Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje pytanie do Was jest następujące:

czy silnik od M5 E34, cały układ napędowy i zawieszenie będzie pasować do E34 535i z 88roku bez przeróbek?

bardzo proszę o odpowiedz bo jest do kupienia rozbita M5.

 

dziękuję

Opublikowano
Witam

Moje pytanie do Was jest następujące:

czy silnik od M5 E34, cały układ napędowy i zawieszenie będzie pasować do E34 535i z 88roku bez przeróbek?

bardzo proszę o odpowiedz bo jest do kupienia rozbita M5.

 

dziękuję

 

wg mnie powinno podejsc roboty w ....... jak przlozysz:

zawieszenie przednie, mocowanie silnika, strerowanie nim, instalacja elektryczna, skrzynia biegów, wał, most i tyl zawieszenie no to by było chyba na tyle Ale tak na poważanie to 535i i M5 to dwa rózne samochody wiec wg mnie nie ma sensu wydawac kasy :) zeby pozniej zalowac i zawinac sie na jakims drzewie musisz wymieniac kompletnie wszystko :)

 

Wiec kup lepiej M5 oryginał

brokat_
Opublikowano
bez pzrerobek???=zabojstwo, (no chyba ze bedzie stala w garazy i nie bedziesz nia jezdzil) nie am takiej opcji.inny komputera zawieszenie wszystko inne nawer most ci padnie.a co z układem hamowania?? z tego co pamietam masz 215 koni w swojej Buni a m5 315 wiec nie wiem jak chcesz tym hamowac wchodzic w zakrety???zły pomysł lepiej kup ta rozbita jeslli nie jest połamana itp(zalezy jak mocno) ja bym Ci odradzal serio szkoda kasy i zycia, :idea:

Czerwna bo??...bo szybsza xD

http://www.ctr.pl www.kamery.pl

Opublikowano
Ja na twoim miejscu bym odratował tą m5,jeśli nie jest bardzo rozbita,w porównaniu z 535 jest to rarytas,wszystkie części blacharskie są takie same jak w zwykłej wersji.
Nur bmw e32
Opublikowano

Silnik S38 wywodzi sie z M30 więc powinien pasować na łapy i na tym kończą sie dobre wiadomości. Z Twojej 535i zostanie tylko buda z tapicerką i wszystkim tym co odpowiada za komfort.

 

Zawieszenie w M5 jeśli jest bez EDC to amortyzatory ze sprężynami = kilka tulejek które są inne, piasty.

 

Cały układ przeniesienia napędu od M musi być, można by skrzynie zostawić od M30, półosie są te same.

 

Układ hamulcowy: pompa ta sama, servo M5, pompa ABS ta sama. Tarcze zaciski od M5.

 

Układ kierowniczy: przekładnia M5 pompa M5 ale to przekładka razem z silnikiem.

 

Układ chłodzenia: chłodnica M5, chłodnica oleju z M5 bo M30 jej nie ma.

 

Układ wydechowy: M5 albo wolny wydech.

 

To co mi przyszło do głowy więc pewnie jeszcze parę gratów z M5 byś potrzebował.

Opublikowano
dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Klient chce za rozbitą M5 z 89r. 7tyś zł, więc jest to za dużo, bo autko jest ładnie skasowane(było na allegro). moja piatka służ mi już trzy lata i jest naprawde super, tylko trochę mocy jej brakuje. Chyba Was posłucham i odpuszczę temat bo jest przy tym sporo roboty. jeszcze dam znać:)
Opublikowano
Z tą chłodnicą oleju bym się nie zgodził,do m30 też montowali chłodnicę oleju.

 

A widziałeś kiedyś takie M30 co by miało czy tylko w katalogu przeczytałeś że była opcja? Bo ja nie widziałem.

Opublikowano

słyszałem, ze sprzęgło i koło jednomasowe od M5 3.6 315KM da się zamontować bez problemu do silnika M30, czy to prawda???

mi strasznie stuka dwumas :x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.