Skocz do zawartości

nowe b8 na zawiasie m-technic i wyżej 2cm...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka dni temu robiłem wymianę amorków na B8 (cztery sztuki) i do tego wszystkie dodatkowe, potrzebne rzeczy, prócz sprężyn. Nie chciałem bardzo obniżać auta (dużo jeżdżę). A,że mam fabryczny zawias M-techik (niby -20mm, ale to gdzieś zniknęło) to nie myślałem, że po wymianie na B* tak się podniesie- nie mierzyłem, ale jest to mocno zauważalne- szczególnie z przodu??? Czy auto z czasem trochę "opadnie"- chyba nie, dopóki amorki nie zużyją się nadto. Stare nie były jeszcze w tragicznym stanie, więc? Sam nie wiem, co robić? Sama jazda jest rewelacyjna na B8, ale z zewnątrz kiepawo to wygląda- jeszcze czekają 17 na wiosnę. Czy należy wymienić sprężyny (Weitec i inne tego typu), a jeśli tak, to o jakich parametrach obniżenia- -30, -40? Już sam nie wiem

Spece od zawiasu itp., poradźcie cosik na ten temat?

 

p.s. poza tym, witam wszystkich- pierwszy raz piszę na tym forum, ale wcześniej już trochę łaziłem, szukając porad. Jednak do tego mojego tematu nic nie znalazłem???

Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Trzeba zgrać spręzyny z amortyzaorami w Zerkpolu a będzie wporzo.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Witam,

Ja przerobiłem temat wymiany na b8 w e34 z m-techniciem i mam to samo co u ciebie. Po przejechaniu 20 tys. km trochę siadło ale niewiele. Poniważ auto prowadzi się rewelacyjnie odpuściłem temat. Nie wiem na jakich kołach jeździsz obecnie, jeżeli planujesz wsadzić 17-tki, to poczekaj z grzebaniem do wymiany kół i wtedy podejmij decyzję. Pamiętaj, że b8 to amortyzator do m-technica i wg bilsteina tak ma być. Pozdrawiam.

Opublikowano

B8, jakie założyłem, to jedyne B8 o skróconym skoku, jedno rurowe. Jeździ się rewelacyjnie, ale razi wysokie zawieszenie całego auta. W zerkopolu właśnie takie mi poradzili do M-technika. Jeszcze poczekam kilka tygodni, zobaczymy, może ktoś się jeszcze wypowie. Kolega z E34 ma podobny objaw, więc albo tak ma być, ale może nie musi... może inaczej (niżej) będzie trochę bardziej twardo, ale jeszcze lepsze prowadzenie? Może w sprężyny od M-technika nie są 100% wystarczająco twarde i odpowiednio niskie do B8, które mają jednak sporo skrócony skok tłoka...?

Dzięki za dotychczasowe odpowiedzi.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.