40 do silniczka krokowego a potem przedmuchaj spręzonym powietrzem... powinno wszystko powrócić do normalności.
Opublikowano
Witam

silnik pracuje na wolnych obrotach a po dodaniu gazu

i odpuszczeniu zachowuje sie tak jak by mial za niskie i zzzza chwile

wraca do poprzednich obrotow.

 

Mam ten sam problem na zimnym silniku tylko że u mnie po odpuszczeniu raczej zgaśnie... Gdy są mrozy to przez pierwsze kilkaset metrów albo dłużej, muszę być bardzo delikatny (półsprzęgło). Problem ustępuje gdy delikatnie złapie temperaturę...

 

Jelito czy mógłbyś laikowi (mnie) wytłumaczyć, gdzie ten silniczek krokowy się znajduje i jak się ewentualnie do niego dostać ? :oops:

 

A co do WD40 to niestety odradzam w przypadku wszelkich prac wymagających smarowidełka. WD40 od jakiegoś czasu ma jakąś zubożoną mieszankę, co powoduje że wysycha i tworzy jeszcze większe tarcie. WD40 totalnie zatarł mi klamkę w autku... pomogły dopiero silikonowe preparaty smarujące.

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

Faktycznie coś z tym WD40 jest nie tak.

Silnik krokowy masz : patrząc od akumulatora po lewej stronie kolektora dolotowego (taka "beczka" założona pod spodem)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.