Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam lampy boscha z soczewkami, 100w hellteca, idealnie biale swiatlo jak xenon, nie do odroznienia jak ktos nie wie ze to (nie)zwykle zarowki. Co do mocy to jest minimalnie wieksza, ale nie oslepia w przeciwienstwie do niektorych (tanszych/starszych) hidow.

 

prawie jak HID :cool2:

prawie robi wielka róznice :cool2:

Opublikowano (edytowane)
Johnny nie pomyślałes jednak jak cierpi instalacja , łacznie z alternatorem ,akumulatorem. :arrow:

 

Czyli kolego rozumiem że długich świateł też nie używasz żeby alternatora nie przeciążać ? Pewnie radia też nie można używać bo akumulator się przeciąży?. Wybacz kolego ale nie mogłem się powstrzymać przed skomentowaniem Twojej teorii.

 

Tak żeby Cie uspokoić że z tą instalacją nie jest tak źle to jeszcze Ci nadmienie że mam podłączony wzmacniacz i głośniczek 300W RMS i też się nic nie dzieje.

Edytowane przez Michal Suchy
Opublikowano

...urzywasz ...urzywać

 

 

Łobosze :mad2: :mad2:. Myślałem że widziałem wiele :duh:

Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie ubierają tego w słowa.
Opublikowano
Nie będe sie kłócił :roll: to do Michala suchego, powiem tak,na długich przy tym ruchu jaki jest ,jeżdzimy bardzo krótko,chyba ,że mieszkasz na uboczu,a na mijania cały rok!-twoja wola,ja nie mam zamiaru jednak oślepiac jeśli to zamontuje sobie xenony,ustawię dobrze mijania moze zamontuję spryskiwacze,są gotowe w zderzakach e34[widziałem na szrocie]-i będe miał 3x lepsze oświetlenie przy mniejszym poborze energii,moze nie zdajemy sobie sprawy ale kazdy pobór urządzenia osłabia silnik,klima,alternator,czasem wisko itd.a potem słabe przyśpieszenie-to efekt no i spalanie większe--pzdr. :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Panowie kłócicie się ponownie o to samo. Nie dalej niz 2 miesiace temu był taki sam temat i wydawało sie ze wszystko juz zostało napisane.

100W w swiatłach mijania? - najdelikatniej mowiac niemadre, zeby nei zacytowac kolegi z ostatniego postu na poprzedniej stronie. Nie dosc ze widac niewiele lepiej, to jeszcze wypalasz odbłysniki, obciazasz dodatkowo instalację elektryczną z wiazką przewidzianą dla 55W a w dodatku wymieniasz zarówki co chwilę z uwagi na wyzsza temperaturę którą generują. Wazna jest też czysta soczewka. O tym tez juz było nie raz. Zabieg który kosztuje kilka godzin a poprawa jest znacząca.

Najprostsze rozwiazanie to Philips Bluevision które dają naprawdę o wiele lepsze biale światło i jak koledzy pisali juz kiedys Osram Nightbreaker.

Oczywiscie wiekszosc przekonana o tym ze 100W nie posłucha. Załozy je a poźniej bedzie szukała 150W, bo wypalony odbłyśnik nie bedzie juz tak sprawny jak wcześniej.

Dla Nich mam ofertę. Moje Bosch'e z metalowymi odbłyśnikami z uwagi na oczekiwanie na nowe czarne helle które aktualnie sa pakowane do wysyłki w niemczech.

Bandite Motor Wagen
Opublikowano
UWAGA! Proszę spr ale mi się na 99% wydaje że setki nie są legalne. Dopuszczone w osobówkach w kodeksie drogowym są 55/60W. Proszę spr gdyż mogę się mylić.
Opublikowano

zarowki 100W nie maja homologacji - np e12 w koleczku, czesto na opakowaniu jest informacja po angielsku ze nie dopuszczone do ruchu na drogach publicznych lub ze nie dopuszczone do uzywania w europie.

 

nie wiem czy wiecie ale w zarowkach z wolframowym drutem (99%zarowek na rynku) tylko okolo 5% energii jest przeznaczona na swiatlo, swiatlo emituje wlasnie ten drut wolframowy podgrzany do wysokiej temperatury.wiec z 100W zarowki jest 2 razy wiecej ciepla ktore robi spustoszenie. wypala odblysnik, kostke przylaczeniowa , kable, przekazniki itd. poza tym jest wiekszy pobor pradu, napiecie na zarowce bardziej spada i okazuje sie ze przy nie przystosowanej instalacji do zarowek 100w wcale one jasniej nie swieca bo pracuja nie przy 12 a przy np 9 voltach.aby wykozystac ich potencjal trzeba przerobic instalacje, przekazniki zamontowac jak najblizej zarowek i napiecie podciagnac grubym przewodem od aku. wtedy moga swiecic zdecydowanie lepiej niz 55W. w innym razie wcale nie beda swiecic lepiej,

 

bosch ma metalowy odblysnik i lepiej znosi 100W., ale tylko na krotka mete, potem odblysnik zolknie i matowieje bo zarowki 100W nie maja filtrow UV bo nie musza, bo i tak nie sa homologowane.

Opublikowano
bosch ma metalowy odblysnik i lepiej znosi 100W., ale tylko na krotka mete, potem odblysnik zolknie i matowieje bo zarowki 100W nie maja filtrow UV bo nie musza

 

Moja BM jezdzi na 100 wlasnie na lampach bosch'a i poprzedni wlasciciel tez jezdzil na 100w dobre pare lat... swieci jasniej bez dwoch zdan.

Moze rzeczywiscie jakies noname nie maja filtra uv, ale wszystkie firmowe z tego co wiem to maja...

 

PS. Mimo, ze przetestowalem osobiscie 90% mozliwych zarowek na rynku to bede przechodzil w niedalekiej przyszlosci na xenon i to tez radze kazdemu kto chocby sie wahal czy nie kupic np 3 zestawow philipsa za 70 zl czy cos w tych okolicach, lepiej troche dolozyc i kupic tylko do mijania ale xenon.

Pozdrawiam
Opublikowano
Moje spostrzezenie ,miałme kiedyś na mijania w e28 juz pisałem gdzies o tym, raziło,potem miałem na drogowych-i co? długo nie mogłem jechać na nich bo już z 1,5 km,mi migali ,że oślepiam,więc nie róbcie moze solarium z auta ,jest opcja w zimie ,w deszcz ,że pęknie reflektor od temperatury ,ktoś chyba myślał nad projektowaniem oświetlenia w samochodzie wiec ,zmiany tego typu nie konwenijują--pzdr... :arrow:[ zapomniałem dodac ci co jezdza na 100-kach żarówkach ,jak przyjdą upały ,jeżdzimy cały rok na swiatłach gwoli przypomnienia,to nie wozcie zapalniczki jak palicie,wysiadasz i odpalasz kiepa od szkła reflektora-oszczędnośc na zapalniczce] :liar:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.