Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Niedawno zakupiłem komplet felg 17".Wszystko ładnie wyglada ale jazda po wybojach tp tragedia:(nie dawno robiłem zawieszenie z przodu,nowe amorki,tuleje wachaczy,koncówki stbilizatorów,reszta była ok.Tył też jest ok.Zawieszenie mam oryginalne nie obnizone.Mam pytanie czy to długo wytrzuma na naszych drogach?bo mam dylemat czy nie pozbyc sie kól.Codziennie robię ok 50km do pracy w obie strony i nie chciałbym zniszczyc autka po tych dziurach:(opony mam przód 215 na 45 z tylu 225 na 45.Auto sprowadzone w maju 2007 bmw e36 1.8 is 1993r jezeli to ma jakies znaczenie.Dziekuje za opinie i pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zawieszenie szybciej się zuzywa i w ogóle cała konstrukcja auta szybciej się niszczy. Generalnie nie ma nic za darmo, coś kosztem czegoś.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Ja mam również 17' i różnica na 15' jest bardzo odczuwalna.

Tak zawieszenie szybciel leci. Amortyzatory może nie tak bardzo bo gdy robiłem przegląd to miały minimalnie gorszy wynik, ale wszystkie części metalowo-gumowe już słychać. Może dlatego że kupiłem nienajlepsze zamienniki.

A jaka jest szerokość felg :?: Bo jak mają 7 czy 7,5 cala to ja bym załozył oponki 205/50/17.

Wybór należy do Ciebie :wink: Komfort albo wygląd :mrgreen:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
felgi z przodu maja 7.5cala,tułb.5 cala.W wulkanizacji powiedzieli ze wejdzie 205 na przód ale bedzie juz naciągnieta i bedzie brzydko wyglądalo wiec zalozylem 215.Spróbóje jeszcze ustawic geometriemKomfortu nie poprawi ale moze prowadzenie bedzie lepsze bo na nierównościach to jedzie raz w prawo raz w lewo jakby byl rozbierzny
Opublikowano
felgi z przodu maja 7.5cala,tułb.5 cala.W wulkanizacji powiedzieli ze wejdzie 205 na przód ale bedzie juz naciągnieta i bedzie brzydko wyglądalo wiec zalozylem 215.

 

Ach Ci wulkanizatorzy :twisted: Mnie też powiedzieli że na 7,5 cala to 215 bo 205 nie wejdzie. Chyba mieli na zbyciu 215 i taki kit wciskali :evil:

W końcu nie wiem jakie masz z tyłu 7.5 czy 8.5 cala :?: Jak 8.5 to zostaw te 225.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

ogólnie , zawieszenie się szybciej niszczy , nik tego niepodważy , osobiscie także uważam że wizerunek auto jest lepszy na 17 tkach 18 tkach , ale jak ktoś robi dużo kilometrów po naszych polskich drogach to częste remonty zawieszenia należy wkalkulować w koszta , sam też robie rocznie około 35000 kilometrów , i zostałem przy 16 tkach , i tak już raz zawieszenie musialem robic , tuleje wachacze przednie drązki itd. , poszlo po kieszeni wahacze alu orginały nie do regeneracji !!! koszt nowych 1500 zł !!! trzeba wybrać na czym komu bardziej zależy

 

pozdrawiam :dance:

Opublikowano
chyba najlepszy rozmiar opon do e36 na polskie drogi, 205/55r16

 

dokładnie :cool2:

teraz mam oryginalne alu 15 cali i opony 205/60R15. planuję kupic 16 cli i założę własnie w takim rozmiarze jak podałeś, a 15 zostawię na nastepną zimę

montrealblau metallic

http://images32.fotosik.pl/159/5915b878132dde91.jpg

Opublikowano
ja chyba zostane przy 17" i bede pilnowal zawieszenia i wymienial zuzyte podzespoly na bieząco.Ciekawe jak długo pojeżdżę bez żadnych napraw....Jak zrobi sie cieplej to presiąde sie na autobus do pracy:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.