Skocz do zawartości

Zamiana amortyzatorow hydraulicznych na zwykle...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

 

Mam maly problem...

Mialem w moim aucie Amorki regulowane hydraulika...

Moje autko ma juz troche lat (20)... :dance: Robie wszystko co moge aby je ratowac i utrzymac przy zyciu...

Moja hydraulika padla...Postanowilem wiec,ze nie ma sensu juz w to wkladac...Zamontowalem wiec zwykle amorki...

Czy ktos podpowie mi ktore przewody (zasilajacy i odplyw), polaczyc ze soba przy pompie servo...Mile widziane foto lub schemat....Szukalem na forum,ale niestety nie znalazlem...Bardzo pilne... :modlitwa:

 

Pozdrawiam...

Opublikowano

Tak...

To by bylo proste rozwiazanie,ale poszly mi przewody przed pompa regulujaca...

Nie chce juz tego ruszac...Najprosciej bedzie polaczyc przewody zasilajacy i odplyw...Wiem ze najlepiej zajrzec pod auto...

Tylko mam problem z kanalem i podnosnikiem...

(Wszystko robie na parkingu)... :mad2:

Opublikowano

He,heee...

 

O to chodzi,ze ja nie chce zeby to wygladalo jak (oryginal)...

Chodzi mi tylko o polaczenie dwoch przewodow...

Czy ktos wie...?

Prosze o fachowe podpowiedzi...

 

Pozdrawiam...

Opublikowano

Widze,ze nikt nie zna odpowiedzi na moje pytanie...:cry2:

Ktore przewody polaczyc,juz wiem...

Pytanie teraz,czy jak je polacze to wszystko bedzie gralo..?

Czy moze jest ktos, kto zrobil to kiedys..? :modlitwa:

 

Ciechan...

Opublikowano

Hej Mariusz...

 

Przepraszam cie najmocniej,ale jak juz wyzej napisalem...

Nie rozumiem angielskiego...

Dzieki za probe pomocy,ale...

Niestety w dalszym ciagu nie mam odpowiedzi...

Osatnio dowiedzialem sie ze w pompie servo z nivo mozna zablokowac wyjscie na tyl,czyli na tylna pompe regulujaca cisnienie do amortyzatorow...

Jutro zabieram sie za to wiec trzymajcie za mnie kciuki... :cool2:

Pozdrawiam...

Opublikowano

Nie wono tego zablokować bo rozwali pompe

Było już pare tematów na ten temat :!:

 

Musisz złączyć ten przewód co szedł do zaworu redukcyjnego z powrotowym,,poprzyglądaj się pod autem który przewód wracający z tyłu był jeszcze jakoś połączony z nivo i z tym to złącz

(nie przyglądałem się temu dokładnie ale nie koniecznie musi on iść do samej pompy i może wcześniej gdzieś łączyć się z układem)

Pozdro

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

Witam ponownie...

 

Ta,tak ja wiem,ze nie moge tego zaslepic.

Chodzilo mi o zablokowanie (wyciagniecie tloczka) czy cos w tym rodzaju

Z pompy servo,z tego wyjscia na tylne amorki (podobno mozna to zrobic)...

Cisnienie nie bedzie podawane wtedy w tym miejscu...

Tylko,ze trzeba pompe rozebrac,a to wiaze sie z nowymi uszczelkami...

Takze doszedlem do wniosku,ze Starego chwasta wyrwe i kupe zwykla pompe z dwoma wyjsciami...

Tak bedzie jednak najprosciej i bez zbednych problemow,jak wyzej ktorys z kolegow napisal...Nooo,ale nivo mozna tez wylaczyc...

(Polak wszystko potrafi)... :-)

 

Dzieki wszystkim za pomoc... :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.