Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czytałem wiele postów ale nic co mnie interesuje nie znalazłem wiec dlatego umieszczam ten post. Ale od początku. do nie dawna borykałem sie z problemem nie dogrzanego silnika. wskazówka nigdy nie wychodzila z niebieskiego. wymienilem termostat na wahlera 80' bo taki wg realoem.com do silnika M20B20 być powinien. I co, jest o wiele lepiej ale, no właśnie jest pewne ale. Wskazówka podnosi sie znacznie wyżej niz wcześniej ale nie do pionu jakies 3 mm przed. Nastepnie po zgaszeniu silnika kiedy upływa jakieś 20 min wskazówka pokazuje ze silnik jest zimny.Czujnik temperatury nowy oryginalny. Ale zauważyłem coś wg mnie nie tak. Po przekręceniu zapłonu silnika z nocy wskazówka nie jest równo z niebieskim polem tylko jakieś 3-5 mm przed niebieskim polem. Czy to jest normalne? wydaje mi sie ze wskazówka powinna byc rowno z niebeiskim polem a nie duzo przed. i moze dlatego nie ma pionu. Dodam jesczcze ze wskazówka zachowuje sie tak jak by była w pionie to znaczy ze temperatura podczas jazdy nie spada i nie rośnie stoii jak wmurowana tylko ze nie w tym miejscu co powinna. prosze o wasze rady. pozdrawiam
Opublikowano
zacznij od testu zegarów. Nie jestem pewien, u mnie wskazówka też chyba leży lekko przed niebieskim, ale jest to góra o grubość wskazówki. Postaram się później sprawdzić.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Myslę, że ktoś łapki wkładał do zegarów i są źle wyskalowane.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
a jak sie robi taki test bo nie mam pojecia i jezeli faktycznie sa zle wyskalowane zegary to da sie cos z tym zrobic? Bo termostat wykluczam jest nowy szybko sie nagrzewa wiec watpie zeby to on byl winny. prosze piszcie co wiecie. pozdrawiam wszystkich
Opublikowano

W zegarach E34 M20B20 z tego co mi wiadomo nie ma możliwości testu (przynajmniej sam takiej dotąd nie znalazłem). Rozumiem, że wskazówka po włączeniu zapłonu po nocy nawet nie rusza się? Możliwe, że tak, jak anjinsan napisał - wskazówka jest założona w złej pozycji. Jak jeszcze napiszesz, że masz jakieś zmienione tarcze – to będzie wszystko jasne :)

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Trzeba wyjąć zegary, rozebrać i prawidłowo ustawić wskaźnik.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
wiec tak licznik jest oryginalny nic w nim nie grzebalem ale nie milem go od poczatku bo zostal on wsadzony do mnie jakies 2 m-c temu a w tedy mialem walniety termostat takze nie mam porownania jak to bylo wczesniej. a po przekreceniu kluczyka owszem rusza sie ale nie do pozycji gdzie zaczyna sie niebieskie pole. kiedy zaplon jest wylaczony wskazowka stoi prawie jakis 1 cm przed niebieskim a po przekreceniu kluczyka dochodzi do jakiegos 0,5 cm. a sadzicie ze moze to byc termostat mimo ze jest nowy czy jednak szukac w tych zegarach
Opublikowano
...kiedy zaplon jest wylaczony wskazowka stoi prawie jakis 1 cm przed niebieskim...

 

Myślę, że kwestię termostatu masz już załatwioną i jest wszystko ok. Twój opis wskazuje najbardziej na złe usytuowanie wskazówki. Jeżeli chcesz zobaczyć poprawną pozycję przy zgaszonym zapłonie, możesz skorzystać z mojego zaproszenia do galerii na stronie w moim podpisie - bo gdzieś tam jest zdjęcie, na którym chyba można dobrze dostrzec pozycję wskazówki w stosunku do niebieskiego pola (raczej nie jest to aż 1cm)

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
i rozumiem solaris520 ze u ciebie po przekreceniu kluczyka oczywiscie na zimnym silniku wskazowka jest równo z niebieskiem polem? a macie moze jakis link gdzie opisane jest jak nalezy wyskalowac te zegary?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.