Skocz do zawartości

16-19 tys zł na kupno E38 jaki silnik wybrac ?!?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pragnę zakupić E38 ale cóż nie mam pojęcia jaki silnik wybrać ?!?! Chce 7 z gazem sekwencyjnym ;) . Proszę o rade jaki typ silnika wybrać czym się kierować przy zakupie jakieś uwagi dotyczące pracy silnika lub innych rzeczy ?!?! Za wszystko będę wdzięczny ;] dziękuję i zapraszam do udzielania porad :)

 

PS. wiem że są posty o każdym silniku ale ja chce ogólnie zebrać informacje i zrobić podsumowanie na końcu a więc mała prośba do moderatora aby nie usuwał tego postu z góry dziękuję =]

Opublikowano
A do czego Ci ma służyć ten samochód? Bo jako samochód rekreacyjny i od czasu do czasu w niedzielę wycieczka to sugerowałbym jakieś ładne 750i
Opublikowano
A do czego Ci ma służyć ten samochód? Bo jako samochód rekreacyjny i od czasu do czasu w niedzielę wycieczka to sugerowałbym jakieś ładne 750i

 

 

Otóż do codziennej jazdy , nie tylko wycieczki i w niedziele ;]

FankaBMW hmm mam ciężką nogę i wlewanie po ponad 20 L benzyny na przejażdżkę trochę obciąża kieszeń :D

Bodo735 w sumie też o tym myślałem bo jednak jakoś nie mam przekonania do tego gazu ( co mógł siedzieć wcześnie ) a teraz ta sekwencja ok 3 tys zł kosztuje ;)

Opublikowano

Dozbieraj jeszcze 10 tys zł i wtedy kup.

 

W cenie która podałeś myslę że może, powtarzam - może znajdziesz dobre e32.

E38 za te pieniądze może okazać się studnią , bez dna oczywiście.

 

 

Jeśli codzienna jazda to ja polecam 735. optymalny stosunek cena:jakość.

 

Co do gazu sie nie wypowiem, bo jestem przeciwnikiem gazowania BMW.

LPG jest Ok ale nie w tych samochodach.

 

pozdrawiam

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Opublikowano
Dozbieraj jeszcze 10 tys zł i wtedy kup.

 

W cenie która podałeś myslę że może, powtarzam - może znajdziesz dobre e32.

E38 za te pieniądze może okazać się studnią , bez dna oczywiście.

 

 

Jeśli codzienna jazda to ja polecam 735. optymalny stosunek cena:jakość.

 

Co do gazu sie nie wypowiem, bo jestem przeciwnikiem gazowania BMW.

LPG jest Ok ale nie w tych samochodach.

 

pozdrawiam

 

 

Może i racja może jeszcze się wstrzymać i powiększyć kupkę $$ :twisted: teraz to już sam zgłupiałem ;]

Opublikowano
ja polecę 735 dlaczego?? Bo wiadomo że 735 ma silnik M62 a 740 to może być różnie, ludzie często sami nie wiedzą co mają i nawet jak mają 4,4l to piszą 4,0 a 4,0 to m60. M62 znacznie lepszy mniej pali i lepiej sie zbiera z dołu. Ja bym brał z gazem, bo możesz poprostu poprosić sprzedawcę aby zatankował do pełna, przejeżdżasz z nim 100km i patrzysz ile pali i wiesz na czym stoisz, a jak sam zakładasz to później sie okazuje ze auto pali 25l i nikt nie wie dlaczego, gazownik rozkłada ręce bo silnik przerósł jego umiejętności, i nie naprawi tego choćby chciał bo nie potrafi, później jedziesz do innego a on Cie kasuje dwa razy tyle co powinien bo poprawia po kimś burdel.
Opublikowano

Niedawno zakupilem e 38 735v8 i jestem zadowolony :cool2: :cool2: :cool2: tez jestem przeciwnikiem gazowania samochodu :nienie: :nienie:

Jezdzac po miescie spokojnie oczywiscie spala mi 14-15l (spodziewalem sie 20l)i jestem mile zaskoczony :cool2: :P ostatnio zrobilem na trasie ponad 500km i spalil mi 9,7l( tankowanie po korek)

No ale ja za 98 rok dalem wiecej jak ty masz zaplanowane podzielam zdanie raski ze za te pieniadze moze byc studnia bez dna :mad2: :mad2: i szkoda tez twoich nerwow pozdrawiam

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Opublikowano
Nie przesadzacie troszkę z tą awersją do gazowania BMW? Mam E38, kilka już lat na gazie sekwencyjnym, silnik 2,8, po mieście pali mi ok. 13 litrów gazu, na trasie ok. 10. Żadnych, nawet najmniejszych problemów z gazem, po prostu nie czuję, że go mam. Nie mam też żadnej różnicy w mocy samochodu po przełączeniu na benzynę. Mam wrażenie, że przeciwnicy LPG zatrzymali się na instalacjach drugiej generacji, których rzeczywiście szkoda zakładać.
Opublikowano
Najtańszy i najmniej skomplikowany jest motor 2.8,z opisu wynika,że chcesz jeżdzić tanio(gaz sekwencja),czyli 2.8 z sekwencją i myślę,że będziesz jeżdził taniej niż tdsem,chyba,że masz ropę po 2.50 :wink:
Nur bmw e32
Opublikowano
Nie przesadzacie troszkę z tą awersją do gazowania BMW? Mam E38, kilka już lat na gazie sekwencyjnym, silnik 2,8, po mieście pali mi ok. 13 litrów gazu, na trasie ok. 10. Żadnych, nawet najmniejszych problemów z gazem, po prostu nie czuję, że go mam. Nie mam też żadnej różnicy w mocy samochodu po przełączeniu na benzynę. Mam wrażenie, że przeciwnicy LPG zatrzymali się na instalacjach drugiej generacji, których rzeczywiście szkoda zakładać.

 

dlatego należy gaz założyć samemu u fachowców którzy sie na tym znają.

Wtedy wiedz do kogo jechać by urwać mu głowę za źle zamontowaną instalację.

Ja nie uważam że gaz jest zły tylko trzeba go dobrze założyć i dobrać do silnika, a nie wszyscy to potrafią.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Tak a póżniej jak się okaże że spierdolił to tak na prawdę nic mu nie zrobisz i tyle. A jak gaz już jest to nawet jeśli beziesz musiała pół instalacji wymienić, to przynajmniej nie beziesz miała wyrzutów sumienia że wcześniej wydałaś 4 tys.
Opublikowano

Tacy ludzie jak Wy to Skarb :8) hehe umiecie poradzić cieszę się że każdy próbuje coś wnieść od Siebie ;] i jak to w Polsce każdy chwali swoje ;P heeh

Z pewnością powiększę kwotę przeznaczoną na samochód :D

A jeśli byście mieli do wyboru silniki od 3.5 l do 5.0 l to który wybrać i dlaczego ( aby chodził na gazie )

ps mój znajomy ma X5 z USA założył sekwencje i chwali ;] mówiąc że już dawno się zwróciła ... :wink:

Opublikowano
Generalnie jeśli chcesz gaz to 3,5 bedzie lepszy, 5.4 to stary silnik, a w starych silnikach z regóły jest wtrysk grupowy, a to nie takie rafafafa załośyć do tego sekwencję (pominę już koszt b to bedzie ze 6 tys. najmniej), generalnie przy grupowym wtrysku trzeba mieć mocno nadmiarowe reduktory, bo wtryskiwacze dają po więcej niż 2 równocześnie i to powoduje chwilowe spadki ciśnienia gazu , a to z kolei spowoduje problemy z wtryskiwaniem gazu. Generalnie z punktu widzenia instalacji gazowej może sie okazać że lepiej poszukać 4,4l bedzie taniej, mniej problemów, no i znacznie taniej w naprawach.
Opublikowano

Dopowiem jeszcze że nie spotkałem żadnego zagazowanego silnika 5.0 z którym by nie było żadnych problemów,

A mnustwo ich widziałem :twisted:

Przy lpg II gen żaden nie jezdził już normalnie na pb,,, i palił jak smok,,,

 

Przy sekwencji to kłopoty z mocą, szczelnością dolotów itp ogromnym spalaniem itp

 

Generalnie problem

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Nie no nie rozwalajcie mnie, przecież temat już taki istnieje i to przyklejony. Do stałych forumowiczów - nie odpowiadajcie na takie posty lub skierujcie kolegę we właściwe miejsce, tym bardziej, że miało być o silniku, a skończyło się jak zwykle na gazie. Temat zamykam. Pozdro

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.