Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki element tylniego zawieszenia w touringu może wpływać na to, że auto stoi około 2 cm niżej niż druga strona również z tyłu ?

 

- Sprężyna ?

- Amortyzator ?

- Poduszka amotryzatora ?

- Guma pod sprężyną ?

- Coś innego ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
jak masz nivo to może być źle wyregulowany tył, jak nie masz nivo to mogła pęknąć sprężyna
Opublikowano

W moim aucie również zauważyłem że prawy tył stoi też 2 cm niżej niż lewy . Sprężyny są całe ale przedni prawy amor chyba się wylał. Czy przy walniętym amortyzatorze prawym przednim może całe auto dostawć takiego przechyłu, czy sprężyny nie powinny przy nieobciążonym aucie utrzymywać je w poziomie? Gdy wiozę pasażera na przednim fotelu o słusznej wadze typu 100-110kg to auto strasznie ciąga po koleinach. Zamierzam wymienić amortyzatory przednie i poduszki mocujące górne.

Wahacze i łączniki przednie wymienione na tyle nie wykryto żadnych luzów (badanie przed zimą) Co jeszcze mozna wymienić profilaktycznie w zawieszeniu tylnim?

Opublikowano
U mnie przy wylanym prawym przodzie auto na równym stało prosto. Nie dało się natomiast przejeżdzać przez nawet delikatne dołki lub górki. Po prostu nosiło..
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
Na innym forum wyczytalem mit ze to akumulator przewaza te pare cm :) :norty: :shock:
NO BMW - NO FUN !!!
Opublikowano
U mnie znowu siedzi prawy przód, tak gdzieś 2cm niżej. Napewno mam amor padnięty, bo przy minus 10 stopniach zawiesił się i trochę tak jeździłem, ale w garażu doszedł do siebie. Niestety, ale jak dla mnie to te 2cm robi sporą różnicę, bo nawet ktoś mi powiedział, że mój samochód tak jakiś przekoszony jest na prawo :? Mechanik powiedział, że prawdopodobnie sprężynki też trzeba będzie wymienić :cry:

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Na innym forum wyczytalem mit ze to akumulator przewaza te pare cm :) :norty: :shock:

 

Jezuuu co to za forum?! :mad2: :mad2:

 

A tak na poważnie to jak wiadomo prawa strona zawieszenia auta zużywa się szybciej więc może to być wszystko najpewniej sprężyna lub amor chyba że masz coś z czujnikiem NIVO, ja bym nie wnikał no chyba że wpływa to na prowadzenie Beatki :wink:

Opublikowano
Jesli sprezyny sa cale,to stawiam na szaksy!Moje stare tak znieksztalcaly pozycje samochodu ,ze nie wiedzialem co sie dzieje.Nie raz przod byl wbity i tak sie utrzymywal , a czasami wyjechany w gore jak polonezy na wsi.Teraz (bilstein) i stoi idealnie ,rowniutko ,zawsze,identycze odleglosci.
Ile pali?Dwie radialki tygodniowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.