Skocz do zawartości

[e36] Problem z zasilaniem mojego kochanego silniczka...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem. Zatarła mi się oryginalna pompa paliwa Bosch. Przy podawaniu

napięcia z akumulatora brała sobie około 16A prądu a wirnik tępo w coś

uderzał. Przy 180 tyś. miała prawo. Ot, zdarza się. Szczególnie przy tym

przebiegu.

 

Kupiłem nową, 268 zł w pobliskim sklepie. Wymieniłem. I tu zaczyna się

ciekawa historia :)

 

Wszystko było pięknie, aż po 200 km miałem niespodziankę na drodze. Otórz

pompa przestała się kręcić. I coś ciekawe, nie pobierała w ogóle prądu.

Podłączyłem ją bezpośrednio do akumulatora i nic... Trochę przy niej

pogrzebałem i znów zaczęła działać.

 

Po 35 km następny raz nie chce działać. Nie pobiera prądu. Tym razem nie

ruszyła, skończyło się na holowaniu.

 

Co mogę na to poradzić? Co może być nie tak? Jak taki problem mogę rozwiązać?

 

Brak mi po prostu koncepcji. Nowa pompa, 235km i zonk? Aż takiej tandety nie

mogłem kupić.

 

Problem musi tkwić w czymś innym. Ale gdzie?

 

 

pozdrawiam

 

--

Krzysztof 'kesek' Palenta

Opublikowano
jeśli nie naruszyłeś obudowy ani innch elementów pompy to śmigaj do sklepu gdzie kupiłeś i składaj reklamacje!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.