Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Od pewnego czasu zauważyłem ubytek płynu.Dzieje się to na postoju przy wyłączonym silniku(rano po wejściu do garażu widoczna jest plama).

Po jeżdzie węże wchodzące do chłodnicy są twarde do tego stopnia że trudno je ugiąć.Po otworzeniu korka słychać syk wydostającego się "powietrza".W czasie jazdy w mieście temperatura trzyma sie na połowie, jednak po wyjechaniu z terenu zabudowanego przy spokojnej jeżdzie temperatura spada na wysokość 1/3 wskaźnika.

 

Panowie co to może byc, może ktoś z Was miał podobny problem?Szukałem na forum jednak nie mogę znaleść podobnego problemu.Czy jest to uszczelka?Panowie w serwisie powiedzieli że jeśli temperatura sie nie trzyma na środku to bedzie termostat, ale czy możliwe jest że przez wadliwe działanie termostatu może powstawać ciśnienie które wyrzuca płyn z chłodnicy(wygląda na to że przez korek).

 

Z góry dziękuję wszystkim którzy będą chcieli pomóc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
najpierw, nie odkrecaj korka bo zepsujesz albo zepsules(nigdy tego sie nie robi najpierw jest cisnienie a jak odkrecisz wytwarza sie podcisnienie !!! , wymien :a termostat orginal plyn orginal korek orginal a nastepnie proba cisnieniowa ukladu . Cisnienie musi byc korek puszcza przy 2 barach wiec przewdy to nie wyznacznik , sprawdz gdzie ucieka . Piana jest na korku i bagnecie , olej przybywa , plyn znika bo idzie w wydech czy jakis zimering puscil lub chlodnica dziurawa ?
Opublikowano
najpierw, nie odkrecaj korka bo zepsujesz albo zepsules(nigdy tego sie nie robi najpierw jest cisnienie a jak odkrecisz wytwarza sie podcisnienie !!! , wymien :a termostat orginal plyn orginal korek orginal a nastepnie proba cisnieniowa ukladu . Cisnienie musi byc korek puszcza przy 2 barach wiec przewdy to nie wyznacznik , sprawdz gdzie ucieka . Piana jest na korku i bagnecie , olej przybywa , plyn znika bo idzie w wydech czy jakis zimering puscil lub chlodnica dziurawa ?

 

Mozna tez sprawdzic u mechanika przyrzadem obecnosc spalin w zbiorniczku wyrownawczym. Najtansze rozwiazanie.

Jezeli nie bedzie spalin mozesz zaczac wymieniac korki termostaty plyny i szukac wyciekow.

Opublikowano

Witam.

 

Dzięki za porady. Płynu nie ma na bagnecie, nie ma również oleju w zbiorniczku.Auto nie kopci i gdyby nie to że płyn znika nie widziałbym żadnego problemu.Płyn ucieka korkiem.

 

Krzys139 dzięki za radę napewno sprawdzenie obecności spalin w zbiorniczku będzie moim pierwszym ruchem.A jak nie to zacznę wymieniać tak jak radzi to Witas(dzieki również i tobie za rady).

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.