Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem i brakiem mocy - czujnik wału???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Pojawił się u mnie pewien problem objawiający się tym ze przedwczoraj autko nie chcialo odpalić. Tzn. łapał ale nie chciał odpalić. W końcu po odpaleniu bardzo nierówno chodził... Trochę trząsł...

W drodze okazało się ze brakuje mu mocy na niskich obrotach - tak jakby się dlawił. Na swiatłach po przegazowaniu najpierw sie chwile zastanawial a potem dopiero wchodzi na obroty z takim potzrasnieciem.

 

Po odpieciu akumulatora na stacji bezynowej wszystko wróciło do normy. wczoraj bylo OK nic sie nie dzialo.

Dzisiaj dla pewnosci odpiąłem na dłużej akumulator zeby pokasowac ewentualne błedy i kurde znowu się to pojawiło. zgasilem silnik- zapaliłem raz jeszcze i wszystko w porzadku.

 

Moze ktoś wie w czym problem - albo zdarzylo mu sie cos podobnego. Dodam ze mój silnik to M52b25

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Maverick13
Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
Zamiast kasować błędy trzeba było je zczytać to byś wiedział co jest nie tak.

 

Kolega ma absolutną rację. Bo to zapewne padł któryś czujnik (wału korbowego, wałka rozrządu etc) i bez kompa się nie obejdzie.

Na komputer jedź i wszystkiego się dowiesz!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

U nas w touringu to był czujnik położenia wałka rozrządu, też daje podobne objawy. Nie ma co podejrzewać - trzeba na diagnozę jechać :wink:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Hej... no jeszcze sie nie wybrałem na kompa, zrobie to jutro albo pojutrze.

 

Ale zastanawiam sie jak to jest z tymi czujnikami... Odpaliłem auto- chodzi normalnie. Wypiąłem wtyczkę czujnika wału korbowego i nic - zadnej reakcji. Silnik pracuje normalnie. Wtyczkę wpiąłem z powrotem, natomiast odpiąłem wtyczkę czujnika wałka rozrzadu - silnik momentalnie zgasł.

 

No wiec jak to jest...??? silnik bez czujnika wału pracuje normalnie (pobiera dane z wałka rozrzadu) natomiast odpiecie czujnika wałka rozrzadu(przy wpietym czujniku wału korbowego) powodu wyłaczenie silnika. Nie powinno być tak-ze po wypieciu czujnika rozrzadu silnik powinien pracowac bo jest podpiety czujnik wału korbowego????

 

Czy na kostce od czujnika wału nie powinno byc jakiegos napiecia przy dzialajacym silniku???

Sprzedam felgi aluminiowe 15"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.