Skocz do zawartości

most z otworami nr.10, a półosie z 8 - wymiana półosiek?? :/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam luzy w moście więc postanowiłem go wymienić. Gościu przysłał mi z tego samego rocznika i litrażu, ale okazało się, że ma otwory rozmiaru 10 a moje półośki (i stary most 8). Odsyłać się nie opłaca. Mam natomiast możliwość dostania półosiek z otworami 10 (były z tym mostem). I w związku z tym mam pytanie, jeśli założę ten most i pasujące do niego półosie, to czy wieloklin od strony kół też będzie pasował??

 

moje autko to E36 320i sedan końcówka 91 roku. Ten nowy wał niby też z tego samego roku, więc podejżewam, że z innego miesiąca...

 

Liczę na waszą szybką pomoc :modlitwa:

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
a może ma ktoś linki do stronek ze schematami tych części?? Za wszelką pomoc będę wdzięczny...
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano
Witam

 

Mam luzy w moście więc postanowiłem go wymienić. Gościu przysłał mi z tego samego rocznika i litrażu, ale okazało się, że ma otwory rozmiaru 10 a moje półośki (i stary most 8). Odsyłać się nie opłaca. Mam natomiast możliwość dostania półosiek z otworami 10 (były z tym mostem). I w związku z tym mam pytanie, jeśli założę ten most i pasujące do niego półosie, to czy wieloklin od strony kół też będzie pasował??

 

moje autko to E36 320i sedan końcówka 91 roku. Ten nowy wał niby też z tego samego roku, więc podejżewam, że z innego miesiąca...

 

Liczę na waszą szybką pomoc :modlitwa:

 

Gość przysłał ci inny most - otwory 10mm wskazują na "dużą głowę" a u ciebie 8mm na "małą głowę", przełożenia też zapewne są inne. Teoretycznie mógł ktoś zamienić same flansze w moście ale wtedy by nie pasowała długość półosi bo w obu przypadkach są inne (różnica ok 30mm na stronę)

 

Wklej zdjęcie obu mostów i sprawdź przełożenie na tabliczce, może coś wymyślimy

www.turboBMW.pl
Opublikowano

Oto co udało mi się uchwycić aparatem... Widać na nich wytłoczone napisy na mostach. Ja z nich nic nie rozumiem :roll:

To mój most:

http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3421.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3424.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3427.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3439.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3440.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3443.jpg

 

A to zdjęcia nowego mostu:

http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3428.jpg http://yourdomain.com/images/broken_link.gif http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3430.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3432.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3433.jpg http://www.luxer.pl/pliki/bmw/imgp3434.jpg

Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D
Opublikowano

Jest dokładnie jak napisałem, gość przysłał ci most z 325 a nie 320... Zobacz sobie oznaczenia na tabliczce z tyłu, twój ma a pewno przełożenie 3,45; ten nowy 3,15.

Niestety nie da sie tego od tak przełożyć, mosty na tyle się różnią że trzeba też zmienić półosie a także wał napędowy który ma inną długość

www.turboBMW.pl
Opublikowano
Dzięki wielkie za wyjaśnienia :cool2:
Człowiek jest jak BMW przy wyprzedzaniu.... szybko odchodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.