Skocz do zawartości

Pękła uszcelka-CZY MOGĘ PRZEJECHAĆ JESZCE 200 KILOMETRÓW????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie jutro sprawdze tą odme i ten korek wlewu-odpale silnik i odkrece korek o sprawdze czy ssie czy dmucha.

Na dzisiaj dzinks!!!!

Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

co do mazi brunatno białej na korku to nie jest oznaką w 100% wywalonej uszczelki pod głowica zaznaczam maź moze powstać :

- robi sie krótkie dystanse silnik niedogrzany

- pogoda która panuje silnik szybko stygnie i na sciankach zostają kropelki wody i przy robieniu krótkich dystansów nie ma kiedy odparować

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano

Witam w ten piękny słoneczny i wprost gorący poranek-u mnie dzisiaj, podobnie jak wczoraj przepiękna letnie pogoda-ponad 20 stopni!!

 

Panowie skontrolowalen jeszcze pare innych, podstawowych rzeczy jak:

1. Czy olej pojawił się w płynie chłodzącym-nie!!!!

2. Sytuacja odwrotna również nie wystąpiła - kolor oleju i jego lepkość są jak najbardziej ok!!!!! Gyby była w nim woda to przecierz kolor oleju zmina się momentalnie i da się to zaobserwować a poza tym tak jak mówił Ozzy wcześniej na bagnecie dałoby się zaobserwować jakies bąble itp..

Jeszce jedna rzecz wczoraj odpaliłem silnik i dałem mu się nagrzać do normalnej temperatury pracy-(sprawdziłem wtedy czy na bagnecie są jakieś objawy) i nie przełączałem go na gaz-wszystkie obajwy jakby ręką odją, nie było kopcenia, wody nie gubił wszystko było ok!!! Więc w tym momencie szczerze mówiać to naprawde nie wiem co jest grane. Wiem jedno-te zas....gaz jest zle założony-gnoje zdjeli rure która doprowadza zimne powietrze do obudowy filtra powietrza sprzed chłodnicy a otwor ktróry pozostala po niej w budowie zatakli mi calkowicie!!!!! Po co-wiecej gazu silnik dostaje-bogatsza mieszanak i to widac bylo tez na swiecach ktore byly okopcone na czarno. Czy moze byc to przyczyna ze silnik w koncu zaczal szwankowa na gazie - te objawy- bo tak jak mowie na bezoli bylo wczoraj ok!!! inna sprwa ze bezie nie chce chodzic dopoki sie nie rozzgrzeje-brak powietrza !!! Pojade dzisiaj zalac bezyny i powiem wam czy cos dzialo!!!!

O co tu chodzi????

Pozdro

DEF

:(

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Zatkali obudowę filtra? Skąd ten silnik bierze powietrze? Jeździ bez powietrza? To są jakieś cuda!
Opublikowano

Tak Jakub, zatkali oczywiscie nie do konca, zostawili mały otwor moze 1/4 tego tego co jest oryginalnie! trzeba bedzie sobi pogadac z tymi gazownikami :evil: bardzo powaznie!!! Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
DEF jak dasz rade to sprawdź jeszcze może czy pomiędzy blokiem silnika a głowicą masz jakieś przedmuchy...... bo może uszczelka wbrew pozorom jest dobra.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
witam możę ktoś z was powie mi jak wypłukac chłodnice po oleju...? woda nei daje rady samą wodą nie wypłuczę a nei mam jak sprawdzic czy to obecna usterka i pomuje olej czy to juzbyło naprawione i tylko układ nie kompletnie wypłukany mam taki gruby szlam białawy na zbiorniku wyrównawdczym ... wody w oleju nie ma a chyba powinna bycjak by głowica pękła bo nieraz cisnienie w wodzie jest większe niż w silniku (tak mi sie wydaje np na jałowym i nagrzanym silniku) czy sie mylę? bo od tak zwalać głowice za 300 zł ... to troche cięko to wice a potem sie okaze że wszytko ok.. i wczesniej nie wypłukali...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Witam

Jezeli jestes pewien,ze do ukladu aktualnie nie przedostaje sie olej

wyplucz to normalnym srodkiem do mycia tlustych naczyn .

Tylko uzyj takiego dobrej jaosci.Spusc plyn,wlej srodek do,lej cieplej wody i niech sobie postoi apotem spusc i przeplucz uklad.

pozdrawiam

Opublikowano
pewności nigdy nie ma ale to jedyne rozwiązanie chyba... trzeba sprawdzić inaczej sie wypłukac nie da...bo woda ciągle bezie sie barwic jezeli jest wyciek to bardzo malutki... bo oleju nie ubywa tzn na 2 tysiace mozę jeden milimetr na bagnecie a w chłodnicy jest masa tego szlamu poziomu wody nie widać... wiec mam jeszcze troszke optymizmu...
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
dodam ,że włąsnie sie płucze układ:) naraźie kurs z Gdańska do gdyni ale juzwidać efektwlałęm 100 ml ludwika akurat miałęm z lanoliną:) może komuś sie to przyda ja szukałem na forum w archiwach i nic nie było więc dopisuje słowa klucze :czyszczenie chłodnicy , czyszczenie układu chłodzenia :):):) pozdrawiam
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

hehe

dolot ma zdjetą rure z uwagi na to aby auto ci nie gasło gdy dojeżdzasz do swiateł na wolnych obrotach!!! oczywiscie przy instalkach II generacji.

wiec jest to normalne i niema sie czym denerwować , i dlatego miedzy innym tez gazownik zakleja 3/4 rury dolotowej by zredukowac nadwyżke powietrza.

po drugie panowie

woda do oleju raczej sie nie dostanie :)

odp. bo olej ma wieksze ciśnienie niż woda i zawsze to olej dostanie sie do wody!!!

po trzecie

jazda 200 km z padniętą uszczelką, pozostawia duzo do życzenia!! ja bym nie jechał!! wybór nalezy do ciebie!

Opublikowano
hmmm zobaczymy u mnie jeżeli po płukaniu ludwikiem :) bęzie leciał olej tzn ,że mam walniętą uszczelką badź głowice a jezdze na tym już 2000 km wiec teoretycznie 200 km to nei problem chyba ,że leci woda z rury to wtedy bym nei jechał.
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Tego typu uklady (chlodnice, przewody, mechanizmy...) plucze sie

nafta ew. jakims rozpuszczalnikiem, ale to niebezpieczne.

Pozniej mozna ewentualnie przedmuchac sprezonym powietrzem.

Woda z detergentem tez zrobi w koncu swoje, ale to metoda nieco

na okolo.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
hmmm zobaczymy u mnie jeżeli po płukaniu ludwikiem :) bęzie leciał olej tzn ,że mam walniętą uszczelką badź głowice a jezdze na tym już 2000 km wiec teoretycznie 200 km to nei problem chyba ,że leci woda z rury to wtedy bym nei jechał.

 

 

heh powodzenia!!! :duh:

Opublikowano
ale o co chodzi:) ? ludwik juzwyczyścił układ (no prawie) oleju nie bierze... jeszcze 5 płukań układu i będe wiedział na czym stoje wszytko zależy od ewntualnego pęknięcia ... duże to 200 km to morderstwo ale zakłądajac ,ze mam pęknieta głowice i już mam pond 2000 km nieswiadomoe przejechane to chyba sie ładnie trzyma? chociaz coraz mniej mi sie wydaje żębym miał taką mase szlamu w chłodnicy ... około szklanki bądź kubka i żeby oleju nie brało... i ten silnik jeszce jeździł... przy takim wycieku ponadto wydaje mi sieze wyciek rzędu 1/2 szklanki na 200 km to jest niebezpieczne.. 10 ml na 20 km... oczywiscie zakłądam cały czas na swoim przykładzie przy czarnej wersji bo jeszcze płukam układ..zaczynam sie zastanawiać czy to nei jest stary szlam bo coś cięzko zchodzi a dałem szklanke ludwika na ukłąd... i przejechałęm 100 km... płukam przy kazdej okazji .. jade do Gdańska tam zlewam wode z chłodnicy zalewam wrzątkie jade do sopotu tu to somoczyli 2 razy dziennie:) tak jak napisał "psychop" nafta jest niebezpiecza..:)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.