Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy potrzebuje rady , chce obnizyc swoje e30 dosc nisko zeby było agresywnie,i zeby było na german style, ale nie wiem o ile i narazie musiałbym to zrobic na jakis krutki czas z seryjnymi amorkami? chciał bym najlepiej sprezyny weitec chyba ze polecacie jakies inne konkretnie te mnie interesuja http://www.moto.allegro.pl/item371723937_springi_weitec_ultra_gt_60_40_do_bmw_e30_.html i zastanawiam sie jeszcze czy nie podeszły by springi z e36? np te http://www.moto.allegro.pl/item372457643_sprezyny_coupe_cabrio_sedan_weitec_bmw_e36_kpl.html ?

jesli bym mogł prosic was o jakies zdjecia e30 np swoich obnizonych o 40 albo 60 no moze byc nawet o 70

pozdrawiam i zgóry dziekuje za wypowiedzi

Opublikowano
do seryjnych amorkow max -40 mm bo beda dobijac.

Dokładnie. Jak więcej niż -40 mm to amory o skróconym skoku. A jak chcesz iść na całość, to zestaw twarde amory/miękkie sprężyny będzie chyba najbardziej odpowiedni na polskie "drogi".

Opublikowano

ale co znaczy ze jak bym np załozył na seryjnych amorach -60 to bedzie wisiał na amorach czy na szybkich łukach albo jakis dziurach beda dobijac? bo moze bym z te dwa miesiace chociaz jakos przemeczył na tych seryjnych, bo b8 sa z tego co wiem kosztowna sprawa,a jakie np te amorki twarde ? i jakie do tego miekkie sprezyny maaad13 mozesz cos polecic?bo chciałem zeby było twardo i sportowo nie interesuje mnie konfort ale zas bez przesady zebym nie jezdził jak na betonowych kołach

albo wozie drabniastym

pozdrawiam

Opublikowano
Tak, jak założysz zbyt mocno obniżone sprężyny do seryjnych amorków, to będą dobijać. Szkoda karoserii i zawieszenia. Co do miękkich sprężyn niestety nie mogę Ci nic polecić, bo nie obadałem tematu jeszcze. Gdzieś tylko wyczytałem, że na nasze drogi takie rozwiązanie będzie najlepsze, bo jak dasz zbyt twarde sprężyny, to auto będzie po prostu podskakiwać na nierównościach i przez to gorzej się prowadzić.
Opublikowano
mam jeszcze taki problem ze nie wiem jak rozpoznacz czy mam cięka czy gruba lagi sprzodu? ktos wie moze ? a moze ktos zna grubos to sobie zmieze?
Opublikowano

Zmierz kolumnę mc persona suwmiarką. W tym celu skręć koła maksymalnie i dostęp będziesz miał ułatwiony. Cienka laga=45mm, gruba laga=51mm

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
o dziwo jak na 86 rok i silnik m10 mam 51 mm ;D pewnie juz ktos wczesniej przekłądał mc phersony;] ale to nic to dobrze, w takim układzie zostaje mi kupic te weiteck;] jeszcze czaje sie na felgi borbet A ale sa tylko na 5x120, mam takiego goscia co zrobi mi adaptery z pozadnej stali grubosci 23 mm jak myslicie opłąca sie takie cuda?
Opublikowano

To że masz 51mm lagę przy silniku m10 nie dziwi. Nie ma jasnej i do końca pewnej reguły, gdzie jakiej grubości kolumna jest - dlatego najlepiej jest ją zmierzyć przed kupnem amorków...

Pamiętaj też, że sprężyny korelują nie z grubością mcpersona, a z wagą silnika (czyli jego modelem) :idea:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
wiem wiem ze z waga silnika ,ale juz za niedługo zawita tam silnik m50b25 albo m30b35 wiec nawet na sprezyny do 4 cylindrowych nie patrze a wsumie teraz tyle mi nie pojdzie w dół samochod z tym silnikiem czyli te amorki seryjne powiny troche wytrzymac bo pewnie gdzies pojdzie w dół przod o 40 a nie o 60 z tym silnikiem
Opublikowano
no przed swapem pewnie wrzuce koni b8,chyba ze sie jeszcze zastanawiam nad jakims gwintem ale to juz jest kupa kasy, co powiecie o tym co jest na allegro za 1300 zł? myslicie ze to troche pojezdzi czy totalny szmelc?no i potrzebuje fajne fele wrzucic ale np borbet ale teraz ostatnio coraz mniej ich na rozstaw 4x100, co trzeba było by z e36 przełozyc zeby wszystko mozna było złozyc do kupy i zeby było 5x120?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.