Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No dzięki za odzew . Olej i filtr oleju właśnie wymieniłem sam bo zostawiłem auto w serwisie boscha żeby wymienili mi pompe wtryskową a przy okazji olej i filtr a zrobili tylko wymianę oleju bo filtra nie mogli nigdzie dostać dziwne a oprócz tego wlali mi tylko 2,5 litra i jak dojechałem do ciebie do domu to ledwo wjechałem do garażu jak weszłem pod auto to się okazało że nie mam korka spustowego w misce olejowej.(paranoja) Pozdrawiam.
Opublikowano
No dzięki za odzew . Olej i filtr oleju właśnie wymieniłem sam bo zostawiłem auto w serwisie boscha żeby wymienili mi pompe wtryskową a przy okazji olej i filtr a zrobili tylko wymianę oleju bo filtra nie mogli nigdzie dostać dziwne a oprócz tego wlali mi tylko 2,5 litra i jak dojechałem do ciebie do domu to ledwo wjechałem do garażu jak weszłem pod auto to się okazało że nie mam korka spustowego w misce olejowej.(paranoja) Pozdrawiam.

 

Ty sie nawet nie zastanawiaj, tylko jedź i ich ochrzań! Spartolili robotę, jak oni dokręcali ten korek? Nowy olej i stary filtr - dziwne to dla mnie. :shock:

 

Może ta wymiana oleju pomoże, oby. :cool2:

Opublikowano
Dzięki za rady. Myślę że w sobote znajdę trochę czasu i obejrzę co tam jeszcze możę być spartolone. A co do serwisu to napewno nie radzdzę oddawać takiego auta do Leźna bo to servis tylko z nazwy, nawet nie poczówają się do swego nieudacznictwa . Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi.Czekam na więcej.Pozdrawiam :wink:
Opublikowano

Mam 318i w automacie i jesienią wymieniałem olej w skrzyni - weszło 4.8 l.

U mnie z boku skrzyni(od strony kierowcy) jak korek wlewowy. Na zgaszonym silniku wchodzi tak około 2,5 litra oleju, a następnie odpala się silnik i na wolnych obrotach dolewa się do momentu przelania. I tak wchodzi prawie drugie tyle.

A jak opornie redukuje ci biegi i gaśnie przy zatrzymywaniu to sprawdź przełącznik który jest zamontowany na tunelu przy dźwigni zmiany biegów. Z czasem się wyrabia i lekkie przesunięcie dźwigni do przodu powoduje, że skrzynia jest na biegu a sterownik odczytuje, że auto jest w położeniu neutralnym i zaczynają się cyrki.

A jak chcesz kupić filtr/y to spisz wszystkie dane z tabliczki znamionowej skrzyni(jej kolor też) i tylko salon ci pomoże. Tabliczka powinna być od strony kierowcy.

U mnie są dwa i kosztują w salonie w Jeleniej Górze 150 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.