Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam wielka prośbę... wiem ze takich tematów już kilka było...ale czy ktoś sie spotkał z takimi sprężynami i wie jakie mogą dawać obniżenie?

przód:

http://student.agh.edu.pl/~speednh/11/DSCF1097.jpg

tył:

http://student.agh.edu.pl/~speednh/11/DSCF1136.jpg

te pierwsze to H&R 29825 VA co daje niby -40mm ale one są do wersji 4cyl(wymysł poprzedniego właściciela) a ja mam 328 wiec pewnie siadły...

tył - nie mam zielonego pojęcia co tam siedzi bo oznaczeń nie znalazłem żadnych(jedynie kolor przyrdzewiały bądź czarny :) )

 

Amory KONI:

p: 8741 1272sport

t : 8240 1115sport

 

Auto siedzi jak na zdjęciach...

http://student.agh.edu.pl/~speednh/11/DSCF1120.jpg

http://student.agh.edu.pl/~speednh/11/DSCF1127.jpg

http://student.agh.edu.pl/~speednh/11/DSCF1131.jpg

 

gumy205/40/17 215/40/17 mniejsze niż seria i tym sposobem zawadzam o wszystkie garby,górki,koleiny...

Pomóżcie jak nisko ona może w tym momencie siedzieć i jakie sprężyny kupić by dala sie nią śmigać na tych gumach a nie wyglądała jak na szczudłach?

Opublikowano

Kolego swego czasu miałem sprezyny które obniżały o -50mm do wersji 6-cylindrowych i po założeniu tego do 4 cylindrowca (1,8 M40)samochód stał jak na zawieszeniu standardowym.

Kolego nie wiem jak ty ale ja jak najszybciej wywaliłbym te spreżyny które są do lekkich 4 cylindrówek i założył coś do 6 cyllindrówek z troski o własne bezpieczeństwo.

Moim zdaniem skoro 4 cyl obnizają o -40 mm , ty tutaj masz jak nic -70mm.

Opublikowano

przód właśnie chce na dniach zmienić na -40 Mam tylko nadzieje że tył obecnie też ma maksymalnie -40 bo wtedy auto powinno sie wyrównać...a jeśli po zmianie wyjdzie ze to właśnie tył wisi niżej :?

 

Najgorsze ze bez oznaczeń nie da się tego pomierzyć...najlepsza metoda na oko...stad też pytanie do WAS :)

 

Ps: Dioob nie masz czasem namiarów na jakiś sklep w którym bylby wybor takich lepszych sprezyn?

Opublikowano

Z moich obserwacji moge ci powiedzieć tak że jak zmienisz przód na -40 nie bedziesz zadowolony gdyż przód bedzie stał wyżej niż tył, niestety najlepszym rozwiązaniem do tylniego obniżenia -40 jest -60(lub wiecej) na przód wtedy jest to fajnie spasowane.

 

Jeśli chodzi o sprężyny poszukaj na allegro tam chyba jest największy wybór,jak dzwoniłem po sklepach motoryzacyjnych ciężko było cokolwiek znaleść o sportowym charakterze.

Na priva wysle ci nr do sklepu w Krakowie który z tego co wiem miał spręzyny obniżające ale wszystkie szczegóły musisz sobie z nimi ustalić.

Powodzenia

 

P.S piękny kombiaczek :norty: :cool2:

Opublikowano

wielkie dzięki za zainteresowanie i namiar, jutro zadzwonię,popytam..może akuratnie...

 

60/40 byłoby extra i myślę że i jazdę bym na tym przeżył gdyby nie te mniejsze gumy bo na nich z miejsca tracę ~11/15mm w stosunku do seryjnych wiec przy 60/40 będzie jednak za nisko.. 40/40 znów spowoduje wypoziomowanie ale..tak jak piszesz trochę ucierpi wygląd...

Musze sie zdecydować na jakiś kompromis.. :)

 

 

Najlepiej byłoby zmienić opony+sprężyny :)

Opublikowano
A ja sie tak zastanawiam jakie mam obnizenie w swojej. Mam sprezyny H&R 30015 czy cos takiego. Sa one czarne. Jakie to ma obnizenie??
Opublikowano
Mam sprezyny H&R 30015 czy cos takiego. Jakie to ma obnizenie??
dziwne bo wszystkie oznaczenia sprężyn w moim katalogu zaczynają sie od 29... , może to nie jest h&r lub są to seryjne springi prod h&r montowane przez bmw

Faruq opony to porażka, gość który je zakładal lubi nisko ale w mój gust to z nimi nie trafił, 205/40 to stanowczo za niskie opony na 17 do tego auta, zażuć 205/45 lub nawet lepiej 215/45 wtedy zyskasz ok 10mm w zwyż, o przejazdach przez progi to możesz zapomnieć ale zawsze będzie trochę wyżej.

Jeśli chodzi o springi to gość mógl je trochę przyciąć, bo 4 cyl waża 1260kg a 6 1320kg więć nawet obniżenie w takim przypadku o jakieś (40) + 20mm nie jest możliwe przez 60 kg czyli 30 na stronę.

ja mam tds który waży 1365kg i mam springi do 6cyl i stoi tak jak książka pisze a przecież jest on cięższy od benzyny o 45kg.

Ja na twoim miejscu zainwestował bym tylko w wyższy profil opon bo auto na tym zawiasie wygląda wzorowo, może nie jest zbyt praktycze ale w końcu ktoś kto obniża auto nie będzie nim jeździl jak kładem !

Opublikowano

sam juz nie wiem to jest kombiak wazy 1440kg czyli 180kg wiecej niz 4cylindrowka rozkładając na 4 kola...daje jakies 45kg/na koło czyli taka niższa drobniejsza laska w środku :D (zakładając rozkład masy 50:50) wg mnie trochę jednak sie ugnie...Z drugiej jednak strony sprężyny sa chyba progresywne więc pasowałoby znać całą ich charakterystykę by to faktycznie obliczyć...

Z gumami jest koszmar ale zal je oddawac bo maja moze 10tys..Obecnie mam zimowki 195/65/15 sa deczko wieksze niz seria ale chowaja sie mooocno w nadkola a tego chciałbym uniknąć...

Potrzebuje ja podnieść jakieś 20mm bo w tym momencie na letnich wyjeżdżam z garażu obcieram, na osiedlowych wjazdach to samo.. o progach nie wspomnę..

 

edit:

Dobra już mniej więcej wiem co tam siedzi :)

jak wiadomo sprężyny ciężko kupić spoza kompletu a dzisiaj znalazłem resztki czerwonej farby na sprężynach z tylu wiec na 99%jest to komplet H&R 29825VA o obniżeniu 40/25(15)-rożnie podają w katalogach)oczywiście całość do 4cylindrowki

 

w tej chwili od progu do ziemi przy przednim kole 9-9.5cm :?

 

Mógłby ktoś z Was zmierzyć jak to wygląda na zawiasie 60/40 i podać tez rozmiar opon??

Opublikowano
mrbeem mógłbyś zmierzyć odległość od ziemi do progu przy przednim kole na tym zawiasie? będę wdzięczny :)
Opublikowano
Chłopaki nikt nie ma obniżonej 6cylindrowki żeby zmierzyć prześwit? pomóżcie prosze.. :modlitwa:
Opublikowano

Sprężyny FK -60/40 odległość od ziemi do progu 6,5 cm na feldze 16" opona 205/50. Aczkolwiek kolega Kujon uświadomił mnie ,że mogą to być sprężyny -80 ;) Docelowo będą felgi 17" ale jeszcze muszą trochę poczekać ;)

 

Wygląda tak :

 

http://img143.imageshack.us/img143/4170/touringbiaafelagleba002fl5.jpg

Opublikowano
Miałem u siebie -80 tuż po zakupie. Nie na polskie drogi- progi zwalniające to wyzwanie. Wytrzymałem 4 dni i wymieniłem na fabrykę. Poza tym jeszcze osłony silnika skrzyni, termiczne itp. One też nie przetrwały tego zawiasu. Nie polecam.

Żółw się rusza...

Nie sprzedam mojego is-a (a na pewno nie tanio) :D

Fotki http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=96849

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.