Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:twisted:

Po wymianie świec w moim autku zaczęły dziać się nie fajne rzeczy.

A mianowicie, po 100% ostudzeniu silnika muszę naprawdę sporo pokręcić rozrusznikiem. Jak silnik jest ciepły "nawet troszkę" problem ten nie występuje.

Dodam jeszcze że przed wymianą świec nie było tego problemu. Świece oczywiście NGK...

:twisted:

Edytowane przez Roberto
Opublikowano
Może wymień kable od świec a jak to nie pomoże to zmień świece na stare i po problemie ;) pzdr

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Nie wiem z czym przesadziłem-ale jak zadajesz pytanie to mogłeś napisać że dedykowane.Skąd wiesz że cewki masz ok. Ile powinno być mas pomiędzy cewkami?? -co to za pytanie?(może między cewkami a głowicą)
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

To chyba logiczne że świece są dedykowane do auta :duh: a nie jakieś przypadkowe.

To że cewki są ok. wiem bo tydzień temu autko podłączałem pod kompa. Jeśli było by coś nie tak to by wyszła niesprawność którejś cewki.

A masy są pomiędzy cewkami, tylko pytanie czy pomiędzy wszystkimi :?:

Opublikowano
Sądze jednak ze problem lezy po stronie czujnika wałka rozrządu, lub czujnika wału a to ze zbiegło sie z wymianą świec to czysty przypadek...
Bandite Motor Wagen
Opublikowano
A cewki to sprawdzałeś po wymianie świec czy przed ?

Baureihe: E34

Fahrzeugtyp: 520i

Motor: M50


SPRZEDANA :(

ale może E46 albo E39 tylko jaka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.