Skocz do zawartości

kolektor od 525 do 523.... dodatkowe konie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam... mam pytanko odnośnie operacji zmiany kolektora, z 525 do mojego 523, qmpel opowiadal mi dzisiaj ze trzeba takowy zakupic, przerobic tam cos kupic do tego, a potem jakos zamontowac i efekt cos ok 20 koni powinien byc widoczny.... operacja nie jest wcale az tak kosztowna podobno..... prosilbym abyscie sie wypowiedzieli w temacie jak cos wiecie dokładniej bądź to przerabialiscie :)
Opublikowano
No właśnie kolektor taki jak piszesz trzeba "zakupic, przerobic tam cos kupic do tego, a potem jakos zamontowac". Sama zmiana kolektora nie wystarczy. Wydaję mi się, że oprócz samego kolektora należy zmienić dolot, regulator ciśnienia paliwa, wydech i mapę, która przywróci prawidłową mieszankę i zmieni zapłon.
Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
hmm, to troszeczke wiecej niz się spodziewałem po rozmowie z gosciem ktory to zrobil w swojej 328 cabrio ;) wczesniej tak podejrzewalem ze mape, ale ze z cisnieniem i wydechem to nie wiedzialem, ogolnie to on wypowiedzial sie w ten sposob ze po wymianie kolektora i lekkiej przerobce auto sie samo dostosowuje tzn tam trza odpiac aku itd pojezdzic tak z 150km spokojnie i podobno autko sie samo nauczy co i jak zeby dac tam wiecej mieszanki czy tam powietrza itp itd.... no nie wiem sam co o tym myslec bo nigdy przerobek w bmw nie robilem, wogole nie robilem zadnych przekladek kolektorow wiec nie znam sie w temacie, czytalem czasem tylko i wiem ze mozna tak zrobic, ciekawi mnie to i zabral bym sie za to tylko nie wiem jak z kosztami i gdzie to dobrze robią i na czym to dokladnie tak naprawde polega
Opublikowano
A tutaj koledzy chcieli wzmocnić e30 między innymi przez zmianę kolektora. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=16558&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=43297cd6f7f2e4d38715f9d99a41c000

W sumie chłopaki nic konkretnego nie napisali,same domysły i teksty typu słyszałem lub czytałem na necie,tym bym się nie sugerował.Pozatym ktoś jeszcze napisał brednie typu,że trzeba zmienić głowicę,przecież głowica w 2.5 m50 vanos i 2.8 m52 jest identyczna.karolass kup kolektor ssący z m50 nie jest drogi ok 100 do 150zł,przerób tak jak w opisie którego wysłałem i sam sprawdzisz,jak ci się nie spodoba zawsze możesz powrócić do starego kolektora,przepustnicy nie musisz wymieniać chyba,że masz elektroniczną.

Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.