Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest potrzeba, kręcąc rozrusznikiem doprowadzić do zgaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju, lecz silnik nie może zapalić.

Co odłączyć, żeby sterowanie nie nałapało błędów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
strasznie enigmatyczne to pytanko, możesz sprecyzować o co 5 bo nie bardzo łapię... nie słyszałem o potrzebie wygasenia kontrolki rozrusznikiem przed faktycznym startem silnika? o to
Opublikowano
strasznie enigmatyczne to pytanko, możesz sprecyzować o co 5 bo nie bardzo łapię... nie słyszałem o potrzebie wygasenia kontrolki rozrusznikiem przed faktycznym startem silnika? o to

 

Mysle ze tak skomplikowane dotyczy razcej tego ze kolega chce dokonac powiedmy pomiaru cisnienia oleju.

Chce krecic rozrusznikiem ale aby auto niezapalilo i aby czasem nie wywalilo jakiegos bledu przy okazji tej operacji zeby nie trzebabylo kasowac tego kompem.

 

Ale jezlei chcesz wykonac pomiar cisnienia przeciez auto mozna uruchomic. i tak powinno sie robic aby zobaczyc czy spadnie cisnienie.

Opublikowano
Chce napełnić turbinę po wymianie, by w pierwszej chwili nie poszła "na sucho"

 

A kiedy turbine sie napelnia. Napewno nie jest poskladana na sucho.

Odpal auto nie gazuj tylko daj pochodzic mu na biegu jalowym sprawny uklad smarowania da sobie z tym rade.

Opublikowano
Jeśli się uprzeć najlepszy sposób odłączyć cewki lub przewody zapłonowe nie odpali na 100%

Silnik M47N to diesel z Common Rail.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak sobie wymyśliłem, że jak zdejmiesz plastkiki dookoła kierownicy i zdejmiesz pierścień immobilajzera ze stacyjki lub po prostu odłączysz jego kostkę to auto powinno kręcić ale nie odpali za nic, co sądzisz?
Opublikowano

wlej trochę oleju w zasilenie i nie przesadzaj z tym kręceniem rozrusznika :D

ja wymieniałem takie turbo w swojej ostatnio i nic się nie stało, sama w sobie ma olej i nic jej nie będzie, nadgorliwość nie jest w tym przypadku wskazana :D

Opublikowano
Tak sobie wymyśliłem, że jak zdejmiesz plastkiki dookoła kierownicy i zdejmiesz pierścień immobilajzera ze stacyjki lub po prostu odłączysz jego kostkę to auto powinno kręcić ale nie odpali za nic, co sądzisz?

To jest niezły pomysł. :) Dzięki

Dowiem się jeszcze czy można wyciąć kluczyk bez chip-a od immobilizera, będzie jeszcze prościej.

Opublikowano
wlej trochę oleju w zasilenie i nie przesadzaj z tym kręceniem rozrusznika....

Prośba, trzymajmy się tematu.

Nie podejmuję dyskusji, czy to jest słuszne czy nie. Znalazłem informację, że zaleca się taką operację po wymianie turbosprężarki i chce to zrobić.

Tak na marginesie, jest to dla mnie całkiem logiczne, ponieważ raczej nie da się napełnić przewodu po stronie zasilania, a w związku z tym przy pierwszym uruchomieniu, ciśnienie na łożyskach turbo, pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Opublikowano

..pogadaj z ludzmi, którzy to robią od lat np. VTG,COMPSPORT,MASTERS itd sam osobiście wymieniałem już 4 sprężarki i nigdy nie było problemu... ale.. a co do opóznienia z dotarciem ciśnienia to dużo dłużej pali się kontrolka po wymianie oleju i wtedy jest ta sama baja tylko nie porównywalnie dłuzej i nic się nie dzieje...

..z mojej strony to na tyle, jak to śpiewał Sokół z WWO, bywaj zdrów ... :D :D :D

Opublikowano
...a co do opóznienia z dotarciem ciśnienia to dużo dłużej pali się kontrolka po wymianie oleju...

No dobra, przekonałeś mnie, zrobię jak mówisz, najwyżej będzie na Ciebie :lol:

Pozdrawiam

 

PS

Słów nie szkoda, lepiej zapobiegać niż leczyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wieniu rozgryzłem jeżeli jeszcze chcesz wiedziec...całkowicie zielony przewód w rogu kostki stacyjki, odłączasz i możesz kręcic do woli.... albo z drugiej strony ten sam zielony gruby przewód wchodzący jako jedyny na wtyczce od tyłu tabliczki bezpiecznikowej - wyciągasz tę wtyczkę i yala!btw; immo uniemożliwia kręcenie :D
Opublikowano
po co robic sobie pod górke? nie słyszałem nigdy o napełnianiu turbiny olejem, oczywiste jest ze turbo załacza sie dopiero od pewnych obrotów, tak wiec na biegu jałowym nie pracuje, musisz chwile odczekac az układ sie odpowietrzy i juz mozesz latac.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bo widzisz, nie chodzi o to żeby zajączka złapac tylko żeby go gonic... a tak a'propos; nie sądzsicie że ten przewód jest doskonały na tzw cichy wyłącznik? ( mały tip )
Opublikowano
turbo pracuje od razu po odpaleniu!!! tylko doładowania nie ma bo daje ciśnienie atmosferyczne, ważne jest by nie gazować auta i nie będzie problemu :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.