Skocz do zawartości

klekocze po regeneracji glowicy 318tds


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sprawdz ustawienie wałka rozrzadu w 318 tds otwor do blokowania koła jest nad rozrusznikem o srednicy 12 mm a w kole jest 8 mm to zrób sobie z twardej sruby taka blokade stocz ok 1-1.5cm na koncu na srednice fi 8
przedni napęd jest dla dziewczyn...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Źle ustawiony wałek rozrządu :idea: Poregeneracji należy przestawić go o 2 stopnie.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wymienilem lancuch i jest ok jeszcze musze jechac ustawic pompe wtryskowa i najgorsze to ze grzeje sie silnik i gotuje woda
Opublikowano
wymienilem lancuch i jest ok jeszcze musze jechac ustawic pompe wtryskowa i najgorsze to ze grzeje sie silnik i gotuje woda

 

Jeśli była planowana głowica to po takiej operacji trzeba zamontować wyższą uszczelkę głowicy (ciężko taką dostać). W silniku z zapłonem samoczynnym opuszczenie głowicy (planowanie), wiąże się ze wzrostem stopnia sprężania i co za tym idzie zwiększenia temperatury pracy silnika. Efekt takiej niefachowej naprawy to szybsze nagrzewanie silnika, wyższa temp spalania czego powodem jest np.: uszkodzenie uszczelki pod głowicą, zaworu, itp...

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
jaka grubosc ma taka uszczelka ? wiesz moze ? bo nie jestem pewien czy czasami nie mam dobrej

 

Grubość zależy od różnicy wysokości nominalnej głowicy, a wysokości po planowaniu. Jeśli głowica była planowana po raz pierwszy to powinna być zamontowana uszczelka o wym nominalnym + wartość planowania.

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
bylem u goscia ktory robi same diesle i powiedzial mi ze uszczelka nie ma nic do zeczy i ze musze ustawic tylko walek i powinno byc ok
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam mam dalej ten sam problem gotuje mi sie woda pompa wody jest ok chlodnica ok nie wiem co jest grane gosc od disli powiedzial mi ze grubosc uszczelki nie ma nic wspolnego z grzaniem sie silnika prosze o pomoc
Opublikowano
pompe mam ustawiana wlasnie dobrze jek tlok jest w gmp i wszystko jest na znakach wiec chyba tylko walek i mam wtrysk sterujacy na 4 a nie powinien byc na 3 ?
Opublikowano
pompe mam ustawiana wlasnie dobrze jek tlok jest w gmp i wszystko jest na znakach wiec chyba tylko walek i mam wtrysk sterujacy na 4 a nie powinien byc na 3 ?
Opublikowano
powiem ci ze nie brzmi to dobrze trzeba bylo tak odrazu. sprawa jest tego typu gdy silnik sie przegrzewa to nie tylko glowice szlak trafia ale take korbowody cylindry itp. teoretycznie glowic aluminowych sie nie planuje a jak juz to bardzo mala ilosc materialu sie usuwa. proponuje ci pojechac pomiar sprezania w cylindrach badz na pomiar wysokosci tloka. podejrzewam ze masz krzywy korbowod ktoregos tloka badz zbyt duza zebrana warstwe materialu z glowicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.