Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
houek abs i asc bedzie wariowal jedynie w takiej sytuacji gdy beda zalozone rozne rozmiary kol na dwoch roznych osiach lub na poszczegolnych kolach a roznica w wielkosci nie bedzie miescila sie w granicach bledu. Jesli wszystkie kola beda takie same to obojetnie jakie one beda to ABS i ASC bedzie dzialac. Jedyne co to predkosciomierz bedzie zle pokazywal a licznik kilometrow bedzie zle liczyl
  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hehehe

najciekawsza opcja to ta z 2 deskami

 

Nie ma sie z czego smiac - ta opcja wydaje sie byc naprawde najlepsza. Bo rozumiem ze mieszkasz w bloku i korzystasz z parkingu dla wszystkich mieszkancow ? Chodzi o to czy te dechy moga lezec na stale ? Jesli tak to nawet sie nie zastanawiaj i wprowadzaj ten plan w zycie .

 

Ja tez nie moglem wjechac do jednego pomieszczenia ale to jak zalozylem sprezyny -30mm z tylu :) . Na serii i Mpacku jest ok.

 

Bez zdjec twojego samochodu sie nie obedzie . Musimy zobaczyc czy twoj samochod "lezy" czy tez jedynie masz jakis niebyt dostosowany do dzisiejszych aut garaz.

 

Kombinacje z kolami ktore opisales sa po prostu smieszne ;) . Musisz zostac przy tej srednicy kola ktora jest , ew jak chcesz co zakombinowac to tylko wydaje sie byc znosna opcja z 215/50 na felgach 17' .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
przod naprawde nisko siedzi a opony to balony ;)

faktycznie przod jest bardzo niski. Raczej na pewno nie sa to fabryczne sprezyny.

Swietnie ze masz w zetce palaki :cool2:

Opublikowano
przod naprawde nisko siedzi a opony to balony ;)

faktycznie przod jest bardzo niski. Raczej na pewno nie sa to fabryczne sprezyny.

Swietnie ze masz w zetce palaki :cool2:

 

Przez te pałąki nie mogę zdobyć windshott'a. Ale zakupiłem na allegro rolkę czarnego dederonu, więc coś tam sobie uszyję :wink:

 

A! zmierzyłem w garażu (na płaskiej nawierzchni) wysokość od podłoża do dolnej krawędzi błotnika w najwyższym miejscu (w pionie osi).

Z tyłu 64cm a z przodu 62cm.

Opublikowano

Amster - sprawdz chocby czy sprezyny masz z przodu czarne czy jakies "kolorowe" to juz bedzie wiadomo .

 

Tyl wyglada jak M-suspension choc niekoniecznie ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
To ja mam przód 46 a tył 46,5

 

Hej,

chyba inaczej mierzymy. Ja mierzę linię pionową od nawierzchni poprzez środek koła do dolnej krawędzi błotnika (tam gdzie sie blacha zaczyna).

Opublikowano
Amster - sprawdz chocby czy sprezyny masz z przodu czarne czy jakies "kolorowe" to juz bedzie wiadomo .

 

Tyl wyglada jak M-suspension choc niekoniecznie ...

 

Dzieki,

sprawdze to i dam znac!

Rozumiem ze kolorki oznaczaja ze cos było modyfikowane. Czy to całe sprężyny sa w innym kolorze?

Opublikowano
Amster - sprawdz chocby czy sprezyny masz z przodu czarne czy jakies "kolorowe" to juz bedzie wiadomo .

 

Tyl wyglada jak M-suspension choc niekoniecznie ...

 

Dzieki,

sprawdze to i dam znac!

Rozumiem ze kolorki oznaczaja ze cos było modyfikowane. Czy to całe sprężyny sa w innym kolorze?

 

orginalne sprezyny BMW sa zawsze czarne z kolorowymi oznacznikami, a obnizajace sa zawsze cale "kolorowe" : najczesciej czerwone, ale i zolte, zielone czy niebieskie.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
przod naprawde nisko siedzi a opony to balony ;)

faktycznie przod jest bardzo niski. Raczej na pewno nie sa to fabryczne sprezyny.

Swietnie ze masz w zetce palaki :cool2:

 

Przez te pałąki nie mogę zdobyć windshott'a. Ale zakupiłem na allegro rolkę czarnego dederonu, więc coś tam sobie uszyję :wink:

 

A! zmierzyłem w garażu (na płaskiej nawierzchni) wysokość od podłoża do dolnej krawędzi błotnika w najwyższym miejscu (w pionie osi).

Z tyłu 64cm a z przodu 62cm.

Amster nie poddawaj sie!! ja tez przez "chwile" szukalem ale w koncu udalo mi sie trafic na oryginal i nabylem go za calkiem rozsadne pieniadze!!

Opublikowano
Tak samo mierzyłem. Zaraz sprobuje poszukać w TIS jakie są fabryczne wartości.

 

Jak to możliwe? Przecież sama felga np. 17 cali * 2,54 to 43cm

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
To ja też zadam pytanko. Jeżeli zetka ma codziennie przemierzać trasę ok 60 km (konkretnie do pracy i z pracy) część A4 a część obwodnicą której jakość jest co tu dużo mówić taka sobie to jakie felgi i opony proponowalibyście ? Czy zamiast 17 cali wybrać 16 ? Jakie oponki do tego ? Chodzi o szerokość kapci i wysokość opony. Ogólnie rzecz biorąc nie mam pojęcia co sprawdziło by się najlepiej więc będę wdzięczny za podpowiedzi :-)
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja też zadam pytanko. Jeżeli zetka ma codziennie przemierzać trasę ok 60 km (konkretnie do pracy i z pracy) część A4 a część obwodnicą której jakość jest co tu dużo mówić taka sobie to jakie felgi i opony proponowalibyście ? Czy zamiast 17 cali wybrać 16 ? Jakie oponki do tego ? Chodzi o szerokość kapci i wysokość opony. Ogólnie rzecz biorąc nie mam pojęcia co sprawdziło by się najlepiej więc będę wdzięczny za podpowiedzi :-)

 

Załóż 17" to kompromis między atrakcyjnym wyglądem, prowadzeniem i komfortem. Rozmiar opony do 17" to 225/45/17. Do szerokiego tyłu 2.8 dobrze jest założyć szerszą felgę i np 245/40/17. Ja osobiście używam zestawu przód 205/50/17 (ten rozmiar praktycznie likwiduje prowadzenie w koleinach) i tył 245/40/17 ( bardzo dobrze trzyma tył w zakrętach i zapewnia świetną trakcję przy ostrym ruszaniu)

Opublikowano
nie rozumiem tych pytan o opony, producejnt wybral jakie maja byc - na niech jest napewno najbardziej konfortowo i najbezpieczniej, jezeli chcemy wieksze to robimy to tak zeby zachowac odpowiednia srednice calego kola...
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Dzięki houek. Wobec tego padnie na 17 calowe felgi, opony 205 przód i 225 tył a co do wysokości to się jeszcze zobaczy :-)

Pozdro

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano

Dziś zakupiłem 2 sztuki GoodYear Eagle F1 245/40/17 na tył do 2.8. :cool2:

Mam takie GoodYeary również w 1.8 z tyłu, ale w rozmiarze 225/45/17 i sprawowały się bardzo dobrze.

Kupię BMW Z4 3.0 lub Z3M

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.