Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taką sprawę, może i problem, tego chciałbym się dowiedzieć.. Otóż po szybkiej jeździe po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika komputer piszczy, że za mały poziom oleju, czym to może być spowodowane?.. Dodam że silnik to M50 z vanosem..

Mam jeszcze jedno pytanie, nie będę zakładał drugiego tematu zapytam tutaj, chodzi o klimatyzację, u znajomych, po włączeniu klimy przewód idący do skraplacza, parownika czy jak tam zwał (w każdym razie ten, którym idzie schłodzony czynnik do kabiny), po włączeniu klimy zaraz robi się oszroniały, zaś u mnie nie mogę doczekać się, czekałem na postoju dobre 10 minut i nic tylko zimne, szronu nie zauważyłem, jednocześnie klima u mnie jest trochę mało wydajna, może to już koniec życia sprężarki?.. tylko że zauważyłem, że pompa załącza się i wyłącza tak co pół minuty może minutę, czy to tak powinno być?.. za wszelkie odpowiedzi z góry dzięki..

Opublikowano
sprawdz ilosc czynnika w klimie - moze to byc przyczyna

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
Wymieniałem czynnik z tydzień temu, sprawdzali też szczelność i jest w porządku, a słabo chłodzi od samego początku..
Opublikowano

Za prace (wyłączanie i wyłączanie ) sprężarki odpowiada czujnik ciśnienia na skraplaczu. Po prostu ciśnienia gazu odpowiada jakby wydajności klimy.

 

Jak kiedyś podpiąłem na krótko kompresor, bo padł czujnik, to mi się zamroziły w lecie przewody wentylacji !! że aż powietrze nie miało jak lecieć do kabiny, a na przewodzie pod maską była warstwa lodu.

 

Proponuje u Ciebie podmienić, wymienić, czujnik ciśnienia.

Według mnie to on sfiksował.

 

 

Sprawa poziomu oleju.

Nie patrz na czujnik, tylko na bagnet.

Jeśli poziom oleju masz dobry, to wszytsko ok.

Czujniki oleju w BMW lubią fiksować. Ja co chwila mam niski poziom oleju - czego nie ma w rzeczywisotości.

Opublikowano
Za prace (wyłączanie i wyłączanie ) sprężarki odpowiada czujnik ciśnienia na skraplaczu. Po prostu ciśnienia gazu odpowiada jakby wydajności klimy.

 

Jak kiedyś podpiąłem na krótko kompresor, bo padł czujnik, to mi się zamroziły w lecie przewody wentylacji !! że aż powietrze nie miało jak lecieć do kabiny, a na przewodzie pod maską była warstwa lodu.

 

Proponuje u Ciebie podmienić, wymienić, czujnik ciśnienia.

Według mnie to on sfiksował.

 

 

Sprawa poziomu oleju.

Nie patrz na czujnik, tylko na bagnet.

Jeśli poziom oleju masz dobry, to wszytsko ok.

Czujniki oleju w BMW lubią fiksować. Ja co chwila mam niski poziom oleju - czego nie ma w rzeczywisotości.

Chyba by się zgadzało z tym czujnikiem, bo sprężarka cisnienie niby daje takie jak trzeba, tylko widać wychodzi na to że za krótko chodzi..

podłączę i ja na krótko sprężarkę i wszystko się okaże..

dzięki za pomoc...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.